U nekoj od tema o podesavanju gasa,Dora je napisao
U lepljivoj temi o podesavanju,IvanT je napisao kako se detaljno steluje ler gas
Mene interesuje kako se radi stavka br 8 kod motora koji imaju step motor i venturi plin posto step motor uvek odrzava ler istim pa ne znam koje mu je idealno podesavanje.Jedina promena koju primecujem odvrtanjem-zavrtanjem srafa je pojava sistanja u mixeru.Da li je tu stavku br 8 uopste moguce uraditi na ovim motorima i na koji nacin?Ovo pitam zbog onog crvenog iz prvog citata.
U kombinaciji su tri šrafa za podešavanje. na slavini dva i na isparivaču jedan. Sva tri utiču na snagu i potrošnju.
1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.
2. Zaustaviti motor i skinuti crevo za gas.
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.
2. Zaustaviti motor i skinuti crevo za gas.
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.
Comment