Lada samara i longas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lada samara i longas

    ja imam velikih problema sa mojom ladom i longas uredjajem.nikako nemogu da nastelujem da mi auto lepo radi na ler-u.majstor koji mi je ugradjivao uredjaj ga je tako nastelovao da je auto lepo isao samo kad ga nagazis do daske, a recimo kada ga vozis normalno,kada malo pritisnes papucicu gasa,auto se gusio i trzao, a cule su se i detonacije iz auspuha kao da nesto nije uredu sa paljenjem ili svecicama. na benzinu radi ok.ja sam malo prckao i stelovao sam i namestio sam ga da se necuju vise detonacije i da lepo vuce,ali nikako da mi radi lepo na leru! kada nastelujem ler na karburatoru na onom srafu koji zateze ili otpusta onu polugicu na koju je zakacen kraj sajle za gas,auto radi solidno ali na vecem broju obrtaja,onda posle krace voznje digne mu se sam ler jos vise i jos veci mu je broj obrtaja. kada ga opet maloodvrnem opet radi lepo dan, pa mu onda opadne ler gas sam od sebe toliko da mi se non stop gasi. neznam u cemu je fora,da li mozda zeza neka membrana u isparivacu koja kontrolise dotok gasa? i interesuje me jos jedna stvar. posto vidim da niko nezeli da oda tajnu kako se steluje gasni uredjaj,molio bih da mi barem neko odgovori cemu sluzi veliki sraf koji se nalazi posle isparivaca prema karburatoru na onim crevima, a cemu sluzi onaj mali mesingani na samom isparivacu(naprimer bas kod mog longas uredjaja). hvala unapred svima
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    miko to je prijatelju napisano 300 puta na ovom forumu...
    upotrebi search

    sraf na crevu ti sluzi da regulises odnos gas-vazduh na levo kad okreces vise gasa na desno manje gasa.
    sraf na isparivacu..mesingani gornji je za fino stelovanje ler gasa.

    citaj postove ovde na temi auto gasa i nacices mnogo primera i objasnjenja.

    pozdrav!
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment


    • #3
      hvala zorane
      ja imam samo taj jedan sraf na isparivacu i kada ga zavijam podize se ler gas,ali zato imam detonacije u auspuhu,a kada ga odvrcem ler opada i nema detonacija,bojle vuce i negusi se i mislim da malo vise trosi. ali i ovako i onako ler malo radi lepo pa onda krene da zeza dok ja opet ne stelujem karburator. mozda kod ovog longas uredjaja taj mesingani sraf ne steluje ler nego kojiko ce gasa izaci iz isparivaca?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Kad budeš sreo gospodina Karića, on će ti objasniti da to treba znati naštelovati Ja ću ti reći da ćeš od sad pa zauvek imati problema sa ler gasom dogod budeš imao taj isparivač... Desi se da neko i nema, ali je pravilo da ima problem.

        Prvo taj mesingani služi za ler, onaj što jako opeče prst jer ga je neki šaban napravio od mesinga a ima tempereturu 90 stepeni.

        Da bi on imao funkciju kako treba, moraš prvo malo odvrnuti onaj šraf do karburatora i to tako da podigneš obrtaje na pola pa odvrćeš dok ne prestane da se dižu obrtaji. Tek onda našteluješ ler da je najveći. Ako je to puno smanji na karburatoru, ako je to malo povećaj na karburatoru.

        I što reče Zoran sve je ovo već opisano mnogo puta...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zoranc
          CBC Senator XXL
          • 31.03.2005
          • 1313
          • Beograd
          • AR 147

          #5
          Originally posted by mika
          hvala zorane ovako i onako ler malo radi lepo pa onda krene da zeza dok ja opet ne stelujem karburator. mozda kod ovog longas uredjaja taj mesingani sraf ne steluje ler nego kojiko ce gasa izaci iz isparivaca?
          Imao sam ugradjen longasov T-90 isparivač na mojoj Samari , samo zato što Dora nije imao trenutno Lovato i dešavalo mi se to što pišeš. Jednostavno sam štelovao ler gas malte ne na svakoj raskrsnici sva sreća trajalo je par nedelja dok mi nije stavljen Lovato i za ove tri godine je ler štelovan 2 ( dva ) puta. Ako imaš mogućnosti zameni ga sa Lovato isparivačem.
          Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

