Takodje i ja ono gore nisam napisoa da bi se neko izvinjavao ili osećao ugroženim samo zato što je tražio pomoć, naprotiv, ovaj forum je dobar upravo zato što pruža pomoć kome treba. izneo sam činjenice da bi se razumela situacija jer uvek ima neko ko ne voli ovo ono pa to interpretira kako njemu treba ili na način koji nije primeren.
Hvala ali nisam se mozda najbolje snasao na pocetku.... Svima puno hvala na pomoci.... Nadam se da cu uskoro resiti problem i u svakom slucaju cu vas obavestiti kako napredujem....
Izvinjavam se svima kojima sam naneo neprijatnost tipujući da je reč o monopointu, monoinetoru, polu ajnšpricu ...i kako ga već ''STRUČNJACI'' krste! Ja sam u svom životu svašta sretao pa naravno i dosta FORDOVA sa jednom brizgaljkom. Vračati ne umem, pa nisam mogao znati da sam pogrešio.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
ragazzonim,nisam nista lose mislio kad sam naveo tvoj post, cak stavise problem koji si opisao je sasvim realan kod single point sistema sa neodgovarajucim mesacima.
Maggiorato reduktor nije za taj tip motora i to je osnova od koje treba da podjes...proveri ti i sve ostalo, ali ti "baza" nije dobra.
Ok posto sam se sada pogubio mogu li da pitam sta je to reduktor??? Ima jos jedna stvar koja nije dobra ali za to moram da se posavetujem i sa ford Orion manual-om jer na plasticnom delu usisne grane postoji cev koja zjapi prazna ispod slika ce vam to reci. Receno mi je da i ona moze doprineti dobijanju fals vazduha.
Reduktor je isparivač a na tu rupu koja bi trebalo biti zapušena, u originalu ide ono crevo sa miksera (gornje). Tuda vuče vazduh kad je na leru. Sad vuče preko miksera da bi imao i plina na leru.
Reduktor je isparivač a na tu rupu koja bi trebalo biti zapušena, u originalu ide ono crevo sa miksera (gornje). Tuda vuče vazduh kad je na leru. Sad vuče preko miksera da bi imao i plina na leru.
Da samo kazem hvala svima na forumu sto su me uputili na pravu stranu...
Zatvranjem ovog dovoda vazduha i i samim ogranicavanjem uvlacenja vazduha uopste, problem je resen. Auto ne trosi onoliko koliko je trosio, postao je mirniji vuce lepo iako je na plinu, ventil za plin je zavijem skoro do kraja. Jos uvek nisam proverio potrosnju s obzirom da cekam da se rezervoar isprazni pa da vidim koliko cu preci sa dopunjenim, ali moram priznati da se vec dve nedelje vozim i jos nema naznaka da ostajem bez plina.
Sada jedino sto mogu reci sta smo sve uradili kako bi ovo postigli.
Pa ovako, kao prvo zapusili smo dotok vazduha na slobodnoj liniji u****. Zatim smo sa crvenim silikonom zapecatili gumu za dovod vazduha koja se navlaci na efi pumpu i kao krajnji deo stavili smo reduktor vazduha posle vazdusnog filtera da bi onemogucili preveliko ubacivanje vazduha. Ove stvari kada su se uradile resile su problem na autu.
Toliko od mene za sada, i kao sto rekoh hvala svima na savatima, bile ste sjajni jednom recju.
Comment