Gasi se kad izbacim iz brzine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imported_prvi
    CBC Početnik
    • 23.10.2009
    • 8
    • Sumadija

    Gasi se kad izbacim iz brzine

    Kad menjam iz 3. u 4. ponekad se auto ugasi za vreme dok je pritisnuto kvacilo. Kad menjam iz 4. u 5. uvek se ugasi!!! Jednom zamalo nisam sleteo sputa, jer servo ne radi kada je auto ugasen! A bogami ni kocnice!!! U cemu je problem?! Pri malim brzinama nemam taj problem. Vectra B - 96 - 1.8i - 16v - vozim na gas.

    Uzgred, imam i problem da ga ubacim u prvu dok se krece auto! Mogu da ga ubacim u 1. ili ako stoji u mestu ili ako se krece, tipa 5kmh. Ostale brzine rade ok.
  • Goran Zemun
    CBC Član
    • 06.11.2009
    • 69
    • beograd

    #2
    Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

    Izmesti usisnu cev za vazduh tako da kada je auto u pokretu vazduh sam ne ulazi u nju i kvari smesu...sve ce biti ok..
    F.I.A.T.......Fix..It..Again..Toni...

    Comment

    • GTX
      CBC Senator XXL
      • 13.09.2008
      • 422
      • Subotica
      • Nexia 1.5 16v

      #3
      Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

      Menjac nije ni zamisljen da se ubacuje u prvu dok se auto krece.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

        Goran je dao dobar i tačan savet a GTX živi u doba Fiće kad prva nije bila sinhronizovana. Svaki današnji auto mora lepo da ubaci u prvu brzinu kod tako male brzine kretanja...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • GTX
          CBC Senator XXL
          • 13.09.2008
          • 422
          • Subotica
          • Nexia 1.5 16v

          #5
          Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

          I jeste napisao da moze da ubaci u prvu kod male brzine.Zbog toga sam pomislio da je nezadovoljan jer npr ne moze da ubaci u prvu na npr 30,40 ili vise km/h posto ga ocigledno tih 5km/h ne zadovoljava.
          ili ako se krece, tipa 5kmh

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

            To kreće se je relativna stvar a pročitao sam na brzinu, izvinjavam se na konstataciji o Fići
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • imported_prvi
              CBC Početnik
              • 23.10.2009
              • 8
              • Sumadija

              #7
              Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

              Cekajte, da izmestim usisnu granu? Granu koja dovodi vazduh, koju je tim inzinjera iz Opela postavio da stoji tako, ja da izmestim? Ne razumem!! Jel ne moze ta smesa da se drugacije nasteluje, a ne da pomeram granu?!
              Mislim, da me ne shvatite pogresno....

              Vidim da mi je tema premestena u vakumski - Ja se izvinjavam sto je nisam postavio na pravo mesto (nisam znao) i zahvaljujem onome koje je premestio, medjutim, postavio bi jedno pitanje: Da li bi se problem gasenja pri saltanju resio zamenom, kako kazete vakumskog sistema, za sekvencijalni a da se dovod vazduha ne dira? Ako DA, onda: Koliko bi to kostalo najmanje, sto znaci zadrzati sve sto je moguce (ako je ista moguce) iz postojece instalacije (rezervoar, cevi ili sta vec...)?


              Sto se tice prve brzine; pa da, vec pri 10kmh nece da salta. To mi zadaje probleme u raskrsnicama u "kreni-stani" situacijama, jer trokira u 2oj pri tako maloj brzini od 5-10kmh kada u prvu nece da primi... Sta je problem tog teskog saltanja?

              Comment

              • Goran Zemun
                CBC Član
                • 06.11.2009
                • 69
                • beograd

                #8
                Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                Ne granu.....vec cev kroju vazduh dolazi do filtera...ako to nije moguce nastavi je sa nekim gibljivim crevom i sprovedi tako da kretanje auta ne utice na pritisak u toj cevi... neka gleda nazad ili negde na stranu...ili je sakri iza fara...
                F.I.A.T.......Fix..It..Again..Toni...