          Comment


          • #6
            HA HA ,Dora stvarno pamti detalje!!! I kod mene je Longas T90,pa kad sam prvi put uhvatio mesingani sraf izasao mi plik na kaziprstu,HA HA.E bas su shabani!.Bilo kako bilo kod mene je Z 101 ubusena dizna za gas u karbon! Problem ler gasa se javio i ja sam to seljacki resio tako sto sam izolir trakom prelepio jedno trecinu cevi u**** vazduha i od tada nema problema.Probaj prvo rukom malo zakloniti usis da vidis ima li boljitka pa ako bude lako ces eksperimentalno videti koliko trebas zatvoriti usis.Ako bude u redu trebao bi dobiti i bolji odziv motora na manjem gasu.Javi sta si uradio i izmeri potrosnju,bas me interesuje!.I posto imas samaru pp da je dvogrli karbon i mixer,sto je doduse druga verzija

            Comment


            • #7
              resio sam problem,al na drugaciji nacin.prvo sam skroz zavrnuo veliki sraf na crevima,pa sam nakon toga stelovao onaj mesingani za ler.kad sam namestio ler onda sam dao gas na pola papucice otprilike i i odvrtao onaj veliki sraf dok auto nije prestao da se gusi i da dize broj obrtaja.i na kraju sam opet malo doterao ler na onom mesinganom srafu.sada radi ok na leru kada je auto vruc,i super vuce i dobro prima gas.kad je hladan trese se i malo se gusi,al kad se zagreje redi ok.pretpostavljam da je to zato sto i isparivac treba da se zagreje na radnu temperaturu kako bi plin isparavao kako treba.pre mi se desavalo da kada neglo dam gas do daske i razvucem ga naprimer drugom brzinom do 60-70 i kad nakon toga pustim gas i izbacim ga iz brzine da se odmah ugasi na ler gasu,sada se to vise ne desava, konstantno drzi dobar ler gas. ja sam kod mene izvukao ono crevo za topao vazduh sa izduvne grane do karburatora jer bolje radi kada mu konstantno ulazi hladan vazduh u filter.jedino sto imam malo detonacija iz auspuha ali su jako male,skoro neprimetne.sto se tice potrosnje pre mi je trosio oko 13-13,5 po gradu(zivim u vrscu i po gradu znaci prva,druga brzina,kratke relacije),sada neznam kad proverim javicu.

              Comment

              • Dragan
                CBC Veteran
                • 18.09.2005
                • 184
                • U blizini Novog Sada

                #8
                [quote="mika"]resio sam problem,al na drugaciji nacin.prvo sam skroz zavrnuo veliki sraf na crevima
                Na crevima bi trebao da imas dva srafa za stelovanje.

                Comment


                • #9
                  nemam,jedno izlazi iz iparivaca i ide do ventila(tog srafa)i tu se deli na dva,jedno za 1 i jedno za 2 grlo

                  Comment

                  • Dragan
                    CBC Veteran
                    • 18.09.2005
                    • 184
                    • U blizini Novog Sada

                    #10
                    Na racvi treba budu dva srafica za stelovanje.Jedan za 1. grlo a drugi za 2. grlo. Jedna racva sa dva srafa.
                    Kako ti izgleda mesac?

                    Comment


                    • #11
                      ima oblik kao onaj metalni deo na kome su stafovi koji stezu filter za vazduh na karburator,i na njemu su dve rupe koje su fizicki odvojene(1 i 2 grlo) isa unutrasnje strane izbusene rupicama kroz koje ide gas, a sa spoljne strane u svaku rupu ide jedno crevo. mislim da sam takav mikser kao moj video na ovom forumu u temi gde su onom tipu izbusili filter sa strane a ne od dole(mislim da je lada niva u pitanju). kako tako sad mi radi ok kad je vruc, jedino hoce da kada mu dam jako mali gas(tek malo pipnem papucicu) ga se kao malo gusi tj, neprima bas lepo gas ali kada mu za 1/4 kruga odvrnem onaj mesingani sraf onda radi bolje al mu opadne broj obrtaja za malo

                      Comment


                      • #12
                        sada sam ga namestoi skroz. radi ko sat. a fora je bila u tome da sam mu zatvorio dovod za vazduh na filteru,tako da sada vuce vazduh kroz one rupice na leptiru koji se nalazi u filteru za vazduh.prvo sam ga namestio tako da non stop u****va hladan vazduh(ima tamo sraf kojim mozes da nastelujes leptir kako ti odgovara),onda sam skroz zatvorio cepom mesto gde ulazi hladan vazduh i na kraju sam skinuo ono azbesno crevo koje povezuje izduvnu granu i filter,tako da sada tuda vuce hladan vazduh i to kroz one rupice na leptiru taman onoliko koliko mu treba.sad lepo prima gas u svim rezimima rada i ne trza vise.

