Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #16
    Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

    Izvini, sad sam detaljno pročitao ceo tekst, najverovatnije je kod tebe sve bilo u redu od elektronike, ali ti je vakuum bio labav i nije pravio ranije paljenje kao što dolikuje. Em je radio u kasnijem paljenju em je dobijao FALŠ vazduh, što bi se reklo DUPLO GOLO! Ok to je to, Rende ima izdržljiv i sasvim dobar motor.
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • rrapaic
      CBC Senator
      • 13.02.2008
      • 225
      • Beograd
      • Fiat Stilo 1.9 JTD

      #17
      Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

      ragazzoni, hvala opet, ovog puta zato sto ponesto naucih iz tvojih postova. Sklapam kockice polako (princip rada bobine).

      Pozz

      Rajko
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Comment

      • Uča
        CBC Veteran
        • 24.01.2008
        • 168
        • Kruševac

        #18
        Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

        E moj Rapaiću! Da si pažljivo pročitao post koji sam ti ja napisao gore, mogao si odmah da evidentiraš kvar, a ovako... morao si da čekaš da ti Ragazzoni prepriča moje reči. Drugi put budi pažljiviji na času jer će Uča da ti da jedinicu i da te pošalje u ćošak!
        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

        Comment

        • rrapaic
          CBC Senator
          • 13.02.2008
          • 225
          • Beograd
          • Fiat Stilo 1.9 JTD

          #19
          Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

          Učo, izvinjavam se i ujedno zahvaljujem od srca!

          Skontao sam ja da je u pitanju ista rabota (vakuum uredjaj) ali me bilo sramota koliko ne znam/lupam ... pa sam cutao.
          Kod tebe je taj uredjaj na usisnoj grani, a kod mene na elektronskom delu na bobini. Ali da vidim jesam li dobro shvatio: taj vakuum zapravo sinhronizuje bobinu sa motorom, odnosno osigurava da bobina "okida" tacno kad treba (to je ono "pretpaljenje").

          A inace, motor prede (zuji) kao nikad dosad, i ide sve bolje; nestao je taj simptom "umora" kad se auto zagreje. Da mi je neko rekao da moze ovako da ide na plin ... bolje nego na benzin, casna rec . Da li se to klipovi ciste od garezi, ili se nesto drugo desava, ne znam. Samo vozim, i uzivam .

          Pozz

          Rajko
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Comment

          • Uča
            CBC Veteran
            • 24.01.2008
            • 168
            • Kruševac

            #20
            Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

            Rajko, sve si lepo shvatio. Nije nikakva sramota neznati. Sramota za mladog čoveka je ne interesovati se za stvari koje su sastavni deo života. Uostalom svi mi ovde prisutni članovi smo dosta toga naučili iz ovakvih postova - saveta drugih ili na osnovu nekog neprijatnog iskustva koje smo imali. Kažem neprijatnog jer svaka zezalica na kolima bar meni stvara neprijatnost i utiče na nerve. Zamisli samo kada sam ja imao problem te vrste kako sam se osećao, a promenio sam 4 garniture svećica, ruku, kapu, komutator, ceo razvodnik paljenja, sondu, kablove, bobinu i na kraju kompjuter i na kraju opet NIŠTA. A ono me zakecavala stvar od 300 dinara. Pa to je stvarno da pukne čovek. Sreća moja što mi drug drži auto otpad pa nisam morao da plaćam delove nego sam otišao kod njega i menjao jedno po jedno. Na kraju sam se setio da mi je neko nekad rekao (nemam pojma ko jer ne mogu da se setim) da je imao slične probleme pa sam posle 12 dana zajebancije rešio problem. Eto tu se vidi da ni ja tada nisam znao šta se dešava pa se zato trudim da svoje iskustvo prenesem drugima kako bi skratili glavobolju i sebe poštedeli nerviranja. Želim ti da voziš auto i uživaš u vožnji, a za sve što ti je nejasno pitaj slobodno. Uostalom tu smo da se družimo, razmenjujemo iskustva i naravno sačuvamo koju kintu u džepu koju bismo morali da dajemo majstorima, a koji ili neznaju uvek svoj posao ili se ne udubljuju u problematiku oko auta. Nadam se da ovim rečima nisam povredio majstore koji ovo čitaju jer je sigurno da ima i dobrih i poštenih majstora pa se ovo na njih ne odnosi. Još jedan pozdrav i voziiiiiiii!
            Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

              Svaki majstor koji je uradio posao (rešio problem) je kod nas malo plaćen, svaki koji nije rešio problem je preplaćen makar uzeo samo 1 dinar za to. Prema tome nema šta ko da se vredja, svako zna svoje
              Nažalost, većina natrči na one druge...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #22
                Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                Apsolutno bih se složio sa Dorom i opisao slučaj mog druga DUŠANA-zamislite autoelektričara koji prevrne CREVA autu i posle dan ipo posla nađe u šumi kablova, kabal koji je pukao u bužiru i pravio zajebanciju u radu motora. On je bio 4. u nizu majstora i prvi koji je rešio problem vlasniku koji se mučio 20-ak dana. Na pomen da treba da plati 50e, vlasnik je odgovorio:MENE BI BILO SRAMOTA DA UZMEM I 20E ZA NASTAVLJANJE TOG JEDNOG KABLA!!!!Eto kako se sve muke zaborave u trenutku, i kako se naš čovek trenutno izopači kad počne na sve da gleda samo kroz novac. Ovaj post nema veze sa temom ali ima veze sa mukama kroz koje prolaze kolege majstori, ovi drugi koji to nisu, znaju da naplate.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • Uča
                  CBC Veteran
                  • 24.01.2008
                  • 168
                  • Kruševac

                  #23
                  Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                  Slažem se sa vašim mišljenjem. Imam dva majstora - bivšeg i sadašnjeg. Bivši majstor (pravi stručnjak za zastavina vozila ) nije se snašao sa najezdom stranih automobila ali je bez obzira da li je rešio kvar ili nije umeo dobro da naplati, a pritom i da ti drži predavanja o autu gde se njegove teorije itekako ne poklapaju sa praksom. Drugi majstor ( DJOLE FOX ) je sasvim skroman ali pedantan majstor, otklanja kvarove kao od šale i sasvim je skroman po pitanju naplate. Hoću da kažem da se majstori međusobno razlikuju po znanju, karakteru,..., baš kao i vlasnici automobila koji zaista sve probleme zaboravljaju u trenutku, a prethodno su došli, kumili i molili da im se auto popravi ne žaleći novac, sve do trenutka naplate. Jbg, takav smo narod - mnooogo zajeban.
                  Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                  Comment

                  • rrapaic
                    CBC Senator
                    • 13.02.2008
                    • 225
                    • Beograd
                    • Fiat Stilo 1.9 JTD

                    #24
                    Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                    E, ovo za lika koji zali da plati 50e za DAN I PO posla... odmah mi skace pritisak.

                    Zato nije lose da majstor lepo baci na papir stavke, koliko materijal, koliko sati rada (ruke), pa da vidim onda dripce kako vrdaju sa placanjem. Ne mora nesto stampano, dovoljno je i rukom ispisano; tek da musterija ima predstavu STA placa. Ali dobro, svaki majstor ima svoje navike.

                    Ja licno nikad nisam NI REC rekao kad placam majstoru. Ako mi je mnogo, tu vise ne dolazim i tacka. Caka je u tome sto i majstori to znaju, pa vode racuna. Najlakse je kad je intervencija takva da se unapred zna koliko kosta. Ali za onakvu vratolomiju (ono za 50e) jednostavno se ne moze znati koliko ce izaci; ima majstora koji i ne prihvataju takve poslove. Medjutim, kad majstor ispostavi racun na kojem pise recimo "12 sati rada", treba imati obraza pa zapisavati neciji trud, pogotovo sto je majstor RESIO problem.

                    Pozz

                    Rajko
                    Fiat Stilo 1.9 JTD

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #25
                      Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                      Odosmo u off, ali nama svima dobro poznata AUTODATA ima "repair times" rubriku bas zbog toga da bi majstori mogli da naplate na osnovu vremena. Ragazzonijev drug je trebalo da naplati dijagnostiku 50eur + ruke da otkloni kvar.
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #26
                        Re: Trokiranje u voznji na 2000+ obrtaja

                        Nije reč o KOREKTNIM majstorima, već o NEKOREKTNIM mušterijama ovog puta. Uopšte su problem NEKOREKTNI ma sa koje strane bili.
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        Working...
                        X