Riknula mi je jedna NGK BP6E(S) V Line posle manje od 13000km voznje na plin. Propustao sam auto koji je izlazio sa parkinga i kako sam krenuo bilo je d.d.d.ddd... I tako se na tri cilindra isklackao do majstora.
Auto je Golf2 1.3 karburator, Lovato.
Na benzin je predjeno mozda 5% kilometraze i prvo paljenje je uvek na benzin.
Pri paljenju na plin jedva da zavergla(zagrejan naravno), cesto se anlaser i ne cuje(pali u trenutku, cim okrenem kljuc), pa ne znam da li to kratko verglanje ima veze sa preranim crkavanjem svecice ili ne. Da li bi mozda bilo korisno da drzim kljuc na primer jos pola sekunde ?
Svecice kupljene u MASS Company, dve ulice ispod hrama.
Auto je Golf2 1.3 karburator, Lovato.
Na benzin je predjeno mozda 5% kilometraze i prvo paljenje je uvek na benzin.
Pri paljenju na plin jedva da zavergla(zagrejan naravno), cesto se anlaser i ne cuje(pali u trenutku, cim okrenem kljuc), pa ne znam da li to kratko verglanje ima veze sa preranim crkavanjem svecice ili ne. Da li bi mozda bilo korisno da drzim kljuc na primer jos pola sekunde ?

Svecice kupljene u MASS Company, dve ulice ispod hrama.
Comment