Prvo paljenje gusi se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wicked
    CBC Član
    • 22.06.2008
    • 17
    • Kk

    Prvo paljenje gusi se

    Na uredjaju za prebacivanje postoji 6 lampica. Prva je narandzasta koja prilikom paljenja treperi dok se ne doda gas preko ~2000 rpm i zatim prebaci na plin i sija konstantno. Poslednja je crvena i kada prekidac pomerim u desno auto radi samo na benzinu. Koliko vidim prva lampica kada treperi predstavlja "neutralan" polozaj tj. auto pali i radi na bezin dok se ne prebaci preko 2000 rpm ? Jel tako ili....

    Problem je prilikom prvog paljenja na hladan motor, gde ukoliko ne dodam gas posle paljenja auto krece da se gusi i gasi se. Ako odmah posle paljenja prebacim na plin i vrlo malo zadrzim gas auto radi normalno. E sada ovo se ne desava posle vozenje (kad je malo zagrejan), ako posle voznje iskljucim i upalim auto (ubacim u ler), radice u neutralnom polozaju sasvim normalno, bilo kakvo prebacivanje benzin ili plin radi bez problema. Problem je samo prvo paljenje gde kao sto sam rekao gasi se u neutralnom polozaju ukoliko odmah ne prebacim na plin ili ne zadrzim gas na oko ~1000 rpm oko minut recimo, posle cega se obrtaljka stabilizuje.

    Auto je peugeot 106 1.1 + zavoli tng (obican), memorija je isljucena preko releja i prilikom vadjenja i vracanja kljuca se resetuje (kao skidanje kleme na recimo pola sata).
  • dav
    CBC Član
    • 19.01.2010
    • 43
    • Beograd
    • Hyundai Pony

    #2
    Re: Prvo paljenje gusi se

    Izgleda da je problem samo na benzinu i moguce da bi trebao malo da ga provozas ( 20 km ) na benzin da proradi...
    Beast From The East

    Comment

    • Wicked
      CBC Član
      • 22.06.2008
      • 17
      • Kk

      #3
      Re: Prvo paljenje gusi se

      Provozao, ista stvar. Zanimljivo je da se na prvom paljenju gasi maltene odmah. Na drugom okretanju kljuca malo duze ali se izgasi. Dok na trecem okretanju se stabilizuje, krene da se izgasi u 2-3 navrata, lampica zatreperi koliko spusti obrtaje ali na kraju podigne obrtaje i sve se dovede u normalu.

      Poslednje sto je na autu promenjeno jeste step motorcic koji regulise automatski sauh, (gasio se na plinu kod naglog kocenja, stajanja na semaforima, nije dobro drzao ler itd..). Ciscenje nije pomoglo pa sam morao da zamenim gde su problemi u voznji nestali. Ali mislim da to nema nekakve veze, sem sto sam vozio sa iskljucenim step motorom par dana da budem siguran da je on problem. Inace isto pali i sa novim i sa starim step motorom (naravno jos teze je palio kad sam vozio sa iskljucenim par dana ), samo sto sa novim u voznji se ponasa sasvim normalno, nema gasenja i ostalo. Posto je izgleda benzin problematican, neka moderator premesti temu .

      Mada na plinu mi se dogadja da ponekad u voznji sam doda i oduzme gas, recimo kad kocim motorom tj. ne diram ni jednu papucu. Samo na sekund blago "povuce" napred i odmah se smiri. Potpuno isto kao kada bih blago udario po papuci gasa.... To je vec problem do plina, jer na benzinu radi normalno . Tako da ne pretrpavam forum mojim problemima, mozda temi i jeste ovde mesto .

      Ukoliko jos neko ima neku ideju pre nego sto posetim nekog naseg "majstora" (cast izuzetcima naravno, ali nazalost dobri se bas ne nalaze u mojoj blizini ), sigurno ce biti od pomoci, da bar znam sta da ocekujem . Da ne bude menjaj deo po deo dok ne proradi .

      Pozdrav!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Prvo paljenje gusi se

        Polednju vožnju za taj dan ili poslednjih par kilometara provozaj na benzin, tako ga ugasi i javi šta je bilo sutra.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        Working...
        X