Pozdrav! Imam Suzuki Baleno 1,6 16V, i u njemu landi lambda control uredjaj. Uredjaj je bez problema savršeno radio 3 godine, uz intervenciju zamene isparivača pre 6 meseci. Međutim, od skoro se pojavio problem s ler gasom. Elem, auto na benzinu radi savršeno, ali prilikom vožnje na TNG, odnedavno, nikako ne mogu da stabilizujem ler gas. Prilikom vožnje auto se ponaša normalno, ali kad izbacim iz brzine, ler gas neprestano podiže i spušta obrtaje u rasponu od 200 pa sve do 1000 obrtaja, i to potpuno sam od sebe, a u poslednjih nedelju dana se čak i ugasi kad oduzmem gas, a i ako se ne ugasi uopšte ne reaguje dobro na dodavanja gasa. Takođe, u tih nedelju dana se dešava da u vožnji auto potpuno prestane da prima gas, čak mi se dva - tri puta u samoj vožnji ugasio. Probao sam sa štelovanjem šrafa na samom isparivaču, otvarao i zatvarao šraf ali se ništa nije sredilo. Čak sam pre neki dan prvi put imao i detonaciju koja je potpuno izbacila plastično crevo za dovod vazduha sa motora. Dakle, šta muči moj auto? Napominjem da sam filter vazduha promenio pre 3.000 km, a svećice pre 10.000 km, i stavio originalne NGK svećice! Unapred hvala!
pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Collapse
X
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Probati sa stelovanjem sistema i kontrole parametara iz programa i naravno kontrola viskog napona...
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Lambda kontrola se steluje putem PC-a, interfejsa i odgovarajuceg softvera...stelovanje isparivaca dolazi na kraju...
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Mozes i sam, ali ti treba sve ono gore nabrojano i opet ti treba pomoc oko setovanja.
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Koji je tip lambda kontrole (tacna oznaka...pise na kutiji) ?
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
A za sve koji se stvarno razumeju imam jedno pitanje...kad sam prvi put u životu imao problem sa auto gas sistemom, majstor mi je rekao da je problem u step motoru, i hteo je da ga skine i stavi klasičnu slavinu, što mu ja nisam dozvolio, jer, koliko sam razumeo problematiku, suština lambda-control sistema i jeste u tom step motoru koji preko informacija sa lambda sonde otvara dotok gasa i tako konstantno pravi idealnu smešu! Jesam li u pravu? I šta bi se, hipotetički, desilo kad bih skinuo dovod struje u step motor i tako obezbedio stalan dotok plina u mešač?
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Zavisi u kom bi položaju ostao step motor, onda bi praktično glumio slavinu koju ne možeš da podesiš (odvrneš/zavrneš).
Imao bi previše ili premalo gasa, ako baš imaš sreće da u trenutku "isključenja" ostane otvoreno tačno koliko treba tvom autu, onda idi odmah uplaćuj loto.Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Ali pazi, ako bih to "isključenje" izveo ne recimo 2500 obrtaja (gde najčešće vozim), prilikom stabilnog, mirnog rada motora, to bi značilo da je u tom trenutku to bio idealan položaj za step motor mog auta! Zar onda, opet hipotetički, samo štelovanjem isparivača ne bih uspeo da napravim idealan odnos gas-vazduh, i odličan, miran rad motora?
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
LCS sistemi su korak od SLAVINE prema sekvent sistemima. (mada on spada u grupu venturi sistema, kao i SLAVINA) Napravljeni su početkom 90-tih, i imaju svoje nedostatke. Osnovni smisao je da STEP motor dobija podatke o svom položaju od računarčića, koji pak slušaju LAMBDA sondu o kvalitetu smeše. To je dobar korak ka samoregulaciji sistema, gde bi se mogao recimo prevazići problem novog i zaprljanog filtera za vazduh, pa nesavršenost mešača u celom opsegu rada, sam bi to umeo da izreguliše. Imaju svoje nedostatke i nisu SAVRŠENI, ali za to vreme, pa i danas u odnosu na šraf su daleko daleko bolji i nezamenjivi. Šrafom se može PRISTOJNO podesiti rad ukoliko se meri napon na lambda sondi pa se otprilike nađe neka sredina ili +10% napona od sredine. Ali to je samo tad, u tom režimu i kraj. Manja promena nekih parametara već donosi poremećaj u radu. Već sam na drugom mestu pisao o ovome. Ako ti treba step motor od LOVATA imaš ga od mene na poklon!!''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: pomoć oko lošeg rada landi lambda control uredjaja
Originally posted by Vlada_mijovicAli pazi, ako bih to "isključenje" izveo ne recimo 2500 obrtaja (gde najčešće vozim), prilikom stabilnog, mirnog rada motora, to bi značilo da je u tom trenutku to bio idealan položaj za step motor mog auta! Zar onda, opet hipotetički, samo štelovanjem isparivača ne bih uspeo da napravim idealan odnos gas-vazduh, i odličan, miran rad motora?
Hipotetički... Ako LCS radi ne vidim razlog za isključivanje na bilo koji način i na nema veze koliko obrtaja jer gubiš u svakom slučaju. Ako ne radi nema svrhe ni da pišemo jer ni auto na plin neće raditi. Uzmi okretna vrata koja rade automatski u odnosu na protok ljudi, što više ljudi to se brže okreću ili povećavaju otvor. Onda stavi na pola i fiksiraj, malo ljudi lako prolazi, puno ljudi teško...
Comment
-
Comment