Gde bih mogao da nastelujem BRC-ov venturi plin ( al da ne steluju na uvo ) za normalne pare u Beogradu?
Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Collapse
X
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
1.PANE AG Vinogradska 35G, 064/8447-017 064/8447-018;
2.AC RAŠIĆ na Karaburmi u Višnjičkoj, svi znaju za njih.
Štelovanje se vrši gas-analizatorom i/ili elektronskom opremom u zavisnosti od vozila.
Ako je motor u lošem stanju, većina servisera neće da podešava gas-analizatorom jer su sonde u njemu preskupe a dovoljan je jedan loš motor da napravi trošak od 10-15.000 dinara.
E,onda, koje su normalne pare za takvo podešavanje?
Pozdrav,Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Ja idem obicno u Autogas Centar, Jovanke Radakovic 23.
Nisam primetio da su nekom uskratili kompjutersko stelovanje, ali - ako je los/busan auspuh, analiza gasa nece raditi kompletno (koliko se secam, O2 pokazatelj bude mrtav).
[offtopic:7ae1u42d]Cena je 600 dindzi.[/offtopic:7ae1u42d]
RajkoFiat Stilo 1.9 JTD
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
dobar majstor ce "na uvo" da ga nasteluje bolje nego prosecan sa insterumentom. to je samo glupi venturi, i to sto ti on ocita sa gasnim analizatorom sutra vec nije isto...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Da rešimo ovu zabludu jednom zauvek.
Postoje dva načina.
1. gasanalizator
2. lambda sonda zapakovana u glupu ili lepu kutiju ili bez kutije.
Za pravilan postupak podešavanja gasa venturi sitema potrebno je da isti ima:
1. Lambda kontrol
2. Ispravan auspuh
Bez ove dve stavke nema pravilnog podešavanja, bar ne onoga koji će dati dobar rezultat. Gas analizator može bolje da se izbori sa lošim auspuhom jer meri i druge vrednosti ali opet smeta.
Svi koji nemaju ova dva uslova zadovoljena a platili su "štelbanje" prevareni su.
Najlepše obožavam kad mi dodje karburator kome je skinut iberlaf jer dimi ko odžak i zahteva štelovanje aparatom a ne na uvce, jer bože moj tako može i on sam da uradi. Štelovanje je 100 evra, ne znam zašto nisam ni jedno do sada uradio....
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
doro, ja kapiram da kad kojekakvi buzgovi uvate analizator , logicno da moras i ti, jer sve drugo ne izgleda lepo u ocima musterije laika..
ali, realno, da li je bilo ikakvih problema dok si stelovao venturi "na uvo,nos iid..." ? siguran sam da su auti podjednako dobro isli, i podjednako ekonomicno radili.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Promašio si radnju fabule, ne koristim analizator jer smatram da netreba i da ništa ne pomaže i ne želim da varam ljude. I dalje štelbam na uvce.
Normalno ne sve
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Originally posted by rrapaicJa idem obicno u Autogas Centar, Jovanke Radakovic 23.
Nisam primetio da su nekom uskratili kompjutersko stelovanje, ali - ako je los/busan auspuh, analiza gasa nece raditi kompletno (koliko se secam, O2 pokazatelj bude mrtav).
[offtopic:1ub9843n]Cena je 600 dindzi.[/offtopic:1ub9843n]
Rajko
Al smo ga uštelovali, sačuvaj me Bože!Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Originally posted by MirkoDamnjanovicNIje mi jasna samo jedna star.
Ako nemam lambda kontrol dzabe stelujem gas analizatorom/lambda sondom dzabe stelujem venturi?
Da li sam dobro razumeno?
Koliko kosta da se ugradi lambda kontrol na postojeci sistem?
Hvala na cimanju
1.Gas analizator služi prvenstveno za dijagnostiku motora pa tek onda za podešavanje;
2.Sa gas analizatorom ne može da radi onaj ko ne zna da "rastumači" dobijene vrednosti;
3.Mnogo puta mi se dešavalo da dobijem odlične vrednosti na gas analizatoru a kad probamo vozilo ono ne ide nikako. Ralog je uglavnom bio dotrajalost motora,koji je i bio uzrok velike potrošnje goriva i generator zahteva za ovakvim podešavanjem bez rezultata;
4.U velikom broju slučajeva uspevali smo da fino podesimo venturi "slavinaše" ali su rezultati bili relativno kratkotrajni. Razlozi su normalni a uzroci su mehaničke prirode;
5.Kad smo malo ovladali radom sa analizatorom i stekli neku rutinu, kontrolišući gasove i performanse vozila, uspevali smo da rešimo probleme sa na primer lošim ili neodgovarajućim mešačima;Vrlo lako smo otkrivali curenje benzinskih dizni ili kvarove emulatora,greške u paljenju i slično...
