Smanjio mi se ler gas....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aladin
    CBC Senator
    • 17.08.2005
    • 223
    • Beograd

    Smanjio mi se ler gas....

    Ugradio sam plin pre par meseci i sve je savrseno medjutim... Od pre par dana ler gas se smanjio za otprilike 200-300 obrtaja. I dalje je ler stabilan, ne menja obrtaje, ali je nekad na granici da se ugasi kad stanem na semaforu. Narocito kada su mi opaljena svetla nocu.
    Takodje kada upali ujutro, a pali bez problema na plin, sauh mi ne dize obrtaje onoliko kao ranije.

    Sta moze biti uzrok ovome i kako da najlakse to resim? Da li je potrebno dirati i ventil za smesu na crevu do karburatora ili je dovoljno samo probati na isparivacu?

    Znam da je ovo banalnost pa bas zato nek ne bude tesko nekome ko zna da mi objasni. Da ne citam silne postove gde se taj problem mozda pominje. Zahvaljujem.....
    Ko prvi devojci - sam u nju upada!
  • Aladin
    CBC Senator
    • 17.08.2005
    • 223
    • Beograd

    #2
    Meni se to nije desavalo do sada... Doduse, posle desetak dana od ugradnje mi se desilo da poveca broj obrtaja na leru. Onda sam malo obogatio smesu, odvrcuci onaj ventil na crevu, i do sada je bilo sve u redu.

    Da li to ima veze sa prebogatom ili presiromasnom smesom ili je cisto ler gas u pitanju? I kako ler gas uopste funkcionise na plinu? Sta se menja odvrtanjem i zavrtanjem srafa na isparivacu?

    Hajde strucnjaci pomagajte! Volim da razumem....
    Ko prvi devojci - sam u nju upada!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      sve je to napisano vec, search opcija je tu...

      btw, koji auto u pitanju- koji sistem napajanja gorivom koji sistem gasa, koji sistema paljenja ...ovako ima kombinacija kako i zasto mali milion.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Aladin
        CBC Senator
        • 17.08.2005
        • 223
        • Beograd

        #4
        Citroen BX 1.4, karburator Solex, Lovato uredjaj....

        Znam da je sve napisano ali je prilicno razbacano a i nisam nasao odgovore na sva pitanja. Razne ljude muce razne stvari... oscilacije u ler gasu, slabo paljenje, nece da vuce... Nisam nasao simptome kao svoje..

        A i sta staviti kao kljucnu rec u opciji trazenja?
        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          pojacaj ler gas na karburatoru....kad je zagrejan motor i upaljena svetla,a na mesinganom srafu na isparivacu nadji mesto gde najmirnije radi....znaci 1-2 okretaja napred ili nazad.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by Aladin
            Da li to ima veze sa prebogatom ili presiromasnom smesom ili je cisto ler gas u pitanju? I kako ler gas uopste funkcionise na plinu? Sta se menja odvrtanjem i zavrtanjem srafa na isparivacu?
            Ler se namešta na šrafu isparivača, dovede se u položaj da najbolje radi, najviši broj obrtaja. Ako je malo doda se na karburatoru, ako je puno skine se na karburatoru. Na isparivaču se NE PODEŠAVA broj obrtaja, podešava se samo da je najveći. Ostalo radi motor to jest karburator ili injection svejedno.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Sasa.J
              CBC Član
              • 24.09.2005
              • 24
              • Vinkovci

              #7
              Kod mene je problem da nakon voznje oko 1 sat na autocesti ler gas padne i auto se pocme tresti, te skoro gusiti (odnosno motor pocme nemirnije raditi i kada pustim kuplung cuje se klepetanje valjda od mjenjaca). Kada je hladan i dok sam u gradskoj voznji sve je OK.
              Vec sam bio u servisu gdje sam ugradjivao instalaciju, oni su mi pojacali ler gas na sajli. Ako ga jos pojacam na sajli tada ce na benzinu biti prejak. (Na benzinu je sve OK).

              Sta da radim ?

              BMW 316i sa katalizatorom, 1992.g., BRC instalacija

              Comment

              • vranic_a
                CBC Član
                • 01.09.2005
                • 39
                • Ladjevci

                #8
                probajte da dodate jos jedan kondezator na bubinu, i da idete kod majstora da vam nasteluje paljenje, svakog koga sam znao morao je da presteluje paljenje kad je ugradio pljin, valjda drugacije sagorevanje, sta znam.

                Comment

                • Wooodoo
                  CBC Senator
                  • 01.10.2005
                  • 214
                  • Beograd

                  #9
                  Ako vec nisi resio problem moj savet je da pre svega dobro ispregledas sva creva i delove od plinskog sistema. Ovako kako si opisao problem meni izgleda da negde vuce fals vazduh i 90% problema te vrste je zbog toga. Znaci ako ti nisu pedantno uradili ugradnju ili ako je komplikovaniji sistem ubrizgavanja (koji auto je u pitanju?) verovatno je do toga. Popravka uglavnom ne kosta nista ali sam problem mnogo iritira. To ti govorim iz iskustva. Vozio sam Passata B3 2.0 16v koji je imao K Glavu. Veoma ceto mi se desavalo da mi se neko crevo malo izvuce, ili da se usisna grana pomeri. Na kraju je moj mehanicar otkrio da malo vuce fals vazduh i na mesacu ali ja to nisam primecivao jer je motor jak.
                  http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                  Comment

                  Working...
                  X