U novembru promenjena kompletna plinska instalacija zbog atesta, od tada presao 16.500 km bez ikakvih problema. To jest, do pre mesec dana.
- Poceo da trza na malom broju obrtaja, prvo pomalo a onda sve vise i vise.
- Sledeci korak je bio da su se javljale detonacije pri naglom dodavanju gasa.
--Reseno pomeranjem paljenja, radio kao sat, ali na otvorenom trosio preko 13 (pre uvek ispod 11 litara).
- Iz cista mira ponovo poceo da trza na konstantih ~2000 obrtaja, i pri ubrzanju ispod 2000.
- Poceo da trza u svakom trenutku.
- Otisao kod majstora, on prestelovao plin, radio kako treba celo to popodne. Cim se malo ohladio, eto ga opet, mada manje nego ranije - potrosnja i dalje povecana.
- Bio kod elektricara da se pretrese instalacija, medjutim problemi ostaju, trza na malim obrtajima, onda od 2500 radi malo bolje, ali pod punim gasom kao da nestaje plina.
- Ujutru pri prvom paljenju (a sad i nije narocito hladno) radi kao kada se sa benzina prebaci na plin bez cekanja da potrosi sve iz karburatora i trza u svakoj brzini i pri svakom broju obrtaja.
Na benzin radi ok.
- Poceo da trza na malom broju obrtaja, prvo pomalo a onda sve vise i vise.
- Sledeci korak je bio da su se javljale detonacije pri naglom dodavanju gasa.
--Reseno pomeranjem paljenja, radio kao sat, ali na otvorenom trosio preko 13 (pre uvek ispod 11 litara).
- Iz cista mira ponovo poceo da trza na konstantih ~2000 obrtaja, i pri ubrzanju ispod 2000.
- Poceo da trza u svakom trenutku.
- Otisao kod majstora, on prestelovao plin, radio kako treba celo to popodne. Cim se malo ohladio, eto ga opet, mada manje nego ranije - potrosnja i dalje povecana.
- Bio kod elektricara da se pretrese instalacija, medjutim problemi ostaju, trza na malim obrtajima, onda od 2500 radi malo bolje, ali pod punim gasom kao da nestaje plina.
- Ujutru pri prvom paljenju (a sad i nije narocito hladno) radi kao kada se sa benzina prebaci na plin bez cekanja da potrosi sve iz karburatora i trza u svakoj brzini i pri svakom broju obrtaja.
Na benzin radi ok.
Comment