Imam pitanje za auto gas strucnjake. pre nekih meseca dana ugradio sam gas u ford mondeo 1.8 16v '97., ugradjen je lov eco pro sistem, sve je radjeno u Interautu na palicu. posle toga imam velikih problema sa paljenjem kada je auto hladan, uopste neprima gas, cak naprotiv kad stisnem gas padaju obrtaji?!?!?! auto se ugasi otprilike 2-3 puta pre nego sto pocne primati gas i tek posle nekih 5 minuta "borbe" mogu da krenem. u interautu su mi rekli da to nije posledica lose ugradnje, odnosno ugradnje gasa uopste, nego da je problem sa paljenjem, a auto pali kao "mina" samo sto ne prima gas, ali moram priznati da sam jako sumnjicav jer taj auto vozim vec 8 godina i da se pojava tog problema bas poklopi sa ugradnjom gasa... sumnjivo? molim sve koji se razumeju u materiju da mi daju neke savete posto ne znam sta mi je ciniti...
tesko pali kad je hladan
Collapse
X
-
Bilo je neke priche o Fordovim Zetec motorima, da su nepogodni za ugradnju u smislu da je fizichki moguce ugraditi gas, ali da zbog ventila (semeringa ventila, ako se dobro secam) nije preporuchljivo te motore konvertovati na LPG. Mislim da je bash zapremina od 1,6 do 2,0 l.
Samo, Lovato majstori su tvrdili da se to odnosi samo na modele od '99 pa "na ovamo", a BRC da su Zetec generalno nepodobni za ugradnju gasa...
Moracesh da sachekash da se jave malo (vishe) kompetentniji od mene po ovom pitanju. U svakom sluchaju, ovde cesh dobiti prave savete i reshiti problem ubrzo.
Pozz =]
-
-
FORD Focus svi modeli sa Ztec motorima ('98- ) zapremine ccm3 (1.4, 1.6, 1.8, 2.0 )
FORD Fiesta svi modeli sa Ztec motorima ('98- ) zapremine ccm3 (1.2, 1.4, 1.8 )
MAZDA 3 sa Ztec motorima ( '03- )
MAZDA 6 sa Ztec motorima ( '02- )
TOYOTA Yaris 1.2 16v ('03- )
Taj mondeo ima plastičnu granu i tu nije trebalo da se ugradi običan gas.
Comment
-
-
Re: tesko pali kad je hladan
Originally posted by m.milosImam pitanje za auto gas strucnjake. pre nekih meseca dana ugradio sam gas u ford mondeo 1.8 16v '97., ugradjen je lov eco pro sistem, sve je radjeno u Interautu na palicu. posle toga imam velikih problema sa paljenjem kada je auto hladan, uopste neprima gas, cak naprotiv kad stisnem gas padaju obrtaji?!?!?! auto se ugasi otprilike 2-3 puta pre nego sto pocne primati gas i tek posle nekih 5 minuta "borbe" mogu da krenem. u interautu su mi rekli da to nije posledica lose ugradnje, odnosno ugradnje gasa uopste, nego da je problem sa paljenjem, a auto pali kao "mina" samo sto ne prima gas, ali moram priznati da sam jako sumnjicav jer taj auto vozim vec 8 godina i da se pojava tog problema bas poklopi sa ugradnjom gasa... sumnjivo? molim sve koji se razumeju u materiju da mi daju neke savete posto ne znam sta mi je ciniti...Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
opet ja
zivo me zanima da li si probao sta sam ti rekao i da li je uspelo!!!!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Re: tesko pali kad je hladan
Originally posted by m.milosImam pitanje za auto gas strucnjake. pre nekih meseca dana ugradio sam gas u ford mondeo 1.8 16v '97., ugradjen je lov eco pro sistem, sve je radjeno u Interautu na palicu. posle toga imam velikih problema sa paljenjem kada je auto hladan, uopste neprima gas, cak naprotiv kad stisnem gas padaju obrtaji?!?!?! auto se ugasi otprilike 2-3 puta pre nego sto pocne primati gas i tek posle nekih 5 minuta "borbe" mogu da krenem. u interautu su mi rekli da to nije posledica lose ugradnje, odnosno ugradnje gasa uopste, nego da je problem sa paljenjem, a auto pali kao "mina" samo sto ne prima gas, ali moram priznati da sam jako sumnjicav jer taj auto vozim vec 8 godina i da se pojava tog problema bas poklopi sa ugradnjom gasa... sumnjivo? molim sve koji se razumeju u materiju da mi daju neke savete posto ne znam sta mi je ciniti...
Obrati paznju i na mnogobrojna vakum crevca koja su povezana na plenum. Imaju obichaj da istrule i eto opet falsh vazduha.
Godina 1997 nije nepogodna za ugradnju gasa, mada ih ja lichno od pojave sekvencijalnih sistema ne radim sa lambda kontrolom.
Zeljko je odlichan majstor i mislim da cesh sa njim to lako reshiti.
Comment
-
-
Bravo Veseli.
Samo nisi prochitao da auto upali ko mina, samo nece da primi gas. No i pored toga, njemu je svako paljenje na benzin, a ne na TNG.
Problem se desio odmah nakon ugradnje i verovatno je vezan falsh vazduh.
Trebalo bi proveriti i MAF.
Comment
-
-
Ispravite me ako gresim, ali mislim da sa loveco pro sistemom palis na benzin i tek kad motor pocne da se zagreva i dostigne neku odredjenu temperaturu moze se preci na plin, a pre toga ne.
Dakle, savet bi bio prost: sacekaj da motor dostigne tu temperaturu i sve ce biti ok.
Comment
-
-
Zašto mi se čini da ne mislimo na isto paljenje??? Nisam mislio na pokretanje motora, već na paljenje smeše u cilindru, pri radu motora. Kao što već neko reče čak su i uglovi paljena različiti za benzin i plin, jer plin sporije sagoreva.
E, pa ako auto radi na benzin dok ne postigne radnu temperaturu, znači da se na benzin i guši. Iz nekog razloga ECU ne obavlja stvar kako treba otkad je ugrađen plin. U tom slučaju sigurno nešto nije urađeno kako treba pri ