Čemu služi crevo....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vandeo
    CBC Član
    • 30.03.2006
    • 79
    • Petrovac

    Čemu služi crevo....

    Čemu služi crevo koje povezuje usisnu granu i isparivač (air only).
    I kakve su posledice na samu vožnju, paljenje na hladno, potrošnju i sl. ukoliko je to crevo potpuno ispucalo?
  • rrapaic
    CBC Senator
    • 13.02.2008
    • 225
    • Beograd
    • Fiat Stilo 1.9 JTD

    #2
    Re: Čemu služi crevo....

    Ako govoris o venturi sistemu, to crevo "prenosi" vakuum/potpritisak na membranu u isparivacu. Kad nagazis pedalu, membrana se povlaci/zateze zbog vakuuma i time pusta vise gasa do motora.
    I ja sam to crevo menjao; nije bilo ispucalo, ali jednostavno nije se lepo navlacilo na klin na isparivacu. Nije lose da stavis i shelnice (na oba kraja), da cvrsto/stabilno stoji.

    Pozz

    Rajko
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Čemu služi crevo....

      Crevo služi kao bezbedonosna mera, ako nema potpritiska sa druge strane (motor) membrana potpuno zatvara dotok gasa. Zato može biti dat kontakt a da gas ne prolazi kroz isparivač. Crevo pri radu motora ima samo jednu funkcija da održi ler, bez njega nema potpritiska i zatvara se dotok plina. Ko ne veruje neka digne na 2000 obrtaja i skine crevo na čas, normalno pri tome zapušiti onu stranu prema usisu da ne vuče falš vazduh. Sa kvalitetnim crevima ne treba stega jer milioni automobila na potpritisku nemaju stege, svaki japanac ima zilion vakumskih cevčica bez ijedne stege.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • amir
        CBC Član
        • 07.11.2008
        • 88
        • Sarajevo

        #4
        Re: Čemu služi crevo....

        Ja imam sličan problem, prilikom zamjene glave motora promjenili su mi i usisnu granu, kada su sve sastavili nisu imali gdje prikopčati crijevo (stara grana bila izborovana i ugrađena cjevčica za to crijevo kod prvog cilindra), e onda su našli triper rješenje i iskoristili su jednu "slobodnu" cjevčicu ali ta se nalazi odmah na ulazu u usisnu granu! Hoču li morati ipak bušiti usisnu granu ili da ostavi sve ovako kako je sad pošto motor radi ( a koliko troši vidjet ćemo) ?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Čemu služi crevo....

          Ne smeta ako je na jednom cilindru (grani) ali je bolje ako je na ulasku u granu, tako da, ne diraj...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • amir
            CBC Član
            • 07.11.2008
            • 88
            • Sarajevo

            #6
            Re: Čemu služi crevo....

            E hvala ti na super brzom odgovoru!
            Nego, kako je ovaj moj motor 1.4 na FIAT BRAVI pri kraju mislio sam ugraditi 1.6, kad vidim kod tebe na stranici da je među kompikovanim
            možeš li mi reći zašto? I još jedno pitanje, napravit ću fotku ovog mog sadašnjg mješača po svemu što sam do sada naučio tamo nešto fali, mislim ima samo jedna rupetina sa strane možda zbog toga više troši ?

            U svakom slučaju još jednom ti se zahvaljujem za odgovor

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: Čemu služi crevo....

              Bezopasni, umrećeš uskoro Sajt je prastar, a novi se pravi kao Skadar na bojani. Ništa nije više toliko komplikovano ako se stavlja sekvent, sem renix ubrizgavanja To nema Fiat tako da se ne brineš... I to renix ubrizgavanej se rešava ali koga zmija ujede i puža se boji
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • vaskez
                CBC Član
                • 28.02.2010
                • 18
                • Beograd

                #8
                Re: Čemu služi crevo....

                Pozdrav svima,
                ovo je moj prvi post na cb forumu.
                imam |Ford Escort 89' sa K-glavom (losa kombinacija sa LPG-on, znam)
                Pretrazivao sam forum i ovo je pitanje koje sam i ja hteo da postavim.
                Na mom Lovato rasprsivacu je majstor koji je ugradjivao plin izbusio metalni poklopac membrane u sredini, a zapusio silikonom 2 zareza na poklopcu. Pritom, na usisnu granu nije ugradio klapnu za osiguranje od eksplozije tako da sam imao silnih problema, kvarova i troskova.
                Poslednji mastor mi je skinuo to crevo (uz obrazenje da sa tim ne bih prosao atest), promenio mesac i ugradio klapnu, ali sada nikako ne mogu da nastelujem ler gas (200-500obrtaja i gasi se na semaforu);a auto primetno slabije vuce.
                Da li da vracam to crevo i da li bih sa tim prosao atest?
                "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
                Douglas Adams

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Re: Čemu služi crevo....

