fiat croma ie 2.0-problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fiat croma ie 2.0-problemi

    Pozdrav. Evo posle par mjeseci voznje na plin doslo je i do prvih problema. Auto nije bilo koristeno 20-tak dana i nakon ponovnog koristenja sa obzirom da nije bilo ni plina podjem na pumpu da uspem plin. Za te nekoliko kilometara koje sam vozio na benzin auto je pocelo da trokira, da drma i da se trese. od tada kada god prebacim na benzin auto ima iste simptome i tesko postize obrtaje. Sta da preduzmem, pri tome da naglasim da na plin auto(motor je 2.0 inekshn) dobro funcionise. pozdrav. PEDJA
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Bilo je vec price, vec standardne sa istim simptomima, filter za benzin, doliti benzina ako je na minimumu jer malo benzina uvek ispari. Ako se duze vozi samo na plin a brizgaljke nisu dugo ciscene (znaju malo da zapeknu), pa treba i one da se ociste. Probaj prvo samo novi filter i dolij malo goriva pa cemo videti dalje.

    Comment


    • #3
      fiat croma ie 2.0-problemi 2

      Da ima benzina ima, i to stalno, nikada ga ne ostavljam (auto) bez 10l benzina, ostaje dali je do filter-a, a on je kako mi se cini relativno nov i inace je specifican metalni je i veci od limenke coca-cole i mijenja se redje nego plasticni filteri.Isto cu ga zamijeniti mada neznam moze biti da je ovo zadnje - brizgaljke odnosno dizne. Ja sam inace mlad vozac ali gledam da malo pohvatam konce i sa auto gasom i autom inace. POZDRAV

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        10 litara je vec ispod rezerve, to je kao da nema benzina. treba da ima najmanje 1/3 rezervoara, to je obicno 20-25 litara i pozeljno je odrzavati taj nivo ako nista drugo onda da se pumpa manje muci.

        dodatno, benzin je kvarljiva roba i vek trajanja je oko 5 nedelja ili nesto malo vise. znaci ako dugo stoji u rezervoaru i ne trosi se kao sto je i kod mene slucaj, lako isparljive komponente benzina ispare i ostane slabo gorivi deo, gusca tecnost koja sporije i losije sagoreva u motoru.

        nauticari znaju iz prakse da se benzin stariji od 3 meseca baca, on je gotovo neupotrebljiv, ili se sipa specijalni aditiv za stabilizaciju/ lagerovanje benzina.

        simptomi ukazuju na dovod goriva a u celom sistemu najosteljivije su brizgaljke.

        sipaj novi benzin, recimo jedno 2 rezervoara provozaj a sipaj i koncentrat za ciscenje (injector cleaner STP recimo, ima na OMV pumpama) pa ces odmah videti ima li razlike.

        ako uz STP aditiv ima napretka a cim se potrosi opet sve po starom to je vec jaka indikacija da je nuzno detaljno ciscenje brizgaljki.

        ja sam imao slicne probleme koji su se resili jednim tretmanom po Wynns metodi.

        dosuse meni su brizgaljke imale oko 200k km iza sebe pa im je verovatno i bez gasa ciscenje vec bilo na dnevnom redu.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        Working...
        X