Ugradio sam pre par dana gas kod IvanaT i sve funkcionise sjajno.Ali me buni plovak na boci,sipao sam 20 litara plina i kod ivana su sipali 10-ak litara(za stelovanje).boca je 30 litara bruto,staje 24 litara plina.problem je sto sam presao 150km i zadnjih 50 kilometara pokazuje ispod nule a svetli lampica za plin i ja se jos uvek normalno vozim.posto mi je ovo prvi auto na gas,da li plovak zahteva neko''privikavanje'' na kolicinu plina?Jugo 1.3,dvogrli DMTR,radjen motor.pozz
Plovak problem?
Collapse
X
-
Re: Plovak problem?
Ceo mehanizam pokazivanja nivoa plina u boci je vrlo neprecizna jedna rabota tako da nemoj se previse uzdati u isti, neka ti koristi informativno. Trudi se da uvek ia gasa u boci da ti kazaljka bude iznad nule i nemas problemUGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
-
-
Re: Plovak problem?
Mislim da će IvanT da ti da najbolji odgovor, a moja pretpostavka (samo pretpostavka) je da nije podešen ugao postavljanja boce. Kod mene se desilo suprotno - kazaljka je pokazivala više nego što treba. Malo sam okrenuo bocu i dobio željeni efekat- tačnost u pokazivanju.Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Možeš li istom metodom(pretpostavkom) da utvrdiš kako sada radi sigurnosni ventil na boci?
Ventil se fabrički podešava za rad pod određenim uglom koji je i naznačen na samom ventilu,i boca se podešava alatom na određeni ugao koji je identičan kao i odgovarajući ugao multi ventila. Ukoliko je ugao drugačiji,ventili na multiventilu ne rade korektno,tako da je i sigurnosna funkcija samog ventila poremećena.
LM,plovak,hm, hod plovka je linearan na većini multiventila a zapremina gasa u boci nije linearna prema visini tj. hodu plovka multiventila,tako da je moj zaključak da multiventil može da pokazuje samo za jednu određenu zapreminu gasa u boci tačno a za sve ostale ima veću ili manju grešku. Znači,konstruktivno nije moguće da skala na multiventilu pokazuje tačno.
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Da, u potpunosti se slažem sa tvojom teorijom jer je ona jedina koja to dokazuje. Okretanjem boce na odgovarajući ugao dobio sam tačnost kada se kazaljka poklopi sa nulom, tj. kada u boci više nema plina. Sva ostala pokazivanja su netačna. Moj cilj je bio da uočim kada će boca biti na kraju ili pri kraju kao upozorenje da treba da odem da natočim plin. A kad na boci pokazuje 15l a treba 18, to mi je nevažno jer znam da imam još dosta plina. Ali ako nestaje onda treba tu da imam dobru preciznost. E, sad zavisi ko šta želi da gleda. U svakom slučaju se slažem s tobom da plovak ne može da pokaže u svim momentima preciznu količinu plina već samo u jednoj!Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Uco, zamisli kada bi se ugao podesavao odokativno i kada se ne bi proveravao vise puta u toku ugradnje rezervoara...Dobar je ugao, ali je multiventil Tomasetto tako napravljen, da pokazuje "veliku" rezervu. Stvar je navike...
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Aha.OK! Ma ne sumnjam ja u način ugradnje. I moj majstor je sve lepo postavio ali pri zatezanju kajševa malo je povuklo - dovoljno da mi se kazaljka ne poklopi sa nulom. Do duše kod mene je Lovato. Za Tomaseto nisam znao da je tako napravljen. Ali to nije ama baš ništa strašno.Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Ukoliko je ugao drugačiji,ventili na multiventilu ne rade korektno,tako da je i sigurnosna funkcija samog ventila poremećena.
Da ne bude zabune , majstor me ubedjivao da ne diram, ali sam ja insistirao.Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Deki,multiventil je bio namesten kako valja...u bocu je stajalo 20% manje plina od zapremine boce(60l:48l)...Pomeranjem boce pomeren je i ugao mv,tako da on sad zatvara kasnije(na 52-3l)...mene bi interesovalo da mi pojasne strucnjaci,sta bi se desilo kada bi se u bocu od 50l (bojler boca),stavio multiventil od boce 60l(isto bojler)...sem netacnog pokazivanja,da li moze jos nesto da se desi...pozz
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Rezervoar moze da bude i od 300l, bitan je precnik rezervoara....a ti od 50 i 60l su uglavnom 300 ili 315mm, sto ce reci da koriste isti MV.
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... v_p_l_i_n/
Hvala Ivane,razumeo sam...molio bih Vas da pogledate bocu za tng na ovom stilu,meni deluje da je kontra okrenuta...a i pricvrscivanje boce je za primere lose ugradnje...jos kaze fabricki plin
Comment
-
-
Re: Plovak problem?
Dobro je okrenuta...U Italiji se cesto montira rezervoar sa punim centrom u prostoru za rezervni tocak na ovaj nacin. Kod nas se ovakvi rezervoari montiraju ispod poda vozila, sto je normalnije, ali...LandiRenzo je sistem, tako da se moze desiti da je "fabricka" ugradnja.
Comment
-
Comment