                  Pozdravi majstora i reci mi da nauči elementarne stvari oko gasa pre nego se upusti u ugradnju i rekonstrukciju. To crevo je obavezno za pravilan rad motora i bilo je dobro montirano (kako si opisao) i bez njega neće niko namestiti ler pa ni ti.

                  Bilo bi lepo da slikaš taj novi mikser i kako je montirano...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • vaskez
                    CBC Član
                    • 28.02.2010
                    • 18
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Čemu služi crevo....

                    Hvala Dora na brzom odgovoru.
                    Prva velika detonacija mi je pocepala gumeno crevo usisnika za vazduh i membranu na isparivacu, a sve to najverovatnije jer nisam imao zatitnu klapnu.
                    Aj, kad vec sirim temu, prvi mesac je bio metalan, odmah na usisnoj grani motora i na njega se nastavljalo gumeno polukruzno rebrasto crevo koje ide na K-glavu. Mene je svo vreme nerviralo sto je na mesac islo jedno crevo sa racve iz rasprsivaca, a drugo je bilo zadenuto negde na polovini tog gumenog polukruznog creva (izbusena rupa i stavljena metalna shelna). Zao mi je sto nisam fotografisao kad sam sve to menjao. Kada sam skinuo stari mesac video sam da su skoro sve rupice zapusene rastopljenim silikonom kojim ga je majstor dodatno zadihtovao. To sam sacuvao, fotografisacu.

                    Novi mesac je plastican i montiran na drugom kraju tog polukruznog u****, odmah iza sigurnosne klapne.
                    Videcu da sve to islikam pa da me posavetujete.
                    Da li da otvaram novu temu onda ili moze i na ovoj?
                    "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
                    Douglas Adams

                    Comment

                    • chobo13
                      CBC Senator XXL
                      • 01.05.2009
                      • 1274
                      • pozega,srbija
                      • AUDI,VW

                      #11
                      Re: Čemu služi crevo....

                      mozda je glupo reci,al vidi nekako pa promeni majstora,mislim da ti je tu problem!oteraj vozilo kod nekog majstora,kao sto je dora rekao,koji poznaje elmentarne i osnovne stvari o ugradnji auto gasa!mozda i resis problem!mada sam ja imao i problema sa mesacima od razlicitih proizvodjaca,da nisu adekvatno odradjeni pa mi pocnu praviti problem,al i to se vremenom konstatovalo tako da sam skratio listu dobavljaca mesaca!

                      Comment

                      • vaskez
                        CBC Član
                        • 28.02.2010
                        • 18
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Čemu služi crevo....

                        ovo mi je vec treci, zato sam se i upustio sâm u avanturu
                        "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
                        Douglas Adams

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Re: Čemu služi crevo....

                          Da li da otvaram novu temu onda ili moze i na ovoj?
                          Otvori novu temu i daj slike.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • vandeo
                            CBC Član
                            • 30.03.2006
                            • 79
                            • Petrovac

                            #14
                            Re: Čemu služi crevo....

                            Vidim da je sličan problem mučio i druge.
                            Bilo kako bilo, ja zamenih to ispucalo crevo o kojem je reč, i eto svetlosti.... uspeo sam napokon (posle 3 nedelje mučenja i patnji) da naštelujem ler gas i smirim rad motora. Nadam se i da će potrošnja, zadnjih meseci nenormalno uvećana, da se smanji :-).
                            Čisto da navedem, ako ništa drugo, zbog drugih sa istim problemom.
                            Dok nisam promenio crevo, imao sam silne muke oko štelovanja lera. Ako ga više odvrnem (pričam o plastičnom šrafu za ler na isparivaču), pali malo lakše bez saugha (u niskim temperaturama) ali neće da primi uopšte kasnije saugh, a kada malo više zavrnem šraf, pali sa saughom odlično, ali se gasi ako pustim gas i tako dalje. E onda je i sama vožnja postala normalnija (kada zamenih crevo), miran rad motora i stabilan ler.
                            Eh, da. Crevo za benzin (dostupno u svim auto radnjama) broj 5 služi odlično u ove svrhe i ne zahteva šelne.

                            Comment

                            Working...
                            X