Gubi snagu kad je gas do kraja, poveca kad se malo oduzme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    Gubi snagu kad je gas do kraja, poveca kad se malo oduzme

    Zastava 101 confort '81, 1116ccm, platinska dugmad, jednogrli karburator sa ubusenom diznom, nov filter za vazduh, Lovato uredjaj, iberlauf na usisniku, bosna super svecice (i to iz teshnja, ), silikonski grafitni kablovi, podesavanje paljenja/zazora inace kao kod benzina. pali lepo, ide dobro, ne znam koliko trosi - jos merim , nemam drugih problema izuzev onog iz naslova.

    Elem,

    Ubrzava lepo (mozda malo sporije nego na benzin, ali gas nema ajnshpric diznu ) sve do IV brzine i oko 105-110 na sat. e, tu nastaje nebuloza (mozda i nije, pomozite mi): ovu brzinu ja dobijam sa pritinutih oko 60% hoda papucice za gas. sve preko toga je sve gore i gore (nekako se gushi, imam utisak. ne ubrzava vise, nego prekine sa ubrzavanjem (stoji na 105-110) i nekako se gushi. kad otpustim malo pedalu, povrati i normalan zvuk i nastavi da vuce do 115-120 u najboljem slucaju. kad ponovo pritisnem do kraja, opet isto. padne na 105 i gushi se.

    Da li je to stvar neke neispravnosti ili podesavanja?

    May the autogas be with you
    .
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Loshe nashtelovano!


    Nema dovoljnu kolichinu plina.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      ako znas gde...(na srafu koji se nalazi na crevu koje dovodi gas do dizne u kraburatoru)...otpusti ga pola kruga pa probaj...verovatno ce ti toliko biti dovoljno.Sraf se otpusta suprotno smeru skazaljki na satu...
      Tako ces povecati kolicinu gasa(plina)koju motor prima pri visim obrtajima...
      Znaci 100% je problem u manjoj kolicini gasa nego sto je potrebno, pa ti je smesa "siromasna"....
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Može da bidne ali ne mora da značii, možda je previše odvrnuto, i od viška se guši.... Stojadin ima dobar cug kad ima diznu pa nekad vuče i previše gasa. U svakom slučaju probaj malo da odvrneš ili da zavrneš.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          izgleda i meni da je slabija smesa... jos da nabavim imbus, koji beshe? hvala u svakom slucaju, probacu.

          e. jos nesto.

          1. ujak koji se vozi jako dugo na gas (taksista) mi je rekao da ne diram nista dok ne potrosim tri boce (sipanja/praznjenja). kao: ima vazduha, nova je boca, treba joj vremena da se resi svog tog vazduha... m? ima li smisla? pa je rekao jos da TEK TADA probam da nashtelujem. a do tada uopste na ne racunam potrosnju jer je to poremeceno bas zato sto je u boci bio vazduh. moze, kaze on, da ide i do 15-16l (?). tek kasnije ce ti pokazati pravu potrosnju, dodaje.
          2. nisam jos uvek nista podesavao, a ovako kako je, KAD DAM GAS MALO JACE cuje se neko c-c-c-c pozadi (kod boce). jel to ventil neki, sta je to? kad vozim kao penzioner, ne cuje se nista. i na semaforu sam probao (u mestu), ista prica. sto veci gas, cuje se c-c-c-c sve brze i glasnije.

          P. S. "stojadin" otkad nisam to cuo. jos od vremena Milana i Sharla akrobate... Dora, ulepsao si mi dan.
          .

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            TNG se na pumpi sipa pod pritiskom i u technom stanju.
            Kada se boca napuni do "kraja", uvek ostane i deo gasne faze. TNG isparava gotovo trenutno i gasna faza vec kod prvog punjenja "popuni vazdushni prostor".


            c-c-c-c-c-c shto volim taxiste
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #7
              ok, znaci nebuloza. hvala

              Ozbiljno, IvaneT, ja se za ono c-c-c-c... nisam zezao. STA JE TO? jel to normalno?

              Hvala na brzim odgovorima. Krecem na more uskoro, pa se trudim koliko mogu da svo neznanje u vezi gasa eliminisem koliko god je to moguce.

              Rookie dekideki

              P.S. niko mi ne napisa TACNU OZNAKU NGK svecica koje su najidealnije za mene? Jel BP6E ili...? Ljudi iz prodavnica nemaju predstavu. znaju samo da procitaju sa poledjine da li mogu da se usrafe u moj blok ili ne. Zazor, da li su V-Groove ili bilo sta, KAD JE GAS kao pogonsko gorivo u pitanju, niko mi ne odgovori. bre.
              .

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                Ovo je podatak ,sa zvanicnog NGK sajta...www.ngk.de



                Productdetails
                Manufacturer ZASTAVA
                Model 55
                Years 1982 - ...
                Cyl. 4
                Ltr.
                kW
                GAP 0,7

                Spark plug BP6ES
                Order No. 7811
                V-Line VL 4

                BIC BPR6EIX
                Order No. 6637


                Znaci...jednokraka BP6ES lepo pise...zazor 0.7mm za benzin...mozes je smanjis na 0.6mm..ali nemora.

                JEL SAD JASNO!...
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  jeste, lepo pise... hvala. ALI...

                  BP6ES, bar koliko sam ja nesto bunario, nije V-Groove (ima S), V-Groove nema S u oznaci...

