Problemi s benzinom??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sira
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2004
    • 322
    • Split

    Problemi s benzinom??

    Eto promjenio sam motor u mojoj 75-ci i napokon odveo auto da mi prerade plin na injection i auto na plin radi odlično, i nakon dva-tri dana vožnje na plin odlučim motor nagradit sa malo benzina, kad ono ne prima gas kako treba, zaguši se kod laganog dodavanja gasa, na jače primi ali kao da nije to to. U leru radi nemirno skaće od 500 do 1500 okr/min, prije ugradnje plina se to nije dešavalo.
    Nazovem ove koji su ugradili plin, oni kažu da mi je to najvjerovatnije do neispravnih dizni, kako da nisu bile prije zaprljane???
    Doro, Ivane do čega bi moglo biti?
    Ugrađen je sistem s nekim priključcima na injectorima koji idu u neku kutiju (emulator, simulator ili nešto takvo)
    http://forums.cjb.net/alfa75.html
  • sira
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2004
    • 322
    • Split

    #2
    Pa je li može bit da auto na benzin lošije radi zbog tih priključaka za plin na injectorima ili ne može?
    Zna li tko.
    http://forums.cjb.net/alfa75.html

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Originally posted by sira
      Pa je li može bit da auto na benzin lošije radi zbog tih priključaka za plin na injectorima ili ne može?
      Zna li tko.
      Ne, to je standardni deo opreme koji prekida rad dizni da bi radilo na gasu. Ovo je relativno čest problem kod nekih motora da se posle vožnje na gas ponaša loše na benzinu. Problem može biti iz mnogo sitnih razloga koji se na benzinu ne manifestuju. Probaj da skineš jednu klemu na minut dva pa da vidiš kako onda radi na benzinu ili da ga voziš par minuta na benzinu. Pogledao sam šemu i nema predvidjeno resetovanje kompjutera ali nekad pomaže u takvim slučajevima.

      Sa druge strane pošto si ugradio motor koji je relativno stajao, moguće je da su dizne bile na "kraju" pa im je malo neaktivnosti u toplom stanju doprinelo da zapeknu ili da se zapuše.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • sira
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2004
        • 322
        • Split

        #4
        Izgleda da su dizne, to mi je jedan mehaničar rekao onako "po sluhu"
        http://forums.cjb.net/alfa75.html

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          dizne 100% uradi ciscenje dizni wins-om ali ne onaj u bocici na benz. pumpi nego u servisu, uredjaj.
          raspitaj se malo, moj tip je recimo servis andjelkovic na senjaku.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Hm.. kraljjjjuuu.. pa vidis da je iz Splita
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              e hebi ga. nisam obratio paznju. ali nema veze, mozda se neko bude imao isti problem.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • Ladislav
                CBC Senator
                • 14.12.2004
                • 223
                • Kragujevac
                • Lada Niva 1.7i

                #8
                Hm, kolika je uopste minimalna zimska temperatura u Splitu?
                Pitam u smuslu treba li ti voznja na benzin uopste... A za ono sto se kaze da se valja povremeno malo provozati na benzin, tja, za te potrebe i ne mora bas da radi tip-top, dovoljno je da radi, pogotovo na tako prostom autu kao sto je 75-ica.

                Comment

                • sira
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2004
                  • 322
                  • Split

                  #9
                  Originally posted by Ladislav
                  Hm, kolika je uopste minimalna zimska temperatura u Splitu?
                  Pitam u smuslu treba li ti voznja na benzin uopste... A za ono sto se kaze da se valja povremeno malo provozati na benzin, tja, za te potrebe i ne mora bas da radi tip-top, dovoljno je da radi, pogotovo na tako prostom autu kao sto je 75-ica.
                  Najniža zabilježena u zadnjih par godina -6, prosječna oko +10

                  Ma ne treba mi vožnja na benzin, ali volim je malko proganjat na benzinu
                  http://forums.cjb.net/alfa75.html

                  Comment


                  • #10
                    podmazivanje benzinom

                    kod auta |punoljetnih| preporucuje se povremeno provozati auto na benzin, pogotovo na duzim putovanjima (na more i sl) jer K-glava koristi benzin za podmazivanje svojih unutrasnjih osetljivih delova koji se pokrecu i kad vozite na plin jer ih pokrece protokomer vazduha usled podpritiska u usisnoj grani jer su vezani polugicom. Ako dugo vozite samo na plin usled temerature ovaj sadrzaj ispari i K glava radi na suvo. Zato nemojte nikad da zavrnete skroz gorivo (ako su vam dizne neispravne) i palite na plin nego uvek imajte nesto goriva u rezervoaru. Naravno dizne moraju biti ispravne i ne smeju "cureti" jer cete onda tesko podesiti motor

