Cao svima !!!
Da li mi mozda neko moze reci kako sta se desava sa ovim sistemom i kako da resim problem ?!
U pitanju je Audi 100 NF motor 2.3 K-glava, ugradio sam mu plin 2007 kod Rasica, uredjaj Lovato, do skora nisam nista dirao ni stelovao jer je sve radilo kako treba, samo sam redovno menjao filter na elektro ventilu, da napomenem jos da se na autu nalazi LER ventil koji nismo uklonili, kao kod vecine ovuh motora, jer je auto imao idelalan broj obrtaja i nije uopste varirao (Benzin 900, plin 850), trosio mi je oko 13 litara kombinovane voznje.
Pred pocetak ove zime primetio sam da se obrtaji s'vremena na vreme podignu do 1000-1100 i auto je poceo slabije da vuce pri malim obrtajima, ili kada je otvoren samo jedan leptir na usisnoj grani , a kada pritisnem gas do kraja i kada se otvori i drugi (veci leptir)auto povuce normalno, otisao sam ponovo kod Rasica i objasnio sam im sta se desava rekli su da bi trebalo da se servisira isparivac, naravno posto je kod njih stalno guzva i treba da se zakazuje, uzeo sam stvar u svoje ruke, skinuo uredjaj rasklopio (unutra se svasta nalazilo, uzmedju ostalog bio je i pun ulja), oprao i ponovo sklopio, kada sam vec to uradio resio sam i da promeni sva creva kao i samu plocu na usisnoj grani jer je mozda tu ilazio fals vazduh. Na kraju sam sve to sklopio vratio sve na svoje mesto nastelovao plin i sve se vratilo u normalu sve je radilo kako treba , medjutim u zadnje vreme ler je poceo da opada i sada je sve manji i manji sada radi na oko 500 rpm a u nekim slucajevima kada na semaforu stanem auto samo sto se ne ugasi i jedva da i radi 200-300 prm, ali kada mu dam gas on normalno primi, pokusavao sam da ga nastelujem ali ne vredi !!!
Ukratko to je moj problem, pa sada ako neko ima volje da mi pomogne bio bih mu veoma zasvalan !!!!
Da li mi mozda neko moze reci kako sta se desava sa ovim sistemom i kako da resim problem ?!
U pitanju je Audi 100 NF motor 2.3 K-glava, ugradio sam mu plin 2007 kod Rasica, uredjaj Lovato, do skora nisam nista dirao ni stelovao jer je sve radilo kako treba, samo sam redovno menjao filter na elektro ventilu, da napomenem jos da se na autu nalazi LER ventil koji nismo uklonili, kao kod vecine ovuh motora, jer je auto imao idelalan broj obrtaja i nije uopste varirao (Benzin 900, plin 850), trosio mi je oko 13 litara kombinovane voznje.
Pred pocetak ove zime primetio sam da se obrtaji s'vremena na vreme podignu do 1000-1100 i auto je poceo slabije da vuce pri malim obrtajima, ili kada je otvoren samo jedan leptir na usisnoj grani , a kada pritisnem gas do kraja i kada se otvori i drugi (veci leptir)auto povuce normalno, otisao sam ponovo kod Rasica i objasnio sam im sta se desava rekli su da bi trebalo da se servisira isparivac, naravno posto je kod njih stalno guzva i treba da se zakazuje, uzeo sam stvar u svoje ruke, skinuo uredjaj rasklopio (unutra se svasta nalazilo, uzmedju ostalog bio je i pun ulja), oprao i ponovo sklopio, kada sam vec to uradio resio sam i da promeni sva creva kao i samu plocu na usisnoj grani jer je mozda tu ilazio fals vazduh. Na kraju sam sve to sklopio vratio sve na svoje mesto nastelovao plin i sve se vratilo u normalu sve je radilo kako treba , medjutim u zadnje vreme ler je poceo da opada i sada je sve manji i manji sada radi na oko 500 rpm a u nekim slucajevima kada na semaforu stanem auto samo sto se ne ugasi i jedva da i radi 200-300 prm, ali kada mu dam gas on normalno primi, pokusavao sam da ga nastelujem ali ne vredi !!!
Ukratko to je moj problem, pa sada ako neko ima volje da mi pomogne bio bih mu veoma zasvalan !!!!
Comment