Ledi isparivac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #31
    Originally posted by djolers4 View Post
    Grejanje je bilo sjajno, otprilike posle 2 minuta od polaska (bez cekanja u leru), počinje da duva mlako, posle 5 već baš toplo. Auto poseduje automatsku klimu, pa ne pušta grejanje, dok motor ne dostigne određenu temperaturu.
    Upravo, kako sam objasnio, rashladnu tećnost uzeti odmah na izlazu sa pumpe, nikako iza ventila grejanja!
    Ovako je radilo, dok su temperature bile u većem plusu. Sada, kad isparivač "uzme" desetak stepeni, mora da dođe do zamrzavanja, jer nema protoka, dok ga kompjuter klime ne pusti.

    Comment

    • banekg
      CBC Senator XXL
      • 06.09.2010
      • 1274
      • Nis
      • Toyota Carina e 2.0

      #32
      Nisam ozracivao,koliko znam kod alfe 155 se ozracivanje vrsi samo odvrtanjem cepa prelivnog suda dok ne upali ventilator(sto mi nista ne znaci,jer ne mogu ni da upalim auto)
      Evo jos jednog razloga zasto auto mora da radi i na benzinu, jer ne vidim nacin kako da ozracite sistem, ako auto ne moze da upali i da radi odredjeno vreme.
      Long Live CBC!!!

      Comment

      • djolers4
        CBC Veteran
        • 05.11.2007
        • 124
        • Vrcin

        #33
        Trenutno stanje je:stavljena je t-racva na crevo koje od termostata vodi ka radijatoru u kabini i to je crevo koje ide na ulaz u isparivac(ali sam ja greskom povezao na izlazno crevo isparivaca,nisam vodio racuna kad sam vracao isparivac posle zamene membrana).Na crevo koje izlazi iz radijatora grejanja je stavljena t-racva i odatle ide na izlaz vode iz isparivaca(opet greskom sam zamenio mesta)

        Evo seme sistema hladjenja mog auta i gde je vezana voda za isparivac vec 6 godina od kad je ugradjen gas

        Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Dobro je to povezano a gde ide koja cev nema puno veze ako je isparivač nisko kao što sam već naveo...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • djolers4
            CBC Veteran
            • 05.11.2007
            • 124
            • Vrcin

            #35
            Vraticu creva kako treba,probacu nekako da ozracim sistem pa sta mi Bog da.Vise nemam ideju,jer je sve radilo do juce-prekjuce kako treba,palio sam ga na vecem minusu(-18) i nije ledio ni malo,zamenio sam sve sto je bio potencijalan problem na gasnoj instalaciji,ima kvalitetnu varnicu,struja 90% nova,akumulator nov,alnaser servisiran skoro....
            Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Lovato membrane nisu kao što su bile, mora se podesiti isparivač posle zamene.
              I to ne verujem da je uzrok, ako auto ne upali iz prve saspe puno gasa, onda pali još teže a ako onda i upali radi loše i smrzne se.
              Možda nisi dobro odzračio sistem.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #37
                Originally posted by Dora View Post
                Dobro je to povezano...
                Izvini, Maestro! Ali, meni je tu nešto sumnjivo!
                Da je shema sa legendom i malo realnija, objasnio bih svoju sumnju. Rekao bih, da je na skici, prikazano pogrešno crevo sa termostata.

                Comment

                • djolers4
                  CBC Veteran
                  • 05.11.2007
                  • 124
                  • Vrcin

                  #38
                  Videcu koliko ce antifriza iscureti kad budem skidao creva i vratio ih na mesto,mozda mi to razresi dilemu.Napisacu ovde sta je bio problem kad resim,samo da prodje ova kosava,ne leze mi se ispod auta na -10.
                  Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #39
                    Originally posted by Franjo View Post
                    ... Rekao bih, da je na skici, prikazano pogrešno crevo sa termostata.
                    Zar, ne bi trebalo ovako:

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      #40
                      Teoretski može tako ali se u praksi to rešenje ne koristi. Razlog je što je na tom crevu unutrašnji prečnik 8mm dok je un.prečnik creva za radijator u kabini 16mm. Hoću da kažem da je protok antifriza daleko manji kroz tanko crevo i pritom nije konstantan jer je to zapravo crevo za odzračivanje sistema-dakle normalno je da se u tom kolu pojavljuju vazdušni mehuri. Znači, način kako je već povezan isparivač je apsolutno pravilan. Kao što je Dora napisao, na osnovu pozicije isparivača apsolutno je nebitna orijentacija creva u smislu ulaz-izlaz. Gonjen pumpom antifriz će kružiti kroz isparivač bez obzira na smer. Da li je isparivač odzračen ili ne vrlo lako se vidi kada se sa isparivača skine gornje crevo za antifriz. Da li je protok tečnosti pravilan ili ne videće se tek kada se pokrene motor...
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • djolers4
                        CBC Veteran
                        • 05.11.2007
                        • 124
                        • Vrcin

