Star-Gas DL410

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Star-Gas DL410

    Prvo da se predstavim (Nebojsa Peric) i pozdravim sve clanove foruma, a zatim da predjem na stvar. Vozim Golf II 1.8 naravno sa ugradjenim 'plinom' i sa njim sa prezadovoljan (ugradjeno u AS 'Pavlovic'), sada sam uvezao Audi 80 B4 1992god. motor 2.0 66kW sa ugradjenim uredjajem Star-Gas DL410, pa posto sam prelistao forum i nisam nasao nista interesuje me u kojoj klasi je taj uredjaj i kako se uopste rukuje njime. Unutra ima samo jedan taster, jedan sedmosegmentni led displej i 5 LED-ica :E,1,2,3,4. Malo sam Googlao i nasao njihov sajt (www.star-gas.it), ali nigde ni traga od nekog uputstva. U autu smo nasli neko uputstvo, ali na italijanskom. Jos jedno pitanje (da ne bude puno za pocetak), imam li kakve vajde od Italijanskog atesta iz 2001 god?
  • bokiel
    CBC Član
    • 22.03.2005
    • 31
    • Krupanj

    #2
    Dobro nam dosao Nebojsa ali ja ti jos nemogu reci nista o tom uredjaju ali evo bacam se na traganje.
    Jos nesto sad ce svi da te "bacaju" u Predstavljanje clanova posto si novi ali meni se nemoras predstavljati.
    Pozdrav iz zadnje tacke na ovoj planeti,Krupnja.

    Comment


    • #3
      Re: Star-Gas DL410

      Originally posted by Nebojsa
      Prvo da se predstavim (Nebojsa Peric) i pozdravim sve clanove foruma, a zatim da predjem na stvar. Vozim Golf II 1.8 naravno sa ugradjenim 'plinom' i sa njim sa prezadovoljan (ugradjeno u AS 'Pavlovic'), sada sam uvezao Audi 80 B4 1992god. motor 2.0 66kW sa ugradjenim uredjajem Star-Gas DL410, pa posto sam prelistao forum i nisam nasao nista interesuje me u kojoj klasi je taj uredjaj i kako se uopste rukuje njime. Unutra ima samo jedan taster, jedan sedmosegmentni led displej i 5 LED-ica :E,1,2,3,4. Malo sam Googlao i nasao njihov sajt (www.star-gas.it), ali nigde ni traga od nekog uputstva. U autu smo nasli neko uputstvo, ali na italijanskom. Jos jedno pitanje (da ne bude puno za pocetak), imam li kakve vajde od Italijanskog atesta iz 2001 god?
      Koliko je meni poznato Star Gas je uredjaj iz Vise klase i za klasu je bolji od srednje klase uredjaja kao sto su npr. Lovato koji ja imam u autu ili slicni.

      To je najvise ugradjivan uredjaj u Nemackoj (ne mislim konkretno tvoj vec ta firma) koliko sam ja tamo cuo i cene su od 1300EUR pa na gore. Uputstvo ti ne treba te LED su ti verovatno nivo plina u rezervoaru a dugme ti je za prebacivanje za voznju samo na benzin jer on po "defaultu" pali na benzin pa na odredjenim obrtajima prebacuje na gas i verovatno ima i temperaturni senzor koji saceka zimi da prebaci tek kad se motor malo ugreje. Najverovatnije da ima lambda kontrolu preko step motora (vidi topic LOV ECO na ovom forumu - sto je slicna stvar samo u produkciji Lovata) Ako ti neki deo uputstva nije jasan iskucaj na italijanskom pa ti mogu prevesti.

      BTW kako si uvezao 1992 na testament na nase table ili preko CG odnosno Kosova i koliko te ispala papirologija ovde?

      Comment


      • #4
        Re: Star-Gas DL410

        Originally posted by Nebojsa
        Jos jedno pitanje (da ne bude puno za pocetak), imam li kakve vajde od Italijanskog atesta iz 2001 god?
        Verovatno sa njim mozes dokazati poreklo boce i isparivaca (serijske brojeve i datum proizvodnje) ali ces morati ponovo na atest zbog neuskladjenosti standarda ...