                        Comment


                        • #13
                          Miko ako sam dobro skapirao hladan vazduh vuce samo kroz rupice na usisu.Podgledaj moj prethodni post!!!
                          U tvom slucaju (probao sam i to-nisam ti ja neki velik strucnjak ali potrosio sam dosta vremena na T90 dok ga nisam podesio pa nije lose probati)pretpostavljam da pali odlicno i kad je hladan ali javice se drugi problem Kad je zagrejan na radnu temp. i kad odvalis gas do kraja npr 2 brzina 60-70 km/sat cuces neobican zvuk iz motora-posto ti je smesa prebogata jer nemas dovoljno vazduha za kolicinu plina koja je u****na vakumom-kod mene se culo pucketanje na svecicama koje su se isuvise grejale(mislim na elektrode) a kod lade moze biti neka druga manifestacija-ja sam na kraju dosao do neke procedure za stelovanje koja u roku od 5 minuta i dva kruga po bloku da rezultat.:

                          Prvo otvori malo otvor za vazduh npr 1/3 ostavi otvor.Zagrej automobil
                          Onda veliki vijak na dovodu gasa zavrci dok turiras motor u mestu(na jedno 3000-4000 obrtaja) dok ne pocne da se gusi,kad krene da trokira odvij ga do pola kruga(ler gas trenutno ne diras-moze biti i veci)
                          Probas auto na ubrzanjima i punom gasu-dosteluj po potrebi ako treba jos dotoka plina
                          Kad si zadovoljan ubrzanjem,malo ohladi motor,upali ga i tada pomeri vijak za ler gas na isparivacu.Kod mene je najbolja opcija kada se vijak za ler gas zavrce u desno dok motor na leru ne pocne da spusta broj obrtaja.Tada malo odvrnem u levo samo da postane stabilan.Po potrebi mozes i malo regulisati vijak za leptir karbona.
                          Ima jos jedna sitnica na velikom vijku dotoka gasa ali prvo probaj ovo pa vidi sta ces dobiti.Napomena-kod mene i malo pomeranje od recimo 20-30 stepeni daje velike promene u sistemu,znaci pazljivo nije u pitanju nekoliko krugova vec mali pomeraji
                          Naravno pre svih radnji treba ler gas podesiti za benzin.
                          Nadam se da ce ti opis pomoci
                          pozdrav

                          Comment


                          • #14
                            hvala na pomoci. u samom filteru za vazduh ima jedan leptir koji je na kraju ima kao neki bimetal koji sluzi da kada se auto zagreje na radnu temperaturu pomeri taj leptir i zatvori dovod toplog vavduha iz donjeg dela filtera koji je povezan azbestnim crevom za usisnu granu,elem ja sam ga namestio da je non stop zatvoren za vruc vazduh a zatvorio sam cepom usis za hladan vazduh,tako da mi vuce hladan vazduh kroz to malo rupica,a vuce ga sa donje strane gde je bilo ono azbestno crevo. nema veze,mozda sam malo zajebano napisao,ali je u stvari prosto.sada radi super, i kada ga nagazim prima gas i negusi se a i ler je odlican.meni kada drndam taj mesingani sraf se naravno meja ler gas,ali nije tako osetljiv vec se vidi promena kada ga okrenem za pola ili ceo krug.kada mu nadjem tacku gde lepo radi na leru,onda od te tacke mogu da ga odvrnem ili zavrnem za 1/4 kruga,bolje mi radi kada je vise odvrnut jer ima mnogo manje detonacija iz auspuha.a kad je hladan, sada mi i gas super prima, samo mu je ler nestabilan,sto je valjda i normalno jer je i isparivac hladan.

                            Comment


                            • #15
                              eh,da.i mene zanima koliko sada trosi pa kad portosim ovo sto imam,sipacu mu 10l pa cu videti koliko cu proci km.pa cu javiti

                              Comment

                              Working...
                              X