Lada Niva PROBLEMCIC!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokiel
    CBC Član
    • 22.03.2005
    • 31
    • Krupanj

    Lada Niva PROBLEMCIC!!!!

    Evo jos jedan problem ,Neverovatno ali istinito.Toliko neverovatno da mi je glupo da pitam ljude od zanata za resenje ali moram.
    Ovako,problem je na Ladama nivama u koje sam ja ugradio plin I to pre izvesnog vremena(najstarija ugradnja od ove tri nive je nesto vise od 2 godine),Sve je radilo kako treba(pa naravno kad su uredjaji lovato),do pre nekoliko dana kada se javila OGROMNA potrosnja I to cak 25l na 100km.
    Da bih ovo otklonio prvo sam menjao filtere vazduha,svecice,kablove,podesavao rad motora,pomerao paljenje,cak menjao I pumpu gde sve te tri nive sipaju plin ali nista.Na kraju sam na jednoj stavio I drugi isparivac ali stvar je ista.
    Na kraju zdravog razuma jer to nisu jedine nive koje sam radio a samo na njima je problem sam pokusao da utvrdim koliko benzina trose,I ostao sam bez teksta?
    Gorivo sam doveo iz ?svog? rezervoara(FLASA 2 litra)I otisao da je provozam,napominjem da je preliv iz karburatora bio zatvoren.Lada je te 2 litre potosila za nekih 10 km sto znaci da trosi 20l na 100km,tako da onih 25l plina I nije tako lose.
    Sve tri nive se odlicno ponasaju u voznji bez trzaja I gasenja.
    Niko od mehanicara nemoze da mi objasni ovu POJAVU!!!!!!!
    Da li je neko imao ista slicno sa Ladom I kako je resio.
    Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    Ajde da ja postavim jedno glupo pitanje
    Da nije slucajno ubacen u sporu brzinu

    Ja sam sa NIVOM uspeo da potrosim tu negde 18+ litara na 100km ali nije bila bas normalna voznja

    Tako da nista nije nemoguce ,mada 20l je malo previse
    mozda neko zna u cemu je stvar
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • bokiel
      CBC Član
      • 22.03.2005
      • 31
      • Krupanj

      #3
      Naravno da nije ubacen u sporu brzinu,auto se krece izvanredno cak i mirnije i stabilnije nego na benzin.
      U jedno sam sve sigurniji da problem nije uopste do plinskog uredjaja vec do samog auta ali STA mu je to neznam.
      UPOMOC!!!
      Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Jel probao neko da proveri zazor na ventilima?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • bokiel
          CBC Član
          • 22.03.2005
          • 31
          • Krupanj

          #5
          Jednu od te tri nive je pogledao mehanicar i stvarno kaze da su ventili bili rastelovani,tako da sad ocekujem coveka da se javi sa "izvestajem" o potrosnji.
          Dora je pogodio u centar izgleda da je to TO.Da li ste imali jos neki ovakav slucaj sa preteranom potrosnjomzbog ventila?
          Samo da nesto naglasim da je zadnji auto koji sam radio i to pre nekoliko dana bila zastava 128 na kojo se ventili cuju toliko da je to nenormalno,Na plin radi dobro i covek nije dolazio nista vise da pita mada sam mu rekao da obrati paznju na potrosnju.
          Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #6
            hmm posao ugradjivanja plina sve vise lici na mesavinu automehanicara i ugradjivaca plina....
            da li ugradjivac plina gleda: paljenje, proveri svecice (zameni) i ostalo pre nego pusti coveka iz radnje ili samo stavi uredjaj i kaze teraj?
            mislim mora bar nesto da pogleda da bi to uopste radilo na plin....
            tu dolazi do izrazaja ono ispravan motor ali kad dodje ko ispravan?
            ovo je off - brisi...
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by zec
              hmm posao ugradjivanja plina sve vise lici na mesavinu automehanicara i ugradjivaca plina....
              Posao ugradjivanja plina i jeste mešavina automehaničara, električara i elektroničara. Ugradjivanje plina nije montaža delova na vozilo pa šta bude. Zato ima mnogo onih koji misle da je to samo poredjaš iz kutije pa onda tako i radi a o popravkama nek se brine ko stigne ili zna.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                zadnji auto koji sam radio i to pre nekoliko dana bila zastava 128 na kojo se ventili cuju toliko da je to nenormalno
                hm, ventili se gotovo nikada ni na jednom autu ne mogu cuti, osim stetoskopom a i to je jedva primetni zvuk.

                dakle, pricam(o) o ventilima jel tako ?

                venitli se ako se kao razdeseni podjednako cuju i na benzin i na gas jer je identicna mehanicka razdesenost, tako da nesto ne stima u tvom opisu...

