Ledi isparivac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    #16
    Re: Ledi isparivac

    Zaboravih da kazem da nisam isao jos kod nekog plinadzije nisam imao vremena ali cu otici da ga pogleda,samo me jedna stvar cudi
    da kad ne bih imao plin pumpu ne bih morao ni da menjam jer nikad mi nije podigao temperaturu termostat dobro radi.
    Ali sama instalacija plina otprilike trazi i dobar protok rashladne tecnosti sto opet kazem nisam sreo da pumpa oslabi,verovatno se lopatice istrosev videcemo.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Re: Ledi isparivac

      Problem sa plinom je što kad opališ po gasu može da smanji temperaturu isparivača i do -50 stepeni a veruj mi da sam vozio moj auto po BG-u i nazad i par dana po NS dok nisam uklavirio da je crkla pumpa i da mi zato ne radi plin i grejanje, a rotor se vrti kao ringišpil na osovini pumpe.

      Drugo važno pitanje za koje ne znam odgovor je kako je uzeta voda za grejanje isparivača....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #18
        Re: Ledi isparivac

        Evo ovako sta sam ja radio danas a zakazao sam u ponedeljak kod majstora a prvo mi je on preko telefona rekao sta da radim.

        Upalim auto otvorim cep od hladnjaka i izvadim prelivno crevo i svo vreme ga drzim tako u radu pod odredjenim gasom.
        Svo vreme mi izbacivao mehure na hladnjak,otvoren termostat motor na radnoj temperaturi kazem jedno vreme mi
        izbacivao mehure posle toga prestao.Dolijem vode zatvorim cep vratim prelivno crevo u posudu evo veceras upalio pre nekih sat vremena
        otvorim haubu i vidim vec isparivac poceo da se greje bez problema znaci prvo paljenje posle nekih 12 sati na hladan motor.
        Moguce je da je izbacen vazdusni cep i da vise necu imati problema ali cu u svakom slucaju otici na pregled u ponedeljak.
        A moguce je i da mi je riknuo dihtung glave i da mi ubacuje kompresiju u vodeni prostor i da mi pravi ovu zajebancijuto je moja neka konstatacija ne znam sta ti mislis Dora.
        Videcu ujutru opetne zatvaram temu dok ne resim problem,javicu.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          Re: Ledi isparivac

          A moguce je i da mi je riknuo dihtung glave i da mi ubacuje kompresiju u vodeni prostor i da mi pravi ovu zajebancijuto je moja neka konstatacija ne znam sta ti mislis Dora.
          Videcu ujutru opetne zatvaram temu dok ne resim problem,javicu.
          ako je to slucaj, osetice se po radu motora, najvise u leru i malom opterecenju, kada je vakuum u cilindrima pri u****vanju, povucice i vodu, pa ce da trokira.
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • roske
            CBC Senator
            • 08.03.2007
            • 272
            • Lazarevac
            • Alfa Romeo 145 boxer

            #20
            Re: Ledi isparivac

            Lepo radi nema problema

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #21
              Re: Ledi isparivac

              nerazumem kako ti nije ishla voda na prelivno crevo ako si ga skinuo sa posude za vodu ?!?
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • roske
                CBC Senator
                • 08.03.2007
                • 272
                • Lazarevac
                • Alfa Romeo 145 boxer

                #22
                Re: Ledi isparivac

                Originally posted by zoranbg
                nerazumem kako ti nije ishla voda na prelivno crevo ako si ga skinuo sa posude za vodu ?!?
                Izasla je voda na cep hladnjaka posto je bio otvoren,ni danas nisam imao problema nije ledio isparivc videcu narednih dana
                Originally posted by roske
                Drugo važno pitanje za koje ne znam odgovor je kako je uzeta voda za grejanje isparivača....
                Problem sa plinom je što kad opališ po gasu može da smanji temperaturu isparivača i do -50 stepeni a veruj mi da sam vozio moj auto po BG-u i nazad i par dana po NS dok nisam uklavirio da je crkla pumpa i da mi zato ne radi plin i grejanje, a rotor se vrti kao ringišpil na osovini pumpe.

