Situacija je sledeca.
Gsi 2.0l 8v c20ne motor. Obican lovato venturi.mesac je postavljen pre protokomera na kucistu filtera. znaci filter-mesac-protokomer-crevo-usis.
U servisu su mi redukovali usis na samom filteru na 1/4 od normalnog jer auto nije hteo da radi na plin, odnosno jedva se vukao.
Sad kida kako idena plin, ali je potrosnja abnormalna, i pri tome jako traljavo radi na benzin, neupotrebljivo.
Pokusavao sam da skinem restrikciju, normalno radi na benzin, ali plin nema sanse da podesim.
E sad. na isparivacu, ima i onaj mesingani sraf. njega niko nije dirao. da li bi odvrtanjem, zavrtanjem tog srafa postigao nesto?
Poenta svega je da hocu da mi auto radi i na plin i na benzin
Gsi 2.0l 8v c20ne motor. Obican lovato venturi.mesac je postavljen pre protokomera na kucistu filtera. znaci filter-mesac-protokomer-crevo-usis.
U servisu su mi redukovali usis na samom filteru na 1/4 od normalnog jer auto nije hteo da radi na plin, odnosno jedva se vukao.
Sad kida kako idena plin, ali je potrosnja abnormalna, i pri tome jako traljavo radi na benzin, neupotrebljivo.
Pokusavao sam da skinem restrikciju, normalno radi na benzin, ali plin nema sanse da podesim.
E sad. na isparivacu, ima i onaj mesingani sraf. njega niko nije dirao. da li bi odvrtanjem, zavrtanjem tog srafa postigao nesto?
Poenta svega je da hocu da mi auto radi i na plin i na benzin

Comment