BRC uredjaj na yuga, ili nesto drugo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic_a
    CBC Član
    • 01.09.2005
    • 39
    • Ladjevci

    BRC uredjaj na yuga, ili nesto drugo

    Zdravo svima !

    Imam u planu da ugradim uredjaj u Yuga 45, nasao sam BRC komplet sve za 120e polovan naravno, bio je na Alfi 33 1.3, zanima me koliko je ovaj uredjaj podesan za ugradnju u yuga, druga solucija mi je da ugradim Konjicov od drugara i da uzmem novu bocu i plovak.
    Kako sam cuo BRC je najbolji e sad , izlazi me skuplje za 20e nego onaj Konjicov.
    Sta raditi, nov nemogu da uzmem.
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Ja bi Elplin

    Comment

    • vranic_a
      CBC Član
      • 01.09.2005
      • 39
      • Ladjevci

      #3
      Radi se o tome sto neznam koji je podesniji za juga sto se potrosnje tice, posto sam primetio da sva auta sa brc trose vise, doduse nijedan nije bio ispod 1800ccm

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Jedno vreme sam koristio taj Elplin i bio zadovoljan, jedino elektro ventili nisu bas nekog kvaliteta pa ih proveri pre kupovine. Posto je polovan, nemoj odmah da ugradjujes nego izmenjaj membrane da ne bi posle morao opet da skidas. Mislim da su ti Elplin isparivaci, kako su mi rekli do 1300 kubika mada su ih ljudi stavljali i na jace motore.
        Ali sacekaj Doru, on je ipak covek sa iskustvom u bransi i reci ce ti Brc ili Konjic.

        Comment

        • vranic_a
          CBC Član
          • 01.09.2005
          • 39
          • Ladjevci

          #5
          Kako sam razumeo Elplin=Konjic kako ga ja zovem zar ne?
          Pa trenutno taj uredjaj je na Granadi 2000ccm V6, kod komsije i radi dobro, vakumski je, i potrosnja je oko 12l, i on kaze da je za do 1600ccm.

          Ovaj BRC je na Alfi i to injection, dakle elektronac je, mislio sam da ga uzmem zbog kvaliteta, ali izgleda da cu uzeti ovaj drugi posto cu onda da uzmem novu bocu i ventile. a i vakumski je.

          Dakle sta vi kazete???????????????

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by vranic_a
            Ovaj BRC je na Alfi i to injection, dakle elektronac je, mislio sam da ga uzmem zbog kvaliteta, ali izgleda da cu uzeti ovaj drugi posto cu onda da uzmem novu bocu i ventile. a i vakumski je.

            Dakle sta vi kazete???????????????
            Ja ne bi uzeo ni jedan Elektronski uredjaj može na karburator ali sa posebnim prekidačem koji nemaš. Opet Elplin je mator jer je davno prestao da se pravi, ima ih dosta i Bugari prave membrane. Pošto je vakumski onda jeipak bolja vrijanta jer jeodgovarajući a i nova boca i nov ventil su uvek bolja varijanta od polovne.

            Ugradnja polovne opreme se neretko završi skuplje od nove jer ti tu fale cevi, creva i neke sitnice.
            Ako imaš nekog znanja da sve to popraviš što treba onda izadje jeftinije ali ne uvek.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • vranic_a
              CBC Član
              • 01.09.2005
              • 39
              • Ladjevci

              #7
              Dakle verovatno cu uzeti elplin, pa bice sve ostalo novo osim isparivac.
              creva, plovak, boca, ventili, prekidac sve new.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Najbolje rešenje. Dobra osnova pa ako posle zaškripi promeniš polako i ostalo na rate.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  dakle elektronac je, mislio sam da ga uzmem zbog kvaliteta
                  a sto i da mislis da ga uzmes, kada nije za tvoj auto ??

                  lepo pise ELEKTRONAC a tvoj auto ne trosi takav....


                  uopste ne razumem ideju..... ako zaista zelis da se vozis na gas a ne da ga imas samo radi ukrasa onda je resenje iskljucivo novi isparivac.

                  oba ta stara imaju iza sebe neku kilometrazu i rade ko zna kako ( ti ne znas unapred) pa ako se ugrade to mora da se plati.
                  onda se ustanovi da su poluispravni i da im je doslo vreme za remont.

                  platis demontazu, remont i ponovnu montazu i to kosta recimo 100 eura, sve 3 operacije.

                  gubis vreme, zivce, ...


                  a novi kosta tih 100 evra +- i ugradis ga jednom i miran si 3-4 godine voznje ( do remonta) zavisno od toga koliko ga godisnje vozis.


                  sa finansijske strane a i poudanosti jefitnije je staviti nov isparivac koji je vitalni deo sistema nego pokusaj ugradnje polovnog pa sta ispadne- barem ja ne volim da jednu popravku radim po 2,3 nn puta radi pocetne "ustede".

                  i to nema veze samo sa auto gasom, generalno je pravilo na autu da se kada se nesto pokvari ili potrosi jeftinije zameniti za novi ispravan deo jednom u zivotu nego poluispravni deo menjati po 4-5 puta za isti radni vek.

                  isparivac je uredjaj koji ima svoj radni vek, resurs isto kao i guma, filter ulja ili slicno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • vranic_a
                    CBC Član
                    • 01.09.2005
                    • 39
                    • Ladjevci

                    #10
                    Vidim da nisi upucen.

                    Taj polovan elplinov trenutno koristi moj drug na svojoj granadi V6 od 2000ccm i potrosnja mu je 12 l, dakle isparivac radi. Ja ga dobijam za 20e posto on hoce Landi renzo, taj isti ortak je ugradio jedno 10 polovnih uredjaja, dakle ima iskustva u tome, sve ostalo je novo osim uredjaja a sam uredjaj radi, prema tome dabome.
                    I da ga remontujem kosta ce me jos 20 e, dakle za nekih 120e dobijem novu instalaciju sa remontovanim isparivacem. Bolje nemogu proci, posto cu imati papire od boce sto je glavno mocicu da prodjem atest.
                    Drugo sto se ugradnje tice ugradjujemo on i ja, ima da se radi ali nema posla, pogotovu sto je u mom autu nekada bio plin pa su pozadi ostali drzaci.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      Ma ugradi taj el.plinov i vozziiiii
                      velika stvar je sto ti je boca i merac nov...
                      a taj isparivac ja nebi ni remontovao pre ugradnje.....ugradi pa vozi,ko zna kad ces i dal ces uopste morati nesto u njemu da menjas...
                      ako radi kod njega,ne bacaj dzabe 20evra...,ugradi ga kod tebe i uzivaj.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • mfengineer
                        CBC Veteran
                        • 24.06.2005
                        • 145
                        • Novi Beograd
                        • Mazda 626 i-V6 2.5

                        #12
                        Kako se klasifikuju isparivaci po CCM ili KW ?
                        Npr. za moja kola imam BRC isparivac AT90P na kome pise 70 KW ???
                        Za koju kubikazu (ccm) moze da sluzi taj isparivac posto planiram da stavljam 1600 ccm ???
                        MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Pa nije klasifikovan po kubikazama vec kako kazes po KW. Znaci kubikaza ne bitna ako su ti KW u opsegu ispod 70KW
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          Working...
                          X