        Takodje nemoj da te zacudi ako te budu slali da to prevedes kod sudskog tumaca za italijanski (ako sam te razumeo odatle si ga uvezao) jer ce tad biti skuplja pita od tepsije

        Ma najbolje vozi samo i uzivaj i onako 80% Srbije nema nikakav Atest, a jos nije pocela ni murija da se obracunava sa tim problemom ne znaju pod koji zakon to spada pa cekaju donosenje ovog novog sto je u pripremi

        Comment


        • #5
          Star-Gas DL410

          Pa predpostavio sam da je u pitanju solidan uredjaj jer vidim da ima RS232 za PC, ali mi je bilo cudno sto za tu marku niko od mojih prijatelja nije cuo, a posto treba da odem po auto i vozim ga 500km reko' da se malo raspitam oko rukovanja.
          Sto se tice uputstva mislim da sam skontao, ali kad vec razumes italijanski evo par recenica: (na disp. c) in questa posizione la centralina predispone l'autovettura per l'avviamento a benzina e la successiva commutazione automatica a GPL in accelerazione o decelerazione.
          n(na disp.L) Fase alimentazione GPL (senza sensore di livello) Questa posizione indica l'avvenuto passaggio ad alimentazione GPL. Premendo tasto T per quaiche istante si ritorna all'imentazione a benzina 'b'.
          P.S. Auto je uvezen preko CG, a posto je prevod jos u toku ne mogu ti reci tacno koliko ce kostati, ali se nadam da ce za par dana biti gotovo pa cu obavezno javiti cifru.

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Za one koji ne znaju,
            Google prevodioc a ima ih jos slicnih kod drugih pretrazivaca.


            Sa italijanskog na engleski bi bilo:
            in this position the telephone exchange predisposes the motor vehicle for the starter to benzine and the successive automatic commutation to GPL in acceleration or deceleration. n(na disp.L) Phase feeding GPL (without level sensor) This position indicates the happened passage to feeding GPL. Pressing T key for quaiche moment is returned to the imentazione to benzine ' b '.
            Samo naravno da je softver u pitanju tako da od onog centralina ispade telephone , ali da se razumeti.

            Comment


            • #7
              Re: Star-Gas DL410

              Originally posted by Nebojsa
              P.S. Auto je uvezen preko CG, a posto je prevod jos u toku ne mogu ti reci tacno koliko ce kostati, ali se nadam da ce za par dana biti gotovo pa cu obavezno javiti cifru.
              Vazi, a vidim da ti je dfast pomogao oko prevoda - sve u svemu radi uredjaj kao sto sam i pretpostavljao:

              "c" faza paljenja na benzin pa automatsko prebacivanje na gas
              "L" faza rada na gas sa indikacijom da elektronski senzor nivoa plina na rezervoaru nije ugradjen
              "b" pritskom na (jedini) taster prelazite u rezim rada samo na benzin sto znaci da verovatno ako si u ovom rezimu ("b") i kad ugasis auto pa ga upalis ponovo on ce raditi i dalje samo na benzin. Tada za plin ponovo pritisnuti taster. Verovatno postoji jos neka faza ekvivalentna sa "L" ali kada je pokazivac nivoa plina montiran i kao sto rekoh za to sluze one LED diode E 1 2 3 4 (E rezerva, E1234 pun itd.)

              PS sto se tice prevodilaca na mrezi najbolji softver je koliko je meni poznato AltaVista Babel Fish koji se nalazi na adresi world.altavista.com
              Nikada, naravno, prevod nije idealan iako je implementirana i vestacka inteligencija u ovakve softvere tako da na osnovu konteksta daju znacenje neke viseznacne reci, a ovde se osim unesenog teksta moze prevesti i cela web stranica kao da je pisana na zeljenom jeziku cak i sa kineskog i sl. Adresa se unosi u donje polje i ako nastavis da surfujes po prevedenoj stranici, ona se opet prevodi na zeljeni jezik. Naravno prevod je ogranicen na HTML, ne mogu se prevesti animacije .GIF, tekst preko slike i sl.

              Pozdrav i javi za prepis

              Comment

              Working...
              X