Lada Niva 1.7i, Euro3 - detonacije u auspuhu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KKK
    CBC Član
    • 16.09.2005
    • 68
    • Beograd

    Lada Niva 1.7i, Euro3 - detonacije u auspuhu

    BRC, radio je savršeno sve do pre jedno 30 - tak dana, kada sam bio prinuđen da istresem sadržaj katalizatora t.j. ono što je ostalo od njega .
    Sada imam samo lonac katalizatora, koji nema nikakvu funkciju.
    Na benzinu radi nepromenjeno a na gasu imam izuzetno jake detonacije iz auspuha kada kočim motorom. Pokušao sam mešavinu da neštelujem na posniju odnosnu jaču ali nisam ništa dobio, to jest detonacije ne prestaju. Gas je odvrnut do kraja, samo što mi ne ispadnu šrafovi.
    Pitanja:
    1. Da li bih rešio problem ako bih stavio ventil (na crevu) koji ima veću propusnu moć i time omogućio veći dotok gasa ?
    2. Da li bi možda ubacivanje Lambda kontrole rešilo ovaj problem ?
    http://www.srbija4x4.net
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Stavljanje LCS (LOVECO, JUST BRC, V05....) bi donekle molo da ublazi detonacije u auspuhu, ali one nece prestati.
    Jedino sigurno resenje, je monataza cutoff ventila na crevu koje dovodi gas do mesacha ili ugradnja sekvencijalnog sistema.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • KKK
      CBC Član
      • 16.09.2005
      • 68
      • Beograd

      #3
      Sekvencijali sistem ... pa recimo da nisam trenutno zainteresovan za tu varijantu.
      Nego taj cutoff ventil, kako to radi i kolika je cena (otprilke) tog dodatka.
      http://www.srbija4x4.net

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Nista nece da pomogne, zaboravi. Meni se potpuno ista stvar desava na Peugeotu, jer nemam nijedan lonac osim zadnjeg, odnosno nema sta da prigusi backfire Stavi novi lonac, i zavrsi posao, nema to veze sa gasom.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Pogotovu ako ides na plin kao 206-tica
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Originally posted by 206
            Nista nece da pomogne, zaboravi. Meni se potpuno ista stvar desava na Peugeotu, jer nemam nijedan lonac osim zadnjeg, odnosno nema sta da prigusi backfire Stavi novi lonac, i zavrsi posao, nema to veze sa gasom.
            Daleko od toga da nista nece da pomogne, jer Lada ima vrlo chudan cutoff jer kod kocenja motorom pored brizgaca iskljucuje i bobine.

            Sa klasicnim sistemom, koji cak nema ni LKS kod Ladinog Euro 3 motora, naravno da je prvo stradao katalizator, a catoff ili sekvencijalno mogu da zaustave dotok gasa kada se koci motorom.
            Na ovakav nacin gas ulazi u motor cak i kada se njime koci, a nema varnice koja moze da ga upali i naravno da dolazi do paljenja gasa tek u auspuhu.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • KKK
              CBC Član
              • 16.09.2005
              • 68
              • Beograd

              #7
              Da, da sada mnoge stvari postaju jasnije. U katalizatoru mi je u stvari umesto štetnih gasova sagorevao plin i sahranio ga pre vremena (30.000 km).
              Doooobro, nego pretpostavljam da rešenje ima firma iz tvoje signature ?
              http://www.srbija4x4.net

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Daleko od toga da nista nece da pomogne, jer Lada ima vrlo chudan cutoff jer kod kocenja motorom pored brizgaca iskljucuje i bobine.

                Sa klasicnim sistemom, koji cak nema ni LKS kod Ladinog Euro 3 motora, naravno da je prvo stradao katalizator, a catoff ili sekvencijalno mogu da zaustave dotok gasa kada se koci motorom.
                Na ovakav nacin gas ulazi u motor cak i kada se njime koci, a nema varnice koja moze da ga upali i naravno da dolazi do paljenja gasa tek u auspuhu
                @ IvanT:

                Da li je ovo karakteristichno samo za navedeni Ladin motor, ili ovako mozhe da strada katalizator i na nekim drugim modelima (i kojim)? Koliko koshta ugradnja tog cut-off ventila? Mislim da ce svi "pogodjeni" biti jako zainteresovani za ugradnju tog ventila, chisto sumnjam da je skuplja od shebanog katalizatora, a cene katalizatora su jaaaako okrutne...

                Pozz
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Katalizator nije stradao zato shto nema cutoff ventil, vec zato shto je na EURO3 motor ugradjen sistem koji ne zadovoljava ni euro1 normu.

                  Sistem bez lambda kontrole na euro2, 3, 4 motorima, iako se radi o gasu, na analizi gasova daje ZNACHAJNO loshiji rezultat od benzina (povisheni su CO, HC).
                  Naravno da sa tako loshom slikom izduvnih gasova prvo strada katalizator.

                  E sad. Lada ima ubedljivo najgori ECU, koji je iako BOSH, ipak naprevljen u Rusiji, tako da se kod Lada nedostatak cutoff ventila ponajvishe manifestuje.
                  Vecina ostalih modela nepravi taj problem, a BMW nikada.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Huuuhhh, sad mi je laknulo...

                    Ja to pitah zbog skorashnjeg "tuninga", eto mene na Karaburmi chim obezbedim "chip" Hebi ga, finansije...

                    Pozz
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • KKK
                      CBC Član
                      • 16.09.2005
                      • 68
                      • Beograd

                      #11
                      Nego, da se mi vratimo ugradnji istog, lambadi kontroli, kat ofu ... šta već
                      Pošto si već pomenuo BMWa, imam skoro identičan pliniski sistem ugrađen i u 316i M40 i mnogo bih teže podneo nove troškove i na njemu.
                      Možeš li da mi kažeš da li se dorada te vrste radi, za cenu ću se već raspitati telefonom ako je ovde nezgodno. Pitam ovde, zato što imam jako loše iskustvo sa polupismenim majstorima koji rade po šablonu, pa se plašim da ako "banem" neću imati dobrog (ovlašćenog) sagovornika.
                      Pls, IvanT, samo još dve rečenice na ovu temu
                      http://www.srbija4x4.net

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Polako, dobices i mnogo vise od dve ako treba

                        Nego, zar Loveco ne moze da se programira tako da potpuno iskljuci dotok goriva kod kocenja motorm (kao cut off ventil)? Ta niva ima tps pa ne bi trebao da bude problem, a i moja cak ima kontakt za otpusten gas.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Možeš li da mi kažeš da li se dorada te vrste radi
                          U principu, takve vrste doradi, gde od starta nije odradjeno sve shto treba ne radimo u servisu, ali....za forumashe ce mo malo progledati kroz prste!

                          @Urosh

                          Step motorchic od LOVECA ili bilo kog drugog LCS ne zatvara do kraja, vec na 20 koraka minimalno. Inache motoric radi od 20-240 koraka.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Pa je l' ovo cannonball ili nije? 'Ocemo da ga budzimo?

                            Sta bi bilo kada bi zatvarao do kraja?


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              cutoff!
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X