Pozdrav!!!
Kao sto se iz naslova vidi imam problem sa doticnim uredjajem na mom autu. Ali da krenemo od pocetka. Uredjaj se ponasao sasvim dobro kada sam kupio automobil, medjutim zbog pada pritiska u jednom od cilindara i zamene karika, plinski uredjaj pocinje da se cudno ponasa. Otvaranjem glave i menjanjem karika skidali smo uredja i namestila ga ponovo. Prva neobicnost uredjaja je u tome sto se kod prekidaca koji ima tri polozaja ima i dodatni prekidac koji prekida dotok stuje u benzinskoj pumpi. Kada smo namestili motor prvo sto smo uradili je da smo isprobali motor kako radi na gorivu... Nepotrebno je reci da posle zahvata motor se ponasa ko nov, vuce kao besan. Ipak to je najaci 8 ventilski Fordov motor, tj to je motor 1600 kubika EFi sa 77 kW ili 105 KS. Nakon namestanja idealnog gasa na gorivu dodali smo i uredjaj za gas. promenili smo mu creva koja su bila diskutabilna, proverili da li negde pustta plin, i sve je bilo u redu. Nakon namestanja plinskog uredjaja auto je poceo slabije da vuce. Pomislili smo da dotok plina nije u redu ali na leru auto je radio savrseno. MEdjutim kada pocne da vuce tj da ide, auto se normalno ponasa na pocetku gasa i onda odjednom bez obzira koliko gas da dajem auto jednostavno ne vuce. pokusao sam da ovo prevazidjem otvaranem srafa na dotoku plina u usisnu granu ali ni ovo nije pomoglo. U zadnje vreme primetio sam da mi se idealan gas i u benzinskom rezimu poremetio mada su problemi bili primetni i pre ovoga. Da da kazem da mi auto trenutno trosi oko 20 litara na 100 km i stoga je neisplativ. Nadam se da mi mozete pomoci jer ne znam zasto ne radi, u Kragujevcu mi se jedino nudi da zamenim rasplinjac. Ne bih da menjam rasplinjac ako to nije neophodno jer sam se odusevio kako ovaj rasplinjac radi pre kvara motora.
Nadam se da imate neko resenje za mene.
Kao sto se iz naslova vidi imam problem sa doticnim uredjajem na mom autu. Ali da krenemo od pocetka. Uredjaj se ponasao sasvim dobro kada sam kupio automobil, medjutim zbog pada pritiska u jednom od cilindara i zamene karika, plinski uredjaj pocinje da se cudno ponasa. Otvaranjem glave i menjanjem karika skidali smo uredja i namestila ga ponovo. Prva neobicnost uredjaja je u tome sto se kod prekidaca koji ima tri polozaja ima i dodatni prekidac koji prekida dotok stuje u benzinskoj pumpi. Kada smo namestili motor prvo sto smo uradili je da smo isprobali motor kako radi na gorivu... Nepotrebno je reci da posle zahvata motor se ponasa ko nov, vuce kao besan. Ipak to je najaci 8 ventilski Fordov motor, tj to je motor 1600 kubika EFi sa 77 kW ili 105 KS. Nakon namestanja idealnog gasa na gorivu dodali smo i uredjaj za gas. promenili smo mu creva koja su bila diskutabilna, proverili da li negde pustta plin, i sve je bilo u redu. Nakon namestanja plinskog uredjaja auto je poceo slabije da vuce. Pomislili smo da dotok plina nije u redu ali na leru auto je radio savrseno. MEdjutim kada pocne da vuce tj da ide, auto se normalno ponasa na pocetku gasa i onda odjednom bez obzira koliko gas da dajem auto jednostavno ne vuce. pokusao sam da ovo prevazidjem otvaranem srafa na dotoku plina u usisnu granu ali ni ovo nije pomoglo. U zadnje vreme primetio sam da mi se idealan gas i u benzinskom rezimu poremetio mada su problemi bili primetni i pre ovoga. Da da kazem da mi auto trenutno trosi oko 20 litara na 100 km i stoga je neisplativ. Nadam se da mi mozete pomoci jer ne znam zasto ne radi, u Kragujevcu mi se jedino nudi da zamenim rasplinjac. Ne bih da menjam rasplinjac ako to nije neophodno jer sam se odusevio kako ovaj rasplinjac radi pre kvara motora.
Nadam se da imate neko resenje za mene.
Comment