                    Comment

                    • Bansha
                      CBC Veteran
                      • 09.01.2006
                      • 101
                      • Kragujevac

                      #11
                      Znam da je tema prastara ali sta da se radi. Elem, mislim da imam isti problem na yugo 1.3 efi. Ovo sam lerom isto radilo nemirno - cak mi se gasio na benzin dok stojim na semoforu, a na plin radi ko zmaj. Plus mi je gas primao ne daj boze - cima drma uzas.
                      Raspitam se ja i pocnem da spremam pare da mi ciste brizgaljke ili dizne, sta vec ima unutra ... ali jednog dana reko ja, ajd da mu resetujem bios (iskljucim akumulator na 10-ak sec i vratim) i u trenutku se preporodio. Radi i na beznin mirno - skoro se ne cuje gas prima ravnomerno - sve ko novo!
                      Sta to moze da bude - prvo mi pada na pamet da zeza zato sto nemam emulator - te stoga mi javlja gresku check engine i svetli lampa dok vozim na gas. Svi majstori tvrde da za juga ne treba taj emulator, ali ipak mozda grese jer je ovaj moj motronic ovaj noviji 4.6, a ne onaj iz 90-tih, na koji su pretpostavljam navikli.

                      p0z
                      Ko zna - zna. Ko ne zna - uci skolu.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Nije do emulatora nego do nepodešene smeše. Lambda sonda vrišti da nije dobra smeša, kompjuter koriguje gorivo (benzin) naspram tog signala ali uzalud pošto vozilo ide na gas gde on nema kontrolu. E sad, taj kompjuter je jedno tvrdoglavo magare i on to radi do god ne dobije dobar rezultat što će se desiti nikad jer smeša je loša pa loša.

                        Uglavnom u neko zlo doba dogodi se da treba raditi i na benzin, recimo pališ kola ili ti nestane gasa i eto njega (kompjutera) na delu ali ovaj put sa moćima moćnog rendžera jer ima instrument glavnog štelbanja a to je dizna i benzin. No, ljudi misle da je kompjuter pametna sprava, nije, glup je ko tocilo i uvek radi ono što mu se kaže a ne ono što bi mi hteli. Pošto je glup on radi po onim parametrima sa gasa gde je zavrnuo ili odvrnuo dizne do kraja i rezultaje da siroti motor grca zbog viška ili manjka benzina i trpi zlovolju zlog kompjutera. U neko doba i taj kompjuter reši da nije baš tako glup i krene u večernju školu da nauči propušteno i polako počne slušati lambda sondu ali ovaj put ima čime da radi i sve se lepo polako poravi za neko vreme (čitaj kilometara) i bi hepiend.

                        ALI, onda zli vlasnik reši da ne dreši kesu, prebaci na gas ponovo i ode mast u propast, sve ispočetka. Mislim da sam na komjuterovom mestu i meni bi dosadilo.

                        Pouka o pravnom leku I:
                        Staviti rele koji resetuje glupi kompjuter kad god se ugasi motor, kad je glup nek uči svaki put nanovo il inek koristi logaritamske tablice koje su mu dali kad su ga napravili, tada radi dobro.

                        Pouka o pravnom leku II:
                        Da bi se montirao relejčić treba naći kompjuter, naći odredjenu žicu, odfikariti je, staviti stopice, lepo izolovati, provući žicu i tako još neke sitnice. To naravno iziskuje vreme i neko znanje a to opet povećava troškove ugradnje pa ti sad vidi.... Nadereš svakako...

                        Pouka o pravnom leku III:
                        A možeš i skinuti i vratiti klemnu svaki put kad pališ na benzin...

                        Ko razume shvatiće...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • jeronimo
                          CBC Senator XXL
                          • 27.10.2005
                          • 390
                          • beograd
                          • ваз 21214-20

                          #13
                          doro ovo je bilo jedno od slikovitijih objasnjenja koje sam video ps kod mene je bio isti problem pebogata smeša na leru
                          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Pa mi uvek namestimo malo bogatiju smešu na leru a ti opet imaš onaj zeznuti kompjuter pa to ume da dovede do problema. U principu ono gore je generalno ali je svaku auto specifičan na svoj način.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • jeronimo
                              CBC Senator XXL
                              • 27.10.2005
                              • 390
                              • beograd
                              • ваз 21214-20

                              #15
                              samo da nije preko 1 i onda samo reže
                              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                              Comment

                              Working...
                              X