Audi 100 2.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joca2704
    CBC Član
    • 06.08.2007
    • 29
    • Beograd

    Audi 100 2.3

    Cao svima !!!

    Da li mi mozda neko moze reci kako sta se desava sa ovim sistemom i kako da resim problem ?!

    U pitanju je Audi 100 NF motor 2.3 K-glava, ugradio sam mu plin 2007 kod Rasica, uredjaj Lovato, do skora nisam nista dirao ni stelovao jer je sve radilo kako treba, samo sam redovno menjao filter na elektro ventilu, da napomenem jos da se na autu nalazi LER ventil koji nismo uklonili, kao kod vecine ovuh motora, jer je auto imao idelalan broj obrtaja i nije uopste varirao (Benzin 900, plin 850), trosio mi je oko 13 litara kombinovane voznje.
    Pred pocetak ove zime primetio sam da se obrtaji s'vremena na vreme podignu do 1000-1100 i auto je poceo slabije da vuce pri malim obrtajima, ili kada je otvoren samo jedan leptir na usisnoj grani , a kada pritisnem gas do kraja i kada se otvori i drugi (veci leptir)auto povuce normalno, otisao sam ponovo kod Rasica i objasnio sam im sta se desava rekli su da bi trebalo da se servisira isparivac, naravno posto je kod njih stalno guzva i treba da se zakazuje, uzeo sam stvar u svoje ruke, skinuo uredjaj rasklopio (unutra se svasta nalazilo, uzmedju ostalog bio je i pun ulja), oprao i ponovo sklopio, kada sam vec to uradio resio sam i da promeni sva creva kao i samu plocu na usisnoj grani jer je mozda tu ilazio fals vazduh. Na kraju sam sve to sklopio vratio sve na svoje mesto nastelovao plin i sve se vratilo u normalu sve je radilo kako treba , medjutim u zadnje vreme ler je poceo da opada i sada je sve manji i manji sada radi na oko 500 rpm a u nekim slucajevima kada na semaforu stanem auto samo sto se ne ugasi i jedva da i radi 200-300 prm, ali kada mu dam gas on normalno primi, pokusavao sam da ga nastelujem ali ne vredi !!!

    Ukratko to je moj problem, pa sada ako neko ima volje da mi pomogne bio bih mu veoma zasvalan !!!!
    Audi 100 CD
    136 hp
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Audi 100 2.3

    Kako radi na benzinu,da li variraju obrtaji na leru i na benzinu ili ne?Mislim na dešavanje posle zahvata na gasnom uređaju.

    Comment

    • joca2704
      CBC Član
      • 06.08.2007
      • 29
      • Beograd

      #3
      Re: Audi 100 2.3

      Na benzinu radi normalno 900rpm i nema varijacija !!!
      Normalno pali i vuce !!!
      Audi 100 CD
      136 hp

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Audi 100 2.3

        Ako je isparivač remontovan u skladu sa preporukom proizvođača onda problem leži u podešavanju smeše ili u zamenjenom mešaču na usisnoj grani.
        Takođe treba proveriti vod za kompenzaciju pritiska gasa.
        Treba proveriti da li je zamenski mešač potpuno isti kao i prethodni,zatim proveriti zaptivenost kompenzacijskog voda a onda i podešavanje smeše na leru.
        Nadam se da sam ti pomogao makar malo u hvatanju problema.

        Comment

        • joca2704
          CBC Član
          • 06.08.2007
          • 29
          • Beograd

          #5
          Re: Audi 100 2.3

          Isparivac je ostao onaj isti, samo sam ga rasklopio i oprao sa benzinom i potom vratio sve na svoje mesto , a sto se tice mesaca na usisnoj grani tu sam uzeo potpuno drugaciji od onog predhodnog, stari je imao dva prikljucka za dovod plina sa isparivaca a ovaj ima samo jedan, takodje je precnik prikljucka gde dolazi crevo za kompenzaciju pritiska gasa mnogo manji nego na starom (stari 12mm a novi oko 8mm), da li sam mozda trebao da zamenim gumene membrane u samom isparivacu jer su mi ove delovale ishabano !!!!
          Audi 100 CD
          136 hp

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            Re: Audi 100 2.3

            ma nisi stare su se tek razgazile sad su ko dusa

            malo sale

            naravno da si trebao da ih zamenis a ako mozes da nabavis pravi set za reparaciju menjas i opruge
            i sve ostale pokretne delove u isparivacu

            i bolje vrati staru plocu koju si imao ili ako je ostecena nadji istu takvu
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            Working...
            X