Ako nekko zna sta je u pitanju,neka mi kaze! Dakle auto ima automatski ( vodeni ) saug i dvogrli karburator. Elem,to sto ga cekam da se zagreje na saugu i sto to potrosi malo vise plina i jeste i nije problem,ali pravi problem nastaje kad se motor zagreje malo preko radne temperature.S obzirom da ima elktro ventilator,posle njegovog ukljucivanja i rashladjivanja tecnosti u hladnjaku,ler opada drasticno,cak toliko da se svetla na autu " utule",sto kazu ljudi.Kad dodas gas,sve se vrati u normalu,cim ga pustis,auto samo sto se ne ugasi. Ne znam sta je u pitanju,a nemam koga ni da pitam,jer prethodni vlasnik nije vozio na gas,a i kod mene se to ne desava kad je na benzinu.
Suzuki Swift 1.3 gl- ler gas
Collapse
X
-
Re: Suzuki Swift 1.3 gl- ler gas
Sajonara...
Da li problem postoji samo dok je upaljen ventilator ili je takvo stanje uvek kada motor dostigne radnu temperaturu? Jos nesto...Da li je temperatura uvek "iznad" radne?
-
-
Re: Suzuki Swift 1.3 gl- ler gas
ne,nije .Mislim ,temperatura je uvek na normali,tj dok se vozi temperatura je normalna,kad ostane u mestu da radi na leru,polako je dize i u jednom trenutku ukljuci ventilator i posle je pad sistema.Ali,ponavljam,samo kad radi na TNG.Inace ,uradjaj je Landi,instaliran pre manje od mesec dana,nov i uradjen je atest istog.Ako nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
-
Re: Suzuki Swift 1.3 gl- ler gas
Daj fotku motornog prostora...verovatno ventilator duva u usis vazduha...treba pomeriti crevo za usis.
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Suzuki Swift 1.3 gl- ler gas
I jos jedno pitanje,Zna li ko na koliko se steluju svecice za ovaj motor ,kad je gas u pitanju?
i jos,kad se ventilator iskljuci,pa temperatura padne na normalu,ler se smanji do bola,pa se cak i auto ugasi.Probao sam da tada drzim malo papucu za gas,da povecam obrtaje tako.Taj pad lera onda traje par minuta i onda se vrati u normalu.Sad sam se neceg setio: moze li sve to da ima veze sa strujom? Akumulator nije bas najbolji,mislim,vrsi posao,ali izgleda da je pred izdisajem.I da li da probam da mu nastelujem ler gas posle ukljucivanja i iskljucivanja ventilatora? Naravno ,pitam za ler gas na tng,jer je ler na benzinu odlican,tj karburator je nastelovan dobro.
I opet zaboravih: ima li neko iskustva sa tim automatskim saugom? Kod mene je vodeni,znaci nema sanse prevariti ga da se iskljuci.Treba li uvek da ga cekam da se iskljuci sam ,ili mogu i da vozim auto vec posle par minuta rada na saugu?
Koristi dugme UREDI ili EDIT kako bi izmenio svoj post. nema razloga da kucas 10 postova jedan za drugim...Ako nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
Comment