Pali - gasi, pali - gasi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    #16
    Re: Pali - gasi, pali - gasi...

    Hvala, probaću to za "switching position". Možda "upali". A jel' to da se ne gasi pri prebacivanju ili pri paljenju na plin?

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      #17
      Re: Pali - gasi, pali - gasi...

      Originally posted by Yvan
      Hvala, probaću to za "switching position". Možda "upali". A jel' to da se ne gasi pri prebacivanju ili pri paljenju na plin?
      Nemam blage veze. Probaj pa vidi sta ce se desavati
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • Yvan
        CBC Veteran
        • 01.03.2008
        • 195
        • Kragujevac

        #18
        Re: Pali - gasi, pali - gasi...

        A odakle ti onda informacija da "switching position" treba da bude oko 195? Što ne oko 205?

        Inače meni se nije gasio pri prebacivanju sa benzina na plin, a pri paljenju na plin je počeo da se gasi kada je spala temperatura,

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #19
          Re: Pali - gasi, pali - gasi...

          "Nemam blage veze" se odnosilo na pitanje "...pri prebacivanju ili paljenju na plin..?".To stvarno ne znam, ne sećam se
          Informacija je moja lično jer sam sa tim STAG-om uradio zilion kola, između ostalih i nekoliko kao tvojih BMW-a.
          Ali, prošlo je već dosta vremena od poslednjeg, memorija mi je skromna pa se ne pamti baš sve. Da bolje pamtim i da sam pametniji, sedeo bih u Skupštini a ne na forumu.

          Pitanje za tebe:da li je motor vruć ili hladan na ovim niskim temperaturama?

          Pozdrav, Slavko.
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #20
            Re: Pali - gasi, pali - gasi...

            Misliš da li je motor vruć ilil hladan kada se gasi? Samo pri prvom paljenju ujutru ili posle dužeg (7-8 sati) stajanja. Van toga pali na plin kako treba.

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #21
              Re: Pali - gasi, pali - gasi...

              Ok.
              Sa slavinicom ili sa step motorom?
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #22
                Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                Ovako: sa step motorom se gasi samo pri prvom paljenju ujutru ili posle dužeg (7-8 sati) stajanja (za detalje vidi moj prvi post). Van toga pali na plin kako treba.

                Sa slavinicom pali prvi put posle par obrtaja, ne gasi se i dalje pali kako treba.

                P.S. Hajde pogledaj gore ostale parametre koje sam postavio, misliš li da treba još nešto da promenim? "TPS treshold" je na 1.1V zato što sam sam ugrađivao TPS senzor pa je zbog položaja u koji sam ga namestio tako ispalo.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                  Koliko je stvarno volti kad je leptir zatvoren.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #24
                    Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                    Koliko ja znam položaj step motora ne zavisi od napona, već postoji poseban kontroler koji mu diktira smer, brzinu i broj koraka. Tako da nije, recimo na 4V zatvoren ili na 12V otvoren.

                    Pretpostavljam da je step motor, odnosno leptir, ima određeni položaj na leru kada gasim auto i da se ne zatvara, nego ostaje tu gde je. Mislim i da je ta vrednost različita od vrednosti zadate za paljenje, odnosno prebacivanje sa benzina na plin - "switching position". Tako da kada dam kontakt čuje se ono vrrrrr dok ventil ide ka položaju "switching position".

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                      Leptir=TPS=0 do 5 volti

                      Ler=0 teorijski, u praksi nešo više, zavisi od auta.

                      1volt = otvoren leptir ili stisnuta pedala

                      Pitao sam zato što si rekao da si sam montirao TPS i kako si ga podesio.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Yvan
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2008
                        • 195
                        • Kragujevac

                        #26
                        Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                        Mislio sa da pitaš za step motor, a tebe interesuje leptir gasa na karburatoru.

                        Na leru je nešte ispod 1V, i zato je TPS treshold 1.1V.

                        Comment

                        • Yvan
                          CBC Veteran
                          • 01.03.2008
                          • 195
                          • Kragujevac

                          #27
                          Re: Pali - gasi, pali - gasi...

                          Originally posted by slavko_bgd
                          E,da,zamalo da zaboravim da ti kažem da "switching position" treba da bude veći od 125 da se ne bi gasio(oko 195 za SE81 na BMW 316 1,6 '87/'89).
                          Prob'o sa 195, i isto, upali pa se ugasi. Smrzoh se napolju Vratio sam običnu slavinu za sada.

                          Comment

                          Working...
                          X