Ja se opet javljam sa čudnim pitanjem (da ne kažem glupim)
. Laguna 1.8, 68 kw, 8v, 1996 godište, četiri dizne (multipoint), venturi uređaj, ugrađen i redovno održavan u AC Rašić, štelovan na gas analizatoru. Auto mi bolje ide kada je hladan (palim na benzin ali odmah prebacim na plin, kriza j"i ga), normalno dostiže radnu temperaturu, ali tih prvih nekoliko minuta mi se čin da neuporedivo bolje poteže nego kada se ugreje. Da li može to da "bidne" ili se tripujem?
Bolje ide kada je hladan?
Collapse
X
-
Re: Bolje ide kada je hladan?
Da li si nešto uspeo? Ja sam dva puta išao na gas analizator i nisam postigao ništa. Kada mi našteluju da ide kao kada je hladan, onda mi troši 22 litra po gradu, a to je ipak mnogo za 1.8 motor. Možda je stvarno fora u svećicama. Postoje NGK za TNG motore, samo ih treba negde iskopati.REALNOST NIJE BRIGA NA KOJU SE MI OBAZIREMO
Comment
-
-
Re: Bolje ide kada je hladan?
Mislim da je ranije pisano o tome u smislu odakle dolazi vazduh u usis. Imam Opel 2.0 8v motor i hladan bolje poteze nego ugrejan. Izgleda da motorni prostor ugreje vazduh i takav (vruc) vazduh nekako smeta plinu. Svaki majstor koga sam pitao kaze da bi vazduh trebalo uzimati negde sa strane, tako da na njegovu temperaturu ne utice tem.motornog prostora. Meni ne smeta pa nisam experimentisao, mozda neko drugi sa izrazenijim simptomima uspe da resi problem.Originally posted by Valent VudrigaKako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Re: Bolje ide kada je hladan?
Da,vrlo verovatan scenario.Mi smo raspravljali u smislu hladniji isparivač-slabije isparen gas,veće gustine,koji proizvodi bogatiju smešu.Mada i topliji vazduh manje gustine takođe ima za posledicu bogatiju smešu.U ovom slučaju.
Comment
-
-
Re: Bolje ide kada je hladan?
Isto tako topliji vazduh ima manjak kiseonika a time....
Comment
-
Comment