Zdravo!
Imam AR164 2.0TS 106KW i dilemu oko ugradnje pllina. Neke dileme sam već sam sa sobom rešio i to:
1. Imam polovan tartarini (fabricki vakumski plinski uređaj na rashodovanoj Alfi i po savetu Dore i po svojoj savesti rešio sam da ništa od toga neugrađujem u svoj auto jer je pitanje kako će i dali će to da radi kako treba, ipak je to staro više od 10god.
2. Izbor majstora, pošto imam para i živaca da plin ugrađujem samo jednom rešio sam da plin ugradim kod Ivana u Beogradu, jeste da treba da potegnem 300km i da put košta 50E, ali ja računam da je tako ipak najbolje.
Auto mi na benzinu radi sasvim korektno i tu nema nikakvih problema što se podrazumeva kao osnovni preduslov kod ugradnje plina.
3. Autom prelazim 8-10000km godišnje (60% gradska vožnja kratke relacije), i sa tom kilometražom godišnje trošim oko 80.000,00din godišnje za benzin, na plinu bi ta cifra bila upola manja, što znači da sekvent (od 6xxE) mogu da otplatim za 2god, sa vakumskim sistemom ~350e ulaganja se vraćaju za godinu dana. Kod mene u Nišu postoje AC poljski sekvent uređaji za ~450e možda bi tako nešto mom auto najviše odgovaralo obzirom na vrednost auta koja je smešna ~2-2500e, ukoliko za najranije 3-4 godine poželim da promenim auto vrednos će biti ista i sa najskupljim plinom i bez njega.
Doduše siguran sam da bi kilometraža narasla na bar 10-12000km kada ugradim plin.
Dakle pitanje za Ivana dali postoji u tvojoj ponudi poljski kekvent AC gas i koliko bi koštala ugradnja, takođe me interesuje koliko bi pogrešio ukoliko se opredelim za venturi sitem (kod mene je metalna usisna isti motor kao 155 2.0 8v), sa tomasetto-om sigurno nema greške i tu je cena na sajtu 620e
Još jedno podpitanje dali se od mog starog tartarini plina može iskoristiti elektronika (emulator dizni, sonda) i koliko to pojedinačno košta dali ima uopšte smisla štedeti na tako nečemu.
Izvinjavam se na opširnosti, ovu poruku sam mogao da pošaljem i Ivanu lično, računam da ima još ljudi koji su u sličnoj dilemi.
Imam AR164 2.0TS 106KW i dilemu oko ugradnje pllina. Neke dileme sam već sam sa sobom rešio i to:
1. Imam polovan tartarini (fabricki vakumski plinski uređaj na rashodovanoj Alfi i po savetu Dore i po svojoj savesti rešio sam da ništa od toga neugrađujem u svoj auto jer je pitanje kako će i dali će to da radi kako treba, ipak je to staro više od 10god.
2. Izbor majstora, pošto imam para i živaca da plin ugrađujem samo jednom rešio sam da plin ugradim kod Ivana u Beogradu, jeste da treba da potegnem 300km i da put košta 50E, ali ja računam da je tako ipak najbolje.
Auto mi na benzinu radi sasvim korektno i tu nema nikakvih problema što se podrazumeva kao osnovni preduslov kod ugradnje plina.
3. Autom prelazim 8-10000km godišnje (60% gradska vožnja kratke relacije), i sa tom kilometražom godišnje trošim oko 80.000,00din godišnje za benzin, na plinu bi ta cifra bila upola manja, što znači da sekvent (od 6xxE) mogu da otplatim za 2god, sa vakumskim sistemom ~350e ulaganja se vraćaju za godinu dana. Kod mene u Nišu postoje AC poljski sekvent uređaji za ~450e možda bi tako nešto mom auto najviše odgovaralo obzirom na vrednost auta koja je smešna ~2-2500e, ukoliko za najranije 3-4 godine poželim da promenim auto vrednos će biti ista i sa najskupljim plinom i bez njega.
Doduše siguran sam da bi kilometraža narasla na bar 10-12000km kada ugradim plin.
Dakle pitanje za Ivana dali postoji u tvojoj ponudi poljski kekvent AC gas i koliko bi koštala ugradnja, takođe me interesuje koliko bi pogrešio ukoliko se opredelim za venturi sitem (kod mene je metalna usisna isti motor kao 155 2.0 8v), sa tomasetto-om sigurno nema greške i tu je cena na sajtu 620e
Još jedno podpitanje dali se od mog starog tartarini plina može iskoristiti elektronika (emulator dizni, sonda) i koliko to pojedinačno košta dali ima uopšte smisla štedeti na tako nečemu.
Izvinjavam se na opširnosti, ovu poruku sam mogao da pošaljem i Ivanu lično, računam da ima još ljudi koji su u sličnoj dilemi.
Comment