"Nemam blage veze" se odnosilo na pitanje "...pri prebacivanju ili paljenju na plin..?".To stvarno ne znam, ne sećam se
Informacija je moja lično jer sam sa tim STAG-om uradio zilion kola, između ostalih i nekoliko kao tvojih BMW-a.
Ali, prošlo je već dosta vremena od poslednjeg, memorija mi je skromna pa se ne pamti baš sve. Da bolje pamtim i da sam pametniji, sedeo bih u Skupštini a ne na forumu.
Pitanje za tebe:da li je motor vruć ili hladan na ovim niskim temperaturama?
Pozdrav, Slavko.
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Misliš da li je motor vruć ilil hladan kada se gasi? Samo pri prvom paljenju ujutru ili posle dužeg (7-8 sati) stajanja. Van toga pali na plin kako treba.
Ovako: sa step motorom se gasi samo pri prvom paljenju ujutru ili posle dužeg (7-8 sati) stajanja (za detalje vidi moj prvi post). Van toga pali na plin kako treba.
Sa slavinicom pali prvi put posle par obrtaja, ne gasi se i dalje pali kako treba.
P.S. Hajde pogledaj gore ostale parametre koje sam postavio, misliš li da treba još nešto da promenim? "TPS treshold" je na 1.1V zato što sam sam ugrađivao TPS senzor pa je zbog položaja u koji sam ga namestio tako ispalo.
Koliko ja znam položaj step motora ne zavisi od napona, već postoji poseban kontroler koji mu diktira smer, brzinu i broj koraka. Tako da nije, recimo na 4V zatvoren ili na 12V otvoren.
Pretpostavljam da je step motor, odnosno leptir, ima određeni položaj na leru kada gasim auto i da se ne zatvara, nego ostaje tu gde je. Mislim i da je ta vrednost različita od vrednosti zadate za paljenje, odnosno prebacivanje sa benzina na plin - "switching position". Tako da kada dam kontakt čuje se ono vrrrrr dok ventil ide ka položaju "switching position".
Comment