Uredjaj je lovato venturi sa emulacijom dizni. Imam prekidac (automat za prebacivanje benzin/gas) koji kada dam kontakt na ugasenom autu uvek je na benzinu a zatim sam prebacuje na gas kad se ispune potrebni uslovi. Mogu da ga blokiram na bezinu. U pitanju je tasterski a ne preklopni prekidac.
Elem, desava mi se kad stanem i auto radi na leru da automat sam prebaci na benzin. U tom trenutku auto se ugasi posto ne drzim gas. Znaci jasno cujem "cak" automata i auto se ugasi. Auto se gasi i kad ja prebacim na benzin dok je u leru, tako da mislim da samo gasenje nije problem. Koliko znam ovi automati nisu predvidjeni da u normalnoj voznji pod bilo kojim uslovima prebacuju na benzin vec samo na gas.
Gde bi najpre trebao da trazim problem? Znaci moze biti da
1. Brlja sam automat,
2. Brljaju signali koje automat prima,
3. Problem je do ostatka automobila nevezano za plinski uredjaj ali se na njega manifestuje.
Inace ler gas mi povremeno podosta varira i pada mi na pamet da mozda u nekom trenutku obrtaji padnu na vrednost koju automat za prebacivanje prepozna kao ugasen motor pa se vrati na default stanje a to je na benzinu.
Kablovi i svecice su novi i kupujem uvek kvalitetne delove. Zbog nekih drugih problema sumnjam da bobina nije potpuno ispravna (u pitanju je bobina gde je za sva cetiri cilindra u jednom kucistu, a kablovi sa bobine idu direktno u cilindre).
Problem mi se ranije javljao povremeno a sad bukvalno svako stajanje na semaforu duze od minut gasi se.
Da sve bude cudnije kad radi klima ler je potpuno miran i ovaj problem mi se ne javlja
Elem, desava mi se kad stanem i auto radi na leru da automat sam prebaci na benzin. U tom trenutku auto se ugasi posto ne drzim gas. Znaci jasno cujem "cak" automata i auto se ugasi. Auto se gasi i kad ja prebacim na benzin dok je u leru, tako da mislim da samo gasenje nije problem. Koliko znam ovi automati nisu predvidjeni da u normalnoj voznji pod bilo kojim uslovima prebacuju na benzin vec samo na gas.
Gde bi najpre trebao da trazim problem? Znaci moze biti da
1. Brlja sam automat,
2. Brljaju signali koje automat prima,
3. Problem je do ostatka automobila nevezano za plinski uredjaj ali se na njega manifestuje.
Inace ler gas mi povremeno podosta varira i pada mi na pamet da mozda u nekom trenutku obrtaji padnu na vrednost koju automat za prebacivanje prepozna kao ugasen motor pa se vrati na default stanje a to je na benzinu.
Kablovi i svecice su novi i kupujem uvek kvalitetne delove. Zbog nekih drugih problema sumnjam da bobina nije potpuno ispravna (u pitanju je bobina gde je za sva cetiri cilindra u jednom kucistu, a kablovi sa bobine idu direktno u cilindre).
Problem mi se ranije javljao povremeno a sad bukvalno svako stajanje na semaforu duze od minut gasi se.
Da sve bude cudnije kad radi klima ler je potpuno miran i ovaj problem mi se ne javlja


Comment