                Comment

                • imported_prvi
                  CBC Početnik
                  • 23.10.2009
                  • 8
                  • Sumadija

                  #9
                  Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                  Hm, voleo bi da dobijem malo opsirniji odgovor, u skladu sa mojim, opsirnijim pitanjem tj opsirnijim pitanjima....
                  Pa to grana - cev to sam i mislio. Znaci, ti kazes da ono sto su Opel inzinjeru konstruisali ja da izokrenem? Znaci, ako su inzinjeri konstruisali tu cev da pritisak u njoj zavisi od kretanja auta - ja da izokrenem tako da pritisak ne zavisi od kretanja auta? Ne mogu da verujem da je to propust GM strucnjaka. Zar to nece da smanji dovod vazduha, ispod fabricki predvidjenog nivoa, a samim tim i performanse? Mislim, poslusacu ja tebe zarad sopstvene bezbednosti i hvala ti na savetima, ali bre ne mogu da se opasuljim...

                  Comment

                  • GTX
                    CBC Senator XXL
                    • 13.09.2008
                    • 422
                    • Subotica
                    • Nexia 1.5 16v

                    #10
                    Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                    Opel nije ugradio venturi sistem u taj auto ,a fabricki polozaj tog creva ne utice na rad na benzinu jer je benzin tecan i ubrizgava se na drugaciji nacin.Izmestanjem kraja creva kao sto je predlozeno neces pokvariti rad na benzinu samo je potrebno da vodis racuna da nigde ne prelomis crevo tj da ne smanjis kolicinu vazduha.

                    Comment

                    • uglavnom.bezopasni
                      - 42 -
                      • 03.02.2005
                      • 2235
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                      Pisano je o tome kako i zašto, ako nećeš da menjaš što su inžinjetri smislili onda ugradiš sekvent, ovako dobijaš situaciju u kojoj nemaš dobru smešu, a to je prouzrokovano direktnim nabijanjem vazduha prilikom kretanja vozila (to je nesavršenost sistema koji imaš u kolima, a ne propust inžinjera i jednostavno takva dogradnja zahteva određene kompezacije i prerade) i rešenje je da izmestiš/skloniš ulaz vazduha sa direktnog nabijanja. kod iskusnog majstora to bi ti bilo odmah izmešteno i ne bi ni znao, ili bi majstor rekao dođite na štelovanje i izmestio i ti opet ne bi ni znao, a samim tim ni pravio svetski problem
                      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                      11.04. 0:12 #2
                      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                      Comment

                      • duh koji hoda
                        CBC Veteran
                        • 10.03.2009
                        • 123
                        • djavolja varos

                        #12
                        Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                        Mozda bi bilo dobro da prvo nasteluje sve to na gasni analizator, pa ako i dalje ima tih problema, onda tek redukcija u**** i savijanje creva???

                        Comment

                        • uglavnom.bezopasni
                          - 42 -
                          • 03.02.2005
                          • 2235
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                          Niko nije savetovao redukciju u****, samo izmeštanje.
                          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                          11.04. 0:12 #2
                          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                          Comment

                          • imported_prvi
                            CBC Početnik
                            • 23.10.2009
                            • 8
                            • Sumadija

                            #14
                            Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                            Dakle, izmestanje tako da uvlaci vazduh 'ispod haube' a ne iz usisne grane...
                            A da li to nece da ima za posledicu uvlacenje vruceg vazduha? Da mozda protokomeri ne crkavaju zbog velike temperautre u****nog vazduha? Da li su iste performanse ako je hladan i ako je vruc vazduh koji se mesa sa gorivom? Da sam imao informacije tada kao sto imam sada, ne bi dozvolio majstoru da ugradi vekumski sistem?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Re: Gasi se kad izbacim iz brzine

                              Milioni automobila rade tako i ne fali im ništa, Opelovi ili bilo čiji stručnjaci nisu razmišljali o ugradnji plina kad su konstruisali auto a često nisu razmišljali ni o benzinu kad su konstruisali auto tako da im ne bih baš doslovno sve verovao.

                              Još jednom, ulazi vazduh odnekud u kućište filtera, to je obično iz blatobrana ili ispod fara. Kad je u blatobranu onda obično ne pravi taj problem koji ti imaš jer nije direktno u****vanje u smeru vožnje. Ako je negde napred na masci vozila onda je direktno i to pravi problem običnom (vakumskom sistemu) na većim brzinama. Zašto, pisano je mnogo puta pretraži ovaj deo foruma.

                              Sekvencijalni sistem rešava taj a i mnoge druge probleme u odnosu na vakumski sistem i o tome imaš dosta tema (ralike, prednosti) pa pogledaj malo po forumu.
                              Ako voziš turbo motor od 200+ konja onda treba da te zabrnjava odakle vuče vazduh, za sve ostalo nije toliko bitno sem ako nije direktno sa izduvne grane.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X