                Drugo važno pitanje za koje ne znam odgovor je kako je uzeta voda za grejanje isparivača....
                To ce mi sutra reci majstor

                Comment

                • djolers4
                  CBC Veteran
                  • 05.11.2007
                  • 124
                  • Vrcin

                  #23
                  Problem sa isparivacem!

                  Pozdrav!Da ne bih otvarao novu temu jer imam problem sa isparivacem,pisacu ovde ako se nadlezni slazu.Naime,auto je Alfa Romeo 155 1.8TS 8v,venturi lovato uredjaj,ne radi na benzin pa se vozi samo na plin.Problem je u sledecem:juce pokusam da upalim auto posle par dana nepaljenja na plin medjutim samo vergla i kao da pre****va,klikce dok vergla i ne upali(sve normalno ranije bilo,mozda par sekundi verglanja i pali).Primetim da je isparivac smrzao,pa probam da sipam vrucu vodu i da ga tako palim,medjutim nista.Kupim membrane,rastavim isparivac,mebrane onako-losije nego nove svakako zbog paljenja na plin i verovatno jer su stare 2 godine.Zamenim membrane i gumice ispod klackalica,ocistim plinski ventil na isparivacu,ocistim ceo isparivac razredjivacem,vratim na mesto sva creva,kupim i novi elektroventil sa filterom jer je stari zezao neko vreme pa sam mu dodavao struju direkt sa akumulatora i pokusam da upalim.Opet verglanje dosta dugo,medjutim upali i radi nemirno 30-ak sekundi i ugasi se.Probam ponovo paljenje,upali na pola kljuca i radi par sekundi i ugasi se.Probam ponovo medjutim vise ne pali.Izadjem i pogledam isparivac,on opet smrzao.Dosuo sam antifriza koliko je izaslo kad skidao isparivac,znaci vode ima.Da li je moguce da sam zamenio mesta crevima za vodu na isparivacu pa nema protoka kroz njega i zbog toga ledi?

                  P.S Creva za vodu uzeta sa grejanja,radilo sve ok dok dok nisam skidao isparivac(i ovog problema sa zaledjenim isparivacem).Isparivac stoji na nezgodnom mestu,izmedju menjaca i prednjeg branika(moram dizalicu da postavljam da se podvucem ispod),ispod akumulatora+ ubi ova kosava pa da ne skidam svaki cas isparivac.
                  Last edited by djolers4; 31.01.2014, 13:06.
                  Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                  Comment

                  • djolers4
                    CBC Veteran
                    • 05.11.2007
                    • 124
                    • Vrcin

                    #24
                    Zamenio sam mesta crevima na isparivacu,ono sto ide sa temostata ka radijatoru grejanja sam spojio na izlaz vode na isparivacu a crevo koje dolazi od radijatora na ulaz vode za isparivac.Kasnije cu probati da li sada radi,logicno bi trebalo da je samo u tome problem?
                    Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Ukoliko je isparivač niže od gornjeg dela hladnjaka nije toliko bitan raspored creva za vodu, uvek je "potopljen" ...
                      Ledi zato što pušta previše gasa a zato se i gasi ili neće da upali ili zato što nema protok vode, loša pumpa, zapušeno neko crevo itd...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • djolers4
                        CBC Veteran
                        • 05.11.2007
                        • 124
                        • Vrcin

                        #26
                        Hvala!Isparivac je u nivou donjeg dela hladnjaka,pumpa za vodu skorije menjana,ispran sistem za vodu.Da li ima veze sto sam ispustio 3 litre antifriza i postavio prazan isparivac i uz to pogresio raspored creva za oakav ishod ponovnog zaledjivanja isparivaca?Da ponovim,skoro sve je novo od gasne instalacije,svi ventili,membrane,gumice,antifriz do -36.