                        #41
                        Odlucio sam sta mi je cinitisposobicu auto da radi 100% na benzin,iskljucicu jedno vreme plin,da se malo provozam na benzinu pa cu videti da se snadjem nekako za sekvent plin.Nemam vise zivaca da se patim sa ovim uredjajem jer mi je sad jasno zasto svi kazu da mora da radi i na benzin da bi isto tako radio i na plin.Zamenicu pumpu,protokomer,sva creva za benzin,ocisticu dizne i kad proradi u punoj snazi na benzin,onda razmisljati sta dalje,ovako je samo gubljenje vremena,zivaca i para.Hvala na pomoci svima u ovoj temi,pravi ste Pozdrav
                        Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #42
                          Originally posted by djolers4 View Post
                          Grejanje je bilo sjajno,otprilike posle 2 minuta od polaska(bez cekanja u leru)pocinje da duva mlako,posle 5 vec bas toplo.Auto poseduje automatsku klimu pa ne pusta grejanje dok motor ne dostigne odredjenu temperaturu.
                          Da je u pitanju vodena pumpa, motor bi ti kuvao.
                          Da je neispravan termostat, imao bi loše grejanje, sporo podizanje temperature.
                          Možeš li podesiti klimu, tako da isključiš AUTO, da upravljaš MANUAL i postaviš na HEAT(ING)?
                          Ovo, iz razloga, što na datoj shemi, nema ventila grejanja, koji može biti uzrok problema. Kao, što si naveo "ne pušta grejanje, dok motor ne dostigne određenu temperaturu"!
                          U svakom slučaju, nemaš dovoljnu cirkulaciju kroz isparivač. To možeš proveriti na način, da gornje crevo isparivača zameniš plastičnim (providnim) pancirnim crevom za vodu, pa ćeš videti, da li je odzračeno, ili se stvaraju vazdušni čepovi.
                          Još jedno rešenje je redno spajanje isparivača u kolo grejanja.
                          Btw. onaj (plastični) ventilić na hladnjaku, upravo služi za odzračivanje sistema hlađenja motora.
                          isposobicu auto da radi 100% na benzin,iskljucicu jedno vreme plin,da se malo provozam na benzinu
                          Uvek je dobro, tako "produvati" makinu!
                          Last edited by Franjo; 01.02.2014, 11:36.

                          Comment

                          • djolers4
                            CBC Veteran
                            • 05.11.2007
                            • 124
                            • Vrcin

                            #43
                            Ako iskljucim AUTO na klimi,i podesim manuelno,nema sanse da krene da greje iako podesim temperaturu na najvisu.Zeznuo se nekoliko puta,i smrzao sam se dok nisam naterao klimu da ukljuci grejanje.Od tada pustam klimu da sama pusti grejanje.Sto se tice sistema za hladjenje:termostat nov,pumpa nova,hladnjak nov,zamenjen antifriz kad je menjan hladnjak.Sto se tice benzina i plina,sa ovim cenama gasa i vecom potrosnjom zbog samog venturi uredjaja i kvaliteta gasa nije mnogo isplativija voznja,pogotovu sto imam mogucnost nabavke benzina po nizoj ceni.Uglavnom,sredjujem auto na benzin pa za dalje cemo videti.
                            Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                            Comment

                            • djolers4
                              CBC Veteran
                              • 05.11.2007
                              • 124
                              • Vrcin

                              #44
                              Upalio auto!Problem u manjku antifriza i vazduh u sistemu hladjenja.Odvrnuo ventil na hladnjaku i sipao nekih 2 litre antifriza(staje 8.3l) isterao vazduh.Seo u auto,prekrstio se i zaverglao,2-3 i bammmm,upali avetinja.Pustio ga da se zagreje do radne,malo podesio ler na isparivacu,upalio se ventilator kada treba i izbacio visak vode(2-3 deci) iz sistema.Ali sam napravio stetu,sacekao sam da se zagreje do radne,malo jace pritisao gas da vidim kako prima,medjutim oko 3000 obrtaja zatrokira,ja malo jace da probije-detonacija i ode kuciste filtera u parcice(samo poklopac-imam rezervni).Nisam nista podesavao na stel sraf-u,da li je do stelovanja ili nesto od struje(svecice cu svakako zameniti ovih dana,stelovao zazor skoro,bio 1mm pa sam stavio 0.6 pomocu spijuna)?Da pomenem ponovo struju:bobine obe zamenjene prosle godine,kablovi isto(MagnetiMarreli),1 komutator(imam nov u rezervi),jedino svecice imaju skoro 2 godine(20kkm).
                              Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                              Comment

                              Working...
                              X