Cao narode. Imam problem sa autom, trosi mnogo plina, oko 15l. Bio sam kod gomile majstora i niko nema pojima sta se desava sa autom, svaki mi je rekao da `nesto` ne valja i ja sam to sve sanirao, ali auto mi i dalje trosi kao lud. Da li neko moze da mi pomogne ili da mi preporuci neki dobar gas servis. Hvala unapred.
Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Collapse
X
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Da li ti je ispravan kilometar sat, da li su gume standardne veličine... odnosno pitanje je kako meriš potrošnju.Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Koji sistem imas na autu...venturi ili lambda computer control...ne bi smeo po gradu vise od 10l da predje da mu dusu vadis...da li ti je ispravna instalacija(da negde ne curi,odnosno isparava plin)...sto se servisa tice ACRasic,Visnjicka 138
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Na autu je sve ispravno, gume su 165/65 13, a potrosnju mu merim tako sto ga napunim, pa ga vozim dok se ne isprazni. Na njemu je potrosnja uvek bila oko 11 i nisam se zalio, isao je odlicno, medjutim sad srce 15 a jedva ide, a na benzinu ide ektra. Neki dan sam mu merio kompresiju i na svim cilindrima je 11, normalno se ponasa, ne zeza, ne stuca, motor je presao 55000. Cale je automehanicar, i odrzavamo ga u besprekornom stanju, ali sto se tice gasa nemamo resenje i a ne razumemo se preterano u gas pa ga i ne cackamo. A cale vozi Ford Escort-a V, 1.3 i njemu je po mom misljenju malo jaca potrosnja, trosi mu 13 po gradu ali to mu je podnosljivo pa se i ne zali.
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Kad troši puno, a ne ide nikako - obično je glavni šraf previše zavrnut, svi misle da ako taj zavrćeš auto troši manje...
Za gume i kilometar sat sam pitao, uporedi sa nekim drugim autom da ti ne pokazuje manju kilometražu pa ti se potrošnja čini veća.
Pročitaš savete oko podešavanja venturi sistema pa probaš sam, ako ti ne uspe onda traži majstora, nisi za toFifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Ispravan je kiliometar sat, uporedio sam ga sa ortakovim dzipom, razlika do Crne Gore i nazad je bila desetak kilometara. Probao sam i stelovanje u nekoliko servisa sam ga stelovao i ne vredi, opet isto.
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Dve godine su na autu te 165 i ne prave mi problem potrosnja mu je do skoro bila normalna, mozda ide malo slabije nego sa 145, ali meni ne smeta. A sto se tice sistema, valjda je venturi, ne razumem se bas najbolje. Uredjaj je voltran, sistem ubrizgavanja je monopoint na koji je stavljena usisna ploca, ima lambda sondu, mada mislim da ona nema nikakve veze sa plinom.
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Klasican sraf na crevu za dovod plina u karbuartor. Ne verujem da je problem ni u voltranu, kupujem nov cim pocne da zeza, ovaj koji je sad na autu je kupljen pre dve nedelje jer je stari poceo da srce ko lud. Cale isto koristi voltran i sve je OK.
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Ne znam gde si u Bgd-u,imas na Mirijevu u Jovanke Radakovic kompjutersko stelovanje plina preko sonde u auspuhu za 500din...to da probas,pa da istestiras potrosnju...ili sam da ga prestelujes(drzis na 3000rpm,zavijas dok motor pocne da se gusi,pa ga odvijas dok god motor ubrzava...onda ga zavijes otprilike za pola kruga ili krug i par puta isturiras motor)...probaj to polako iz vise puta pa vidi sta se desava...ako nista ne pomogne,pravac Rasici,pa koliko kosta da kosta...pitanje i taj novi voltran kakav je...trebao si uzeti lovato isparivac
Comment
-
-
Re: Fiat Uno 1.0 monopoint, velika potrosnja
Juce sam ga tako nastelovao. Neko je napisao kako se steluje voltran (kaze da se totalno drugacike steluje u odnosu na lovato iako je njegova kopija) i po tom stelovanju se odvrce i onaj mesingani sraf na isparivacu i sad mnogo bolje ide i lakse se vozi,a i pali kao mina, ranije nije hteo lepo da pali na plinu, morao je da vergla dosta, a sad na `pola` kljuca, vozicu ga tako par dana dok ne istestiram potrosnju, pa ako ne valja odoh kod njih. Hvala svima na savetima.
Comment
-
Comment