savet nakon obrade glave motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supic dejan
    CBC Veteran
    • 11.07.2006
    • 146
    • Novi Sad

    savet nakon obrade glave motora

    Poštovani,
    U pitanju je MB 190e 2.0, uređaj Lovato elektronac.
    Obrađena je kompletno glava motora, (stubline, klipovi, karike su O:K naštelovani ventili, promenjene svećice, kablovi relativno novi, kao i filter vazduha, nakon toga potrošnja plina je skočila oko 20%. Da li u početku voziti više na benzin, da li preštelovati uređaj ili????
  • Dalibor Vukić
    CBC Senator
    • 08.09.2009
    • 279
    • Beograd

    #2
    Re: savet nakon obrade glave motora

    I da si samo filter za vazduh promenio, morao bi da prešteluješ plin. Dakle, šteluj!

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      Re: savet nakon obrade glave motora

      presteluj plin, i paljenje , moze i zbog neadekvatnog ugla pretpaljenja da trosi vise
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Dalibor Vukić
        CBC Senator
        • 08.09.2009
        • 279
        • Beograd

        #4
        Re: savet nakon obrade glave motora

        Zar nije na njima elektronika, što se tiče paljenja? Nema štelovanja.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          Re: savet nakon obrade glave motora

          nemam pojma, pretpostavljam posto je matora mecka u pitanju da ima klasicno stelovanje na razvodniku, mozda gresim...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          Working...
          X