                  *mozda je ovo samo oznacavanje u australiji

                  ***inace, sve ovo oko svecica zbog ideje - da nije mozda smesa DOBRA, a sAAmo paljenje (svecice - zazor - ugao pretpaljenja) ne valja, pa okida SLABO i to u POGRESNOM TRENUTKU, sto mora da prouzrokuje da ne moze da se izbori sa prevelikom kolicinom (aj da kazemo da je dobra) smese, pa krene da gura RANO ili KASNO? imajte na umu da ja nemam korektor pretpaljenja, meni je isti ugao i pri 0 i pri 5000 obrtaja...

                  nista. HVALA ZORANE IVANE DORO

                  P.S. Aj probacu sve ovo, ali SUTRA - ne mogu danas, pa cu vam javiti. sjajni ste, ljudi, svaka cast kad postizete i forum i posao...
                  .

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Vidiš kad pišemo a kad radimo
                    Ovde su oznake za NGK svećice pa može da se vidi šta koja oznaka znači...

                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Ladislav
                      CBC Senator
                      • 14.12.2004
                      • 223
                      • Kragujevac
                      • Lada Niva 1.7i

                      #11
                      Ja sam imao skoro potpuno isti simptom na Ladi i da, radilo se o presiromasnoj smesi. E sad, kod mene je dvogrli karburator pa je stelovanje malko drukcije, ali u osnovi je isto.

                      Odvrni MALO dotok. Otidji na prav put i daj mu ga po gasu; kad krene da ubrzava, oduzmi malo gas; ako pocne bolje da ubrzava, ali ne toliko drasticno kao sad, znaci da si na dobrom putu ali da nisi dovoljno odvrnuo dovod. Odvrni jos malo pa opet, pa kad posle nekoliko iteracija dobijes zadovoljavajuje ponasanje auta ostavi takvo podesavanje i natoci do vrha. Onda izmeri potrosnju u vangradskoj voznji, pa ako je u granicama normale (do 30% vise u odnosu na benzin, moze i manje) onda je to to.

                      Comment

                      • Nikola Polovina
                        CBC Član
                        • 24.07.2005
                        • 27
                        • Novi Beograd

                        #12
                        prijatelju ako imas onaj stari sistem sa platinama bez vakuma obavezno menjaj makar sa vakumom,najbolje sa elektronskim paljjenjem meni se auto preporodio ,ide kao mecava,sve to mozes za 50e da zamenis. UPAMTI,STA NE VALJA NA BENZIN,NA PLINU JE DUPLO GORE a ono ti je verovatno manjak plina,jel se malo vise dere kad je do daske gas?
                        www.nbgcrew.netfirms.com
                        NE UZIMA BOG NI DOBROG NI ZLOG VEC ONOG KO KASNO UKOCI !

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #13
                          Evo i mene sa odmora i duuge voznje sa svezim vestima u vezi mog auta.

                          Da krenem od pocetka, u pitanju je u osnovi bio ventil za gas (ona slavina na crevu izmedju isparivaca i karburatora...). odvrnuo malo, i sve je ODLEPILO. drago mi je da mi auto ide, ako ne puno bolje, onda bar mrvicu bolje nego na benzin! ovo mi se DRASTICNO manifestovalo kad sam u povratku sipao gas u Podgorici na nekoj novoj (prelepoj) privatnoj pumpi. AUH! auto mi je odlepio totalno. sve sam obilazio, ali ovaj put jako glatko i brzo. nisam bio ni svesan koje djubre nam prodaju ovde sta da kazem, crnogorci, hvala vam za gorivo (inace je 0.47 ?).

                          Jedino sto mi nikako nije jasno ni dan danas nisam dobio odgovor sta mi se to cuje otpozadi, iz rezervorara, kad povuce malo vise gasa cuje se dosadan zvuk koji mi je malo malo budio klinca (nije toliko glasan, dosadan je). cuje se, kako da najbolje opisem..., kao kad uzmete mali srafciger i onako, kao na klackalici blago lupkate po rezervoraru. sto je veci gas (opterecenje motora) to je cesce. "clin clin clin clin". cini mi se da je izrazenije kad je rezervoar puniji.

                          Inace, stavio sam NGK V-Line 4 (BP6E) i veoma lepo rade. ne kostaju puno, ali mislim da su bolje od obicnih. Malo sam se jos igrao sa pretpaljenjem i mislim da mi sad sve radi kao saticc.

                          Samo jos jedan "problemcic"... Ako neko ima iskustva u vezi radne temperature, nek mi pomogne. Malo je visa nego kod benzina. na vecim opterecenjima (poluuzbrdicama i uzbrdicama) skazaljka temperature prelazi polovinu skale, a na ravnom i na nizbrdicama, naprotiv, zna da bude bas niska. nemam pojma. inace ne zalazi u kriticno - temperatura je visa, ali stabilna. (??? aj sad)

                          Hvala za savet za sistem za paljenje, da li to stvarno kosta samo 50? i gde bih to mogao za te pare da promenim?
                          .

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            Verovatno se cije ventil/slavina na multiventilu onaj koji ti otvara protok plina dalje ka elektroventilu i isparivacu. Probaj da ga odvrnes do kraja ako vec nije.

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #15
                              nista nisam uradio, sto se lupkanja tice. izlazni ventil je otvoren do kraja. ovo sad ne lupka (jako retko) ali verovatno jer nije pun do vrha. kao plovak da lupka u zid boce. mozda dramim previse, ali sam bas lepo nastelovao auto, jako je tih (za promenu) pa mi ovo bas bode usi. ne smeta toliko, vise zabrinjava...
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X