Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nkosta
    CBC Veteran
    • 05.08.2006
    • 140

    Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

    Pozrdav
    Kako u ovo da ugradim dobar plin.( probao search .. ima samo za Maruti , Baleno iza Swiftove)
    Molim savete ko se vec skolovano na Sj 413 ( motor G13 , 8 ventila , jedna bregasta , dvogrli karburator sa automatskim chokom ... trosi 8 litra benzina u gradu )

    Motor je presao oko 110.000 , prilicno zdrav i ocuvan.Do rasturanja karburatora palio "k'o mina" , posle toga se kilavi malo. Karburator neki AISIN ( ili slicno ) sacuvaj boze !.. ima 42 federa i federcica i poluga i poliugica.Ovaj karburator 100% ne moze dobro da se nasteluje.( bar ne ovde i bar ne 25 godina posle napustanja Japana )
    Uopstena ideja : da se postavi neki venturi , da se kupi neki dobar sistem , da se rezervoar za plin obavezno pstavi tamo gde je sada rezervoar za benzin. Za mali rezervoar za benzin tek ce se traziti mesto.
    Da .... pokusavam da nadjem usisnu granu , diznu , elektroniku i pumpu ( od single point injection 1.3 , negde 1991 pa nadelje ) ali me strah da to ne ispadne preskupo a i neizvesno zbog nekompatibilne elektricne instalacije
    hvala za savete , unapred
  • Dalibor Vukić
    CBC Senator
    • 08.09.2009
    • 279
    • Beograd

    #2
    Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

    Ako hoćeš plin, ostavi karburator ili ga zameni nekim od opšte upotrebljavanih sa približnim dimenzijama leptira, difuzora, dizni itd, biće jednostavnije i pouzdanije rešenje.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

      Pametan savet....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • nkosta
        CBC Veteran
        • 05.08.2006
        • 140

        #4
        Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

        Ma ja sam i mislio da mi nabudze onaj zastavin (" Weber" od ne znam koliko mm ) ali je mali problem sto je ovde usis izliven sa dve rupe , za svako grlo poosebno. Pa mi se stvara problem na pocetku usisne grane ( "1 u 2 " adapter + gde smestiti venturi tu ) .
        Mala je shansa da nadjem usisnu od single point-a ( od Vitare ili od Samuraja posle 1991 )
        Kako vi resavat ovo sa dva grla ?? imate dvogrli venturi , verovatno ?
        Jedan prijatelj od skora ima ( tako kupio) sa originalnim karburatorom i dupli venturi ( koliko sam mogao da vidim izmedju karburatora i grane )... vrlo je zadovoljan.
        Drugi se 5-6 godina vozi sa plinom i skoro uopste ne koristi benzini , izuzetno samo zimi , mada mu je paiio i na -16 na plin. Njegov dzip je mali SJ410 sa jednogrlim karburatorom i sa motorom od 1l Dva-tri puta smo ostajali na putu kad mu nestane plin jer on , zamlata , "nije skoro sipao benzin"
        Malo nisam razumeo savet, mislim da ste rekli "Weber od keca " ...
        A ona moja prica o montazi na mesto rezervoara za benzin..?? drzi vodu ?
        hvala svakako

        Comment

        • Dalibor Vukić
          CBC Senator
          • 08.09.2009
          • 279
          • Beograd

          #5
          Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

          Ne znam kako tačno izgleda kod tebe, ali uglavnom može da se odradi obrada usisne grane, tj spajanje rupa pravljenjem jedne veće, pravljenje adaptera, postavljanje zamenskog Webera, Solexa... Obzirom na zapreminu motora, snagu, stepen kompresije i tip razvoda, taj Zastavin Weber bi odlično pasovao. Nikad nisam gledao SJ odozdo, u principu spoljašnji rezervoar se montira kao na Nivu, postoje određeni uslovi da bi prošao atest, tako da ne možeš da se nadaš prevelikim improvizacijama.

          Comment

          • nkosta
            CBC Veteran
            • 05.08.2006
            • 140

            #6
            Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

            Pozdrav
            ma odozdo je ok. ima mesta , vise nego kod Nive. To sto pricash o spajanju dve rupe video sam po nekim forumima za suzukije u engleskoj&ameriki.
            Toliko im se smucio taj komplikovani AISIn ( valjda) da su motirali nesto sto se zove SU XXXX , karburator od MINI 1275GT ili slicno , jednogrli sa horizontalno postavljenim ulazom ( kao DelOrto kod motorcikla )
            Trenutno sam na tragu usisne grane od single pointa... nasao sam samo Single Point Injector ( stali ce mi ne znam ali... )
            POsle neki Weber-Solex-DelOrto pa shtelka do jutra
            Inace stvar sa plinom mi je od pre dan=dva hitna . Testiram dzip po gradu ( sistem kantica od 5 l pa dokle stane ) u dva zadnja merenja jednom sam presao 41 km a drugi put 60 km.
            Plin pod HITNO !

            Comment

            • nkosta
              CBC Veteran
              • 05.08.2006
              • 140

              #7
              Re: Suzuki SJ 413 '86g dvogrli karburator ... kako uraditi plin

              Pozdrav
              Paaaaaaaa .... stvar se polako krece.
              Nabavljen Weber 32 , italijanski , jednogrli , naravno od nekog talijanskog motora 128
              Valjda ce biti dobar tj dovoljno sirok jer je recimo povrsina u**** oba grla kod ovog dvogrlog AISAN-a( procitah najzad) mnooogo veca.Odluceno da se ide , za pocetak , sirotinjiski tj da se busi rupa na jednom lepom mestu ispod venturi-suzenja i da se tu uvede cevcica ( KOJA ? tj kolika ... Dora jednom negde rekao min 8mm unutrasnji precnik??? ) mislim da ima dovoljno "mesa"za urezivanje navoja u tom zidu. Ako za#@ebemo stavr karburator ce biti neostecen ( valjda) i moze da setrazi mixer Majstor kaze da je vec tako radjeno i da taj nacin nije los a ovo me jos vise uverava da ce biti o.k. :
              viewtopic.php?f=301&t=36291#p640591
              ( Weber 32 busen za motor 1.6 ... bushio ljube-kugla )
              E sad kupio bih neki dobar isparivac pa mi teba bas savet :
              Dakle motor 1324 ccm, G13BA, Suzuki, 8 vent , 63 HP/6ooo o/min koji isparivac staviti
              Mnogo bi mi pomoglo da navedete neki model tj broj modela pa da to trazim ( podrazumevaju se talijani )
              Znam poruku foruma : "prepusti majstoru da odabere tj biraj majstora a ne materijal za ugradnju " ali mi je malko glupo da idem 100 km od kuce da bih ugradio plin ... i posle verovatno tamo odlazio na "shtelku".
              Razumno mi je da to uradim 200 metara od kuca , kod komsije dobrog automehanicara koji mozda nije najbolji majstor u Srbiji za plin ali mi je blizu
              p.s. ovoj mixer predlazu na autogas italija uglavnom za mashine ispod 1.3 l

              Comment

              Working...
              X