Primetio sam jednu stvar na više vozila na plinu, pa mi nije jasno:
ler nije nikad isti - nekad je 1000, nekad 700, nekad 1500 obrtaja, nekad samo što se ne ugasi.
Dalje, ako u vožnji izbacim iz brzine ler bude recimo 1300 i kako kočim da stanem tako ler pada, i kad finalno stanem bude recimo 900 (obrtomer ne laže provereno, a i čujem po zvuku motora).
Da li je to problem do samih raspršivača (Lovato, Atiker, membrane u dobrom stanju) ili nešto drugo?
Sledeće, u vezi dvogrlog karburatora:
-da li je bolja varijanta sa medjupločom ili sa bušenjem kaburatora
-da li je bolja Y račva (pre karburatora) sa dva ventila ili sa jednim ventilom
Zahvaljujem na odgovoru.
ler nije nikad isti - nekad je 1000, nekad 700, nekad 1500 obrtaja, nekad samo što se ne ugasi.
Dalje, ako u vožnji izbacim iz brzine ler bude recimo 1300 i kako kočim da stanem tako ler pada, i kad finalno stanem bude recimo 900 (obrtomer ne laže provereno, a i čujem po zvuku motora).
Da li je to problem do samih raspršivača (Lovato, Atiker, membrane u dobrom stanju) ili nešto drugo?
Sledeće, u vezi dvogrlog karburatora:
-da li je bolja varijanta sa medjupločom ili sa bušenjem kaburatora
-da li je bolja Y račva (pre karburatora) sa dva ventila ili sa jednim ventilom
Zahvaljujem na odgovoru.

Comment