                btw, zvuk ventila bi trebao lakse da se cuje i detektuje pri radu na plin jer sam motor radi mirnije, tise, bolje sagoreva pa je strana buka (venitla) lakse uocljiva.


                da nije mozda da se cuju klipovi usled samodetonacija na benzinu ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Reč je o malom zazoru a on se ne čuje. Ventili sa malim zazorom troše mnogo više gasa, uopšte stanje ventila jako utiču na potrošnju gasa. Od vodjica koje klepeću do malog zazora. To je venturi sistem i jako zavisi od potpritiska u grani i pravilnog i pravovremenog otvaranja i zatvaranja ventila. Kad je sve "uredu" a auto troši ko blesav onda su krivci ventili u većini slučajeva. To su velike tajne malih majstora
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • bokiel
                    CBC Član
                    • 22.03.2005
                    • 31
                    • Krupanj

                    #10
                    dora je moj idol,i njega slusam kao oca.Sutra rano idem kod prijatelja mehanicara sa sve tri nive zbog ventila,kako kaze tata.Salim se.Hvala na pomoci mnogo.
                    A sto se tice mesavine mehanicara elektricara i ostalih majstora,ja sam vec 6 godina auto elektricar a vise od tri godine ugradjujem plin i mogu reci da je to vec neko iskustvo(oni iskusniji neka se nasmeju) samim tim znaci da sam se vec hvatao u kostac sa nekim problemima i uz malu pomoc mojih prijatelja ih resavao,kao i sad.JOS JEDNOM HVALA DORA.
                    Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

                    Comment

                    • bokiel
                      CBC Član
                      • 22.03.2005
                      • 31
                      • Krupanj

                      #11
                      venitli se ako se kao razdeseni podjednako cuju i na benzin i na gas jer je identicna mehanicka razdesenost, tako da nesto ne stima u tvom opisu...
                      Izvinjavam se zbog opisa ali na tom autu su se ventili culi i na benzin i na plin podjednako,ako su to ventili,inace covek je isao kod svog majstora i on mu je rekao da mu nevalja bregasta,zamenio je i uradio ventile i covek je dosao da se pohvali da auto ide neuporedivo bolje a sto se tice potrosnje testirao je po gradu posle ovog rada na motoru po njegovim recima negde oko 10l.
                      Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by bokiel
                        dora A sto se tice mesavine mehanicara elektricara i ostalih majstora,ja sam vec 6 godina auto elektricar a vise od tri godine ugradjujem plin i mogu reci da je to vec neko iskustvo(oni iskusniji neka se nasmeju) samim tim znaci da sam se vec hvatao u kostac sa nekim problemima i uz malu pomoc mojih prijatelja ih resavao,kao i sad.
                        Pa ovo se nije odnosilo na tebe nego uopšteno pošto sam iz stava koji je iznet shvatio da neko misli kako je ugradjivanje gasa neki zaseban zanat ili monterski zanat tipa ono poredjaš iz kutije i to je to. U praksi je to relativno i tako dok ne dodje do problema da li kod ugradnje ili posle ugradnje a onda treba znanje tih struka da se to reši.
                        Ugradjivanje gasa je majstorstvo i svaki auto je različit pa i kad je isti stojadin u pitanju. Zato redim taj posao jer je izazov na neki način, kad naučim 80% biće mi dosadno i radiću nešto drugo
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #13
                          Zato redim taj posao jer je izazov na neki način, kad naučim 80% biće mi dosadno i radiću nešto drugo [/quote]

                          postaces krotitelj lavova??
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by zoranbg
                            Zato redim taj posao jer je izazov na neki način, kad naučim 80% biće mi dosadno i radiću nešto drugo
                            postaces krotitelj lavova?? [/quote]

                            Neću, ne bih da plašim životinje, ja volim mačke Ja sam svašta radio u životu dok ne dodjem dotle da zamalo znam, onda radim nešto drugo, moždase sada malo omatorilo pa ćemo videti
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • bokiel
                              CBC Član
                              • 22.03.2005
                              • 31
                              • Krupanj

                              #15
                              Ne znam koliko su me neki shvatili ali svoj posao volim i jedva cekam izazove,Ako cemo da gledamo tako radim kod gazde i to za platu a ne na procenat ali sve probleme resavam JA, ne prebacujem ih gazdi na ledja i ne okrecem glavu kao sto je i ovo sa ladama koje sam poceo da sanjam.
                              Ja znam sta necu raditi kad mi dosadi plin kao sto kaze Dora a to je da sigurno necu voziti Ladu nivu niti imati posla sa tim autom(mozda nekog i vredjam ali tako je)

                              Problem jos nije resen jer sam danas i mao drugog posla i malo odmorio glavu od Lade.Nadam se da cu se sutra javiti sa resenjem.
                              Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

                              Comment

                              Working...
                              X