Vozim Golfa 1, 1.8 90i kusur konja, 88godiste (cabrio) ,mislim da je motor od golfa 2, a kao sto i naslov kaze ubija me potrosnja . Kada je plin odvrnut i kada ide kako treba da ide trosi 20, 21 , 22, 23 ...... pa i vise litara plina , a kada ga ustinem i kada ide kao da ima 1000 kubika trosi 15, 16, 17... u zavisnosti od voznje, (na otvorenom 12).
E sad da kazem sta sam sve uradio u nadi da cu resiti taj problem. Zamenio membrane u isparivacu, probao sa drugim isparivacem koji kod komsije radi normalno. Izbacio golfov 2grli karburator (sa vakumskim drugim grlom i sauhom) i sistemom plina koji stoji izmedju kaburatora i filtera , u obliku ploce (izbusene)i u koji ulaze dva plinska creva a , i stavio remontovani veberov (tj kecev karburator jednogrli). da bi dobio normalan rucni sauh i bolje paljenje zimi. Zamenjene svecice (bosh sa 3 kraka) ,kablovi , filter vazduha , ulje, filter ulja , provereno da li negde pusta plin , nastelovano paljenje , dobro uzupcen motor . Nisam proveravao kompresiju motora , i receno mi je da je radjena generalna motora kad sam kupio auto, a koliko ja pratim ulja pri normalnoj voznji ne trosi ni gram. E da mislim da mi je jedan majstor rekao da je na njemu bila k glava..... Hocu da se izgrizem pa samopregazim kad krenem na gasnu pumpu i setim se koliko mi auto trosi . ja bi bio prezadovoljan da trosi 15-17 u zavisnosti od voznje (a na otvorenom 10-11) . Jos jedan majstor mi je rekao da je moj auto ranije bio kod njega tj, posle te generalne i da nikako nisu mogli da usteluju potrosnju plina.
Sta bi mogao biti problem , i kako ga eventualno resiti ?
Izvinjavam se sto sam vas ovoliko udavio , ali stvarno ne znam vise kome da se obratim i kod koga da idem , a da to ne bude uzaludno bacanje para kao do sad.
Jos jedno pitanje , koliki je idealan otvor na kutiji vazdusnog filtera kroz koji ulazi vazduh, naravno za moj auto
E sad da kazem sta sam sve uradio u nadi da cu resiti taj problem. Zamenio membrane u isparivacu, probao sa drugim isparivacem koji kod komsije radi normalno. Izbacio golfov 2grli karburator (sa vakumskim drugim grlom i sauhom) i sistemom plina koji stoji izmedju kaburatora i filtera , u obliku ploce (izbusene)i u koji ulaze dva plinska creva a , i stavio remontovani veberov (tj kecev karburator jednogrli). da bi dobio normalan rucni sauh i bolje paljenje zimi. Zamenjene svecice (bosh sa 3 kraka) ,kablovi , filter vazduha , ulje, filter ulja , provereno da li negde pusta plin , nastelovano paljenje , dobro uzupcen motor . Nisam proveravao kompresiju motora , i receno mi je da je radjena generalna motora kad sam kupio auto, a koliko ja pratim ulja pri normalnoj voznji ne trosi ni gram. E da mislim da mi je jedan majstor rekao da je na njemu bila k glava..... Hocu da se izgrizem pa samopregazim kad krenem na gasnu pumpu i setim se koliko mi auto trosi . ja bi bio prezadovoljan da trosi 15-17 u zavisnosti od voznje (a na otvorenom 10-11) . Jos jedan majstor mi je rekao da je moj auto ranije bio kod njega tj, posle te generalne i da nikako nisu mogli da usteluju potrosnju plina.
Sta bi mogao biti problem , i kako ga eventualno resiti ?
Izvinjavam se sto sam vas ovoliko udavio , ali stvarno ne znam vise kome da se obratim i kod koga da idem , a da to ne bude uzaludno bacanje para kao do sad.
Jos jedno pitanje , koliki je idealan otvor na kutiji vazdusnog filtera kroz koji ulazi vazduh, naravno za moj auto
Comment