Da li je bitno trajanje verglanja ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cvagen
    Banovan
    • 17.04.2010
    • 122
    • Beograd

    Da li je bitno trajanje verglanja ?

    Riknula mi je jedna NGK BP6E(S) V Line posle manje od 13000km voznje na plin. Propustao sam auto koji je izlazio sa parkinga i kako sam krenuo bilo je d.d.d.ddd... I tako se na tri cilindra isklackao do majstora.

    Auto je Golf2 1.3 karburator, Lovato.
    Na benzin je predjeno mozda 5% kilometraze i prvo paljenje je uvek na benzin.

    Pri paljenju na plin jedva da zavergla(zagrejan naravno), cesto se anlaser i ne cuje(pali u trenutku, cim okrenem kljuc), pa ne znam da li to kratko verglanje ima veze sa preranim crkavanjem svecice ili ne. Da li bi mozda bilo korisno da drzim kljuc na primer jos pola sekunde ?

    Svecice kupljene u MASS Company, dve ulice ispod hrama.
  • kapitalac
    CBC Veteran
    • 06.08.2010
    • 107
    • Banjaluka

    #2
    Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

    Nemoj produžavati verglanje nije dobro za elektropokretač. Ti jednostavno nisi imao sreće to ti je isto kao kad se nov auto pokvari nakon desetak hiljda km. Da se to nikad ne dešava (da neki dio prerano crkne) ne bi ni postojale garancije nego bi rekli vozi tri godine ili 100 000 km ne može mu se ništa pokvariti.
    I dragsteri koriste alkohol

    Comment

    • Cvagen
      Banovan
      • 17.04.2010
      • 122
      • Beograd

      #3
      Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

      Champion = 7000km. Stavljene danas neke Bosch, navodno original. Nadam se da nisam bezveze plaćao NGK kablove skoro 20 eura po komadu.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

        haiku jbt

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

          Originally posted by Cvagen
          Nadam se da nisam bezveze plaćao NGK kablove skoro 20 eura po komadu.
          svako ima svoj stav o tome kako odrzavati vozilo,ali mislim da si ovde preterao sa rashodom.Mada nisi nista pogresno uradio.Pogresio bi da si kupio one od 1000 dinara.

          Comment

          • Cvagen
            Banovan
            • 17.04.2010
            • 122
            • Beograd

            #6
            Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

            Ispade da jesam pogrešio što sam kupovao kablove na komad.

            Kabl prvog cilindra(najduži) je počeo da "probija" i juče me je(posle zamene svećica) udarala struja svaki put kada bih pipnuo deo koji ide na svećicu, a u vožnji je radio malo na 3, malo na 4 cilindra i nije bilo naročito prijatno ni za čuti, ni za osetiti.

            Interesantno mi je bilo da je prilikom vađenja kabla iz razvodne kape i vrtenja u krug po obodu kontakta, motor radio ravnomerno, a kako bih ga prikačio po propisu ili otkačio, tako bi motor radio na 3(i po) cilindra. Čistio, prskao, skidao, vraćao, savijao, pa sve x2 i ništa.

            Kupio pre par sati BREMI komplet za 3100 dinara i preporodio motor i sve unutrašnje organe.

            p.s. Reče mi juče serviser da je bila crkla samo svećica prvog cilindra, tako da bi ovo trebalo da je i zvanični kraj epizode bacanja para kroz prozor.

            Što se NGK kablova tiče, vrlo je moguće da sam kupio neke što su stajali ko zna koliko, jer u onu dole prodavnicu ispod Hrama uđe oko dvoje ljudi mesečno. (To sam kasnije saznao)
            Ovi novi jesu iz kutije, ali su skoro neuporedivo mekši nego što se sećam da su NGK bili, posebno gume na priključcima za razvodnu kapu, bezmalo se lepi za prste koliko je sveža guma.

            Comment

            • jeronimo
              CBC Senator XXL
              • 27.10.2005
              • 390
              • beograd
              • ваз 21214-20

              #7
              Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

              inace nisi prvi koji je imao problem, isti slucaj samo sa mojim motorom .set kostao oko 70 evra(kupljen na komad,u glavnoj prodavnici) i trajao manje od najgoreg ruskog od 1ooo din (nepunih 30 000 i isto samo jedan probija ) sada sam uzeo originalne silikonske, za trecinu manje para i evo ih vise od 20 000 rade kao novi...
              razmisljam i da sa svecicama predjem na bosh, upoznao sam uvoznika...
              ili da od nasa dva seta napravimo jedan dobar za 6-taka...
              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #8
                Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

                Znam ja proizvodjaca, zove se Zyng Liu Xeang, dobar lik, a pravi i Bosna super, Champion i jos po neku...
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • Cvagen
                  Banovan
                  • 17.04.2010
                  • 122
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Da li je bitno trajanje verglanja ?

                  Originally posted by jeronimo
                  ili da od nasa dva seta napravimo jedan dobar za 6-taka...
                  ФУЛЛ razrađeni, žena vozila

                  Comment

                  Working...
                  X