Krajnje merilo je performansa motora.Da li će se do tog rezultata doći svemirskim brodom ili šrafcigerom, određuje vozilo na kojem se radi. Motor koji dobro vuče troši nornalno. Da li je to nekome puno ili malo, relativna je stvar.
Gospodine Mirko, na vašem vozilu očigledno postoji neki problem koji treba rešiti a nagađam da je to velika potrošnja.
Može,kao što sam gore napisao,da se dobije dobar rezultat kontrolom/podešavanjem na analizatoru ili da se nađe i otkloni razlog problema;Ali imajte na umu i to da postoji ogroman broj vozila na TNG koja fenomenalno rade a od dijagnostičke opreme na njima nije korišćena ni glimerica!Dakle, treba naći majstora ili servis, ostaviti vozilo i broj telefona i pustiti ga da radi.
Lambda Control System može da postigne dobre rezultate samo ako su mehaničke komponente u redu.Mislim i na motor i na gasne komponente; Uloga elektronike je da iz dobre mehanike izvuče maksimum.
Opet savetujem,s obzirom da imate BRC uređaj obratite se na AC Rašić ili Pane AG, posavetujte se, razmislite i odlučite šta je najbolje za Vas.
Nema na čemu,nije cimanje, tu smo da pomognemo ako možemo.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Ako nemam lambda kontrol dzabe stelujem gas analizatorom/lambda sondom dzabe stelujem venturi?
kada se steluje obican venturi sa analizatorom, on se moze nastelovati u jednom rezimu rada, npr ler na 3000 rpm.. neki drugi rezim , recimo voznja na 2000 rpm sa 20% pritisnutom pedalom gasa ce dati neki sasvim drugi rezultat, tj. zahtevace intervenciju opet na sraficu, zato sto je venturi krajnje prost sistem i kao takav nema neko precizno doziranje goriva.
upravo zato lambda kontrol u svakom trenutku vrsi korekciju smese, jer ne postoji polozaj srafica za smesu koji daje idelnu smesu u svim rezimima rada.
da li da predjes za lambda control ili ne zavisi od vise faktora, prventstveno od toga kako se tvoj motor ponasa sa obicnim venturijiem, kakav je mesac itd...
kolika ti je potrosnja i kako se auto ponasa ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Trosi mi 13 litara na 100km mesovite voznje. Vozim stalno istu relaciju istim tempom pa je ta potrosonja prilicno merodavna ( oko 70km svakog dana ).
Kada su mi ugradili plin trosio je 9litara i posle predjenih 1500 km sam isao na dostelovavanje ( rekli su da dodjem jer se posle 1500km sve "slegne" ) potrosnja se povecala na 11l. Stavili su prigusnice na usis jer ih je zezao motor ler gasa sto je rezultovalo da auto nikako ne ide u 4. i 5. brzini. Skinuo sam prigusnice i sam stelovao plin, snaga se vratila i na benzinu i na plinu cak sam uspeo da nastelujem i da trosi oko 10l ali se pogorsalo stanje sa motorom ler gasa pa sam sve rastelovao i hocu da mi to uradi neko ko tacno zna sta radi. Na uvo ne verujem nikome da zna sta radi.
Moze li neko da mi kaze koliko se smanjuje potrosnja sa lambda kontrolom, ako je to i 1l meni znaci jer prelazim oko 2000 km mesecno. I koliko kosta da se postojeci prepravi na lambda kontrol?
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
Lambda kontrolom ne smanjuješ potošnju nego dovodiš do toga da motor uvek ima gasa tačno koliko mu treba... to indirektno može dovesti do smanjenja potrošnje.
Kod slavine uvek na leru imaš malo previše, u većim obrtajima može da zafali, salvina se šteluje na neki prosek (a to ne može gas analizatorom u mestu, nego vožnja pa probaš, kako radi ler, kako ubrzava, kako radi u petoj na 60km/h... malo igranja ili pustiš majstora da napravi prosek prema iskustvu i voziš), ja moj naštelujem na ravnicu, ali zato kad krenem u brda moram da odvrnem još malo, natovaren nema snage da se popne uz jače brdo, na prošlom autu sam zato i stavio lamba kontrolu da ne razmišljam o takvim stvarima...Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Re: Preporuka za stelovanje BRC ovog venturija
koji je auto u pitanju i koji benzinski sistem ? multi ili single point ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment