Svako jutro auto pali iz prve (svejedno benzin ili gas),vozi se nekih 300-400m pa pravi pauzu od 5-10 minuta.E tada nastaje problem.Pri tom drugom paljenju (takodje svejedno,benzin ili gas),auto upali momentalno,ali se posle pola sekunde ugasi i tada je potrebno verglati 10-ak sekundi kako bi upalio.Kad konacno upali,u kabini se jako oseca gas (ventilator ga uduva).Ovo se desava 7-8 puta od 10.Imao sam prosle godine isti problem,tad je problem bio u spulni kod komutatora,ali se gas nije osecao i javljalo se sporadicno,a ne kao sad,uvek na tom drugom paljenju.Ja sumnjam da ventil gasa ostaje zaglavljen pa napuni usis gasom...Eventualna curenja sam proverio penom i nigde nista...Da li postoji nacin da se taj ventil proveri i kako?Ventil je Zavoli.
Nexia-oseca se gas
Collapse
X
-
Re: Nexia-oseca se gas
Fotka moze sutra.Uredjaj je star dve godine,auto od onda presao oko 25000km.Menjan filter gasa pre par hiljada km.Sta te konkretno zanima u motornom prostoru,mozda mogu da ti pomognem dok ne okacim sliku?
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Zanima me boca za antifriz a drugo potraži na forumu kako se postupa sa vozilom na gas kad se pali na plin, taman ga lepo smrzneš pa ga ugasiš, milina.
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Mudro zborispa necu da te pitam zasto se to do sada nije desavalo.Ostaje mi jedino da probam da ostavim motor duze da radi (iako i sad radi u mestu par minuta),a sliku kacim sutra.
edit:
Sta se desava prilikom smrzavanja?Nekako mi nije logicno jer auto po default-u pali na benzin pa na 2000 o/min prebacuje na gas.Ako sam ga ja dovezao na gas,gasim ga,ventil zatvara i tu je gas zavrsio svoje.Kod sledeceg paljenja,ulogu preuzima benzin.Poenta pitanja,odakle tolika kolicina gasa ispod haube i u kabini ako auto vergla na benzinu?
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Auto po difultu pali na benzin pa na 30 stepeni isparivača i odredjeno obrtaja prebacuje na gas. Onih 30 stepeni je izbačeno da vlasnici ne bi potroršili 4 kapi benzina više nego što mora a da bi posle imali problem i plaćali otpušavanje dizni i koješta drugo. Sve je to industrija bre
Kad se isparivač smrzne ili nedovoljno zagreje gas ide kapljičast u usisnu granu i tu isparava, dok motor radi to prolazi kako tako, uporedo se greje i sve dodje na svoje mesto. Ti ga ugasiš posle par stotina metara, niej stigao da se ugreje ali jeste da se ohladi. Epilog razumeš da ne pišem to što već piše tamo gde sam ti rekao da pročitaš a nisi.
Zašto nije bilo pre? Ima više razloga.
1. Vile znaju
2. Curka ti negde tečnost pa ima manje u isparivaču
3. Pušta ti čep od posude i nema pritiska, opet manja cirkulacija u isparivaču
4. Odapeo isparivač, mebrane
5. Loše podešeno, nekad mora i da se prešteluje
6. Dovoljno ali ima još
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Evo slika sto se tice rashladne tecnosti
Jos jedno pitanje posto se sad vidi gde je sta...Da li bih nesto dobio prebacivanjem isparivaca na levu stranu (izbacio bih rezonator,ima jos jedan u blatobranu ispod vazdusnog filtera) sto se tice potrosnje i performansi?Crevo za dovod gasa bi bilo dosta krace,a crevo u**** ne bi bilo nagnjeceno zbog miksera kao sto je sad (cini mi se da je manji protok kroz njega nego sto bi mikser mogao da propusti).
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Slike su malecke ali u svakom slučaju što kraći put gasa do leptira to bolje.
Comment
-
-
Re: Nexia-oseca se gas
Rezonator je trebao biti izvadjen još prilikom montaže gasa.
Comment
-
Comment