                        P.S Dosuo sam one 3 litre antifriza koje je falilo pre nego sto sam probao da upalim auto,da ne bude zabune.
                        Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #27
                          Originally posted by djolers4 View Post
                          Zamenio sam mesta crevima na isparivaču, ono što ide sa temostata ka radijatoru grejanja sam spojio na izlaz vode na isparivaču, a crevo koje dolazi od radijatora na ulaz vode za isparivač.
                          Pre nekoliko meseci, imali smo sličan slučaj, pogrešnog spajanja creva na isparivač!
                          Ulazno crevo, treba spojiti, na izlazno crevo vodene pumpe, odnosno ulazno crevo radijatora grejanja. Znači, paralelno radijatoru, kao bajpas u skraćenom kolu cirkulacije rashladne tećnosti. Ako u kolu grejanja, postoji na ulazu regulacioni ventil, pa se spoji iza njega, grejanje isparivača, neće funkcionisati kako treba.

                          Comment

                          • banekg
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2010
                            • 1274
                            • Nis
                            • Toyota Carina e 2.0

                            #28
                            sto sam ispustio 3 litre antifriza i postavio prazan isparivac
                            Da li ste ozracili sistem (ispustili vazduh)?

                            Kao sto je vec napisanio, raspored creva nema nikakve veze, ukoliko ste isparivac pravilno montirali, ispod najvise tacke nivoa rashladnog sistema.
                            Long Live CBC!!!

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #29
                              Originally posted by banekg View Post
                              Da li ste ozracili sistem (ispustili vazduh)?

                              Kao sto je vec napisanio, raspored creva nema nikakve veze, ukoliko ste isparivac pravilno montirali, ispod najvise tacke nivoa rashladnog sistema.
                              Raspored nema veze, ako je uspostavljena cirkulacija u primarnom kolu hlađenja. A, bilo je primera (u ovom forumu najmanje jedan), da je isparivač montiran iznad najviše tačke, pa je funkcionisao kako treba, jer je pumpa efikasna. Problem je bio, što sistem nije odzračen, pa je čep bio upravo u tom kolu (isparivaču).
                              Pošto je, manje-više, sve bitno izmenjano i provereno, rekao bih, da toplu vodu uzima sa pogrešnog mesta! Još, ako uzima sa izlaza radijatora, koji je zapušen - eto ti belaja. Zato i pitanje, kakvo je grejanje i za koliko vremena se oseti u kabini?

                              Comment

                              • djolers4
                                CBC Veteran
                                • 05.11.2007
                                • 124
                                • Vrcin

                                #30
                                Nisam ozracivao,koliko znam kod alfe 155 se ozracivanje vrsi samo odvrtanjem cepa prelivnog suda dok ne upali ventilator(sto mi nista ne znaci,jer ne mogu ni da upalim auto).Doduse,menjao sam pre 2 meseca hladnjak i na njegovom vrhu ima kao neki ventilcic(nije ga bilo na starom hladnjaku)koji mi lici da sluzi za njegovo ozracivanje.Spojicu creva za vodu kako treba pa cu videti da li i dalje imam problem sa isparivacem(napunicu i njega sa antifrizom-nece da smeta).Isparivac je na pomenutom mestu,izmedju menjaca i hladnjaka,u donjem nivou hladnjaka.Hvala na odgovorima


                                P.S Grejanje je bilo sjajno,otprilike posle 2 minuta od polaska(bez cekanja u leru)pocinje da duva mlako,posle 5 vec bas toplo.Auto poseduje automatsku klimu pa ne pusta grejanje dok motor ne dostigne odredjenu temperaturu.
                                Ovde stoji isparivac
                                Last edited by djolers4; 31.01.2014, 19:07.
                                Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                                Comment

                                Working...
                                X