Pozdrav,
imam Asconu 1984. godište, sa 1,6SH motorom, Varajet II karburatorom. Kako sam nedavno sredio limariju, pre desetak dana rešim da ugradim plin.
Lovato vakumski sa malom bocom i mikserom.
Motor 4 meseca pre toga "sređen" - ventili, kaiševi, pumpe, dihtunzi i karburator/paljenje. Nova razvodna kapa beru, razvodna ruka boš, kablovi tesla, originalne ngk svećihe po katalogu... Posle nešto preko 400km pređenih kilometara prosečna potrošnja mi je bila negde oko 8,5 litara što je odlično za taj auto.
Nešto pre ugradnje plina mi je nestalo benzina te sam dosuo 7-8 litara.
Neposredno posle ugradnje plina je auto radio sasvim normalno na benzin. Sipam 10 litara plina i nakon štelovanja sam vozio mešovito plin/benzin. Nakon nekih 90km na plinu počne da mi trza auto i ja misleći da je nestalo plina, prebacim na benzin. Međutim na benzinu počinje da trza i gasi se. Jedino radi preko 2000 obrtaja i to nemirno. Dođem kući i vidim da je iberlauf crevo vraćeno u kućište filtera vazduha te da je kućište i filter prljavo od ulja ali ne tragično. Posle detaljnog čišćenja auto i dalje ne radi na benzin. Prebacim na plin, kada ono radi normalno (u boci je očigledno nešto i ostalo). Odem do pumpe i naspem plina na kom se i sada vozim.
Posle vidim da je u filteru benzina bilo malo vode.
Ono što me zanima je šta mogu da probam sam da rešim, pošto je auto pre toga radio sasvim ok, a posebno jer sam karburator i paljenje već podesio.
imam Asconu 1984. godište, sa 1,6SH motorom, Varajet II karburatorom. Kako sam nedavno sredio limariju, pre desetak dana rešim da ugradim plin.
Lovato vakumski sa malom bocom i mikserom.
Motor 4 meseca pre toga "sređen" - ventili, kaiševi, pumpe, dihtunzi i karburator/paljenje. Nova razvodna kapa beru, razvodna ruka boš, kablovi tesla, originalne ngk svećihe po katalogu... Posle nešto preko 400km pređenih kilometara prosečna potrošnja mi je bila negde oko 8,5 litara što je odlično za taj auto.
Nešto pre ugradnje plina mi je nestalo benzina te sam dosuo 7-8 litara.
Neposredno posle ugradnje plina je auto radio sasvim normalno na benzin. Sipam 10 litara plina i nakon štelovanja sam vozio mešovito plin/benzin. Nakon nekih 90km na plinu počne da mi trza auto i ja misleći da je nestalo plina, prebacim na benzin. Međutim na benzinu počinje da trza i gasi se. Jedino radi preko 2000 obrtaja i to nemirno. Dođem kući i vidim da je iberlauf crevo vraćeno u kućište filtera vazduha te da je kućište i filter prljavo od ulja ali ne tragično. Posle detaljnog čišćenja auto i dalje ne radi na benzin. Prebacim na plin, kada ono radi normalno (u boci je očigledno nešto i ostalo). Odem do pumpe i naspem plina na kom se i sada vozim.
Posle vidim da je u filteru benzina bilo malo vode.
Ono što me zanima je šta mogu da probam sam da rešim, pošto je auto pre toga radio sasvim ok, a posebno jer sam karburator i paljenje već podesio.
Comment