Na uredjaju za prebacivanje postoji 6 lampica. Prva je narandzasta koja prilikom paljenja treperi dok se ne doda gas preko ~2000 rpm i zatim prebaci na plin i sija konstantno. Poslednja je crvena i kada prekidac pomerim u desno auto radi samo na benzinu. Koliko vidim prva lampica kada treperi predstavlja "neutralan" polozaj tj. auto pali i radi na bezin dok se ne prebaci preko 2000 rpm ? Jel tako ili....
Problem je prilikom prvog paljenja na hladan motor, gde ukoliko ne dodam gas posle paljenja auto krece da se gusi i gasi se. Ako odmah posle paljenja prebacim na plin i vrlo malo zadrzim gas auto radi normalno. E sada ovo se ne desava posle vozenje (kad je malo zagrejan), ako posle voznje iskljucim i upalim auto (ubacim u ler), radice u neutralnom polozaju sasvim normalno, bilo kakvo prebacivanje benzin ili plin radi bez problema. Problem je samo prvo paljenje gde kao sto sam rekao gasi se u neutralnom polozaju ukoliko odmah ne prebacim na plin ili ne zadrzim gas na oko ~1000 rpm oko minut recimo, posle cega se obrtaljka stabilizuje.
Auto je peugeot 106 1.1 + zavoli tng (obican), memorija je isljucena preko releja i prilikom vadjenja i vracanja kljuca se resetuje (kao skidanje kleme na recimo pola sata).

Problem je prilikom prvog paljenja na hladan motor, gde ukoliko ne dodam gas posle paljenja auto krece da se gusi i gasi se. Ako odmah posle paljenja prebacim na plin i vrlo malo zadrzim gas auto radi normalno. E sada ovo se ne desava posle vozenje (kad je malo zagrejan), ako posle voznje iskljucim i upalim auto (ubacim u ler), radice u neutralnom polozaju sasvim normalno, bilo kakvo prebacivanje benzin ili plin radi bez problema. Problem je samo prvo paljenje gde kao sto sam rekao gasi se u neutralnom polozaju ukoliko odmah ne prebacim na plin ili ne zadrzim gas na oko ~1000 rpm oko minut recimo, posle cega se obrtaljka stabilizuje.
Auto je peugeot 106 1.1 + zavoli tng (obican), memorija je isljucena preko releja i prilikom vadjenja i vracanja kljuca se resetuje (kao skidanje kleme na recimo pola sata).
Comment