Ugradnja u BMW 318i E36 (M43 motor)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovans
    CBC Član
    • 14.09.2009
    • 37
    • Vrsac
    • PEZO 307 1.6HDI 90ks

    Ugradnja u BMW 318i E36 (M43 motor)

    Resio sam da u svog BMWa ugradim vakumski plinski uredjaj pa bi molio za neke savete i preporuke. Odlucio sam se za najjeftiniju verziju uredjaja pa zbog toga vakumski. Motor ima multipoint (ainspric) i nema plasticnu usisnu granu. Inace sam u prethodni svoj auto (Kadet) ugradio Lovato vakumski tako da poznajem sustinu.

    1. Da li je potrebno da povezem da se iskljucuje i pumpa i dizne ili samo dizne ?
    2. Za iskljucenje dizni sam pronasao zajednicku zicu na koju cu da povezem rele od 30A, a za iskljucenje pumpe bi povezao na taj isti rele ali ne znam gde da pronadjem zice od pumpe, ne znam ni gde mu se nalazi pumpa (ako moze objasnjenje za zice pumpe).
    3. Da li moram da postavim zbog atesta ventil za benzin ? Malo je nelogicno da ga ugradjujem ako preko struje isklucim dizne i pumpu.
    4. Da li je u redu da diznu (stavio bi diznu ne mesac) postavim u ono gumeno rebrasto crevo koje je ispred protokomera zbog toga sto vec ima rupu ?
    5. Molio bih i neke slike ako neko ima od auta u kojem je vec ugradjen uredjaj.. Sliku gde je postavljen isparivac, plinski ventil, kuda je provucena cev od boce do dizne-mesaca, gde je postavljena dizna , gde se mogu izvuci zice od benzinske pumpe i dizni kako bi se povezale na rele ?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Ugradnja u BMW 318i E36 (M43 motor)

    Tema pod kljuc!

    Jos uvek nisi spreman da ugradis gas u taj tip motora. Na sva postavljena pitanja je odgovor dat vise puta. Citaj forum i kada naucis opet razmisli da li ces sam ugradjivati.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Ugradnja u BMW 318i E36 (M43 motor)

      2. Isključi dizne, pumpu ne moraš a i ne treba da je isključuješ.

      3. Ne treba

      4. Neće raditi, mora mikser.

      6. Ne poznaješ suštinu, vidi se po pitanjima, čak bih rekao i više od toga. Prelistaj prvo malo forum, ono principi rada, primeri loše ugradnje itd... ima svašta nešto i dosta da se nauči.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        Re: Ugradnja u BMW 318i E36 (M43 motor)

        1. samo dizne, pumpu ne moras i bolje nemoj.
        7. ako i uspes da sam ugradis, obavezno kod nekog da prekontrolise
        8. pp aparat u kola pod obavezno

        to sa cevcicom sto pominjes u gumeno crevo nece raditi zato sto je princip rada sistema sa diznom da se dizna mora nalaziti u karb grlu koje ima suzenje i vazduh tu ubrzava , pada staticki pritisak i povlaci gas iz dizne. dakle ne zabada se bilo gde , vec u tacno profilisan otvor kao sto je grlo karba. teoretski mogao bi napraviti takvu venturi cev i u nju zabosti diznu, ali to niko normalan ne radi, kad postoje mesaci.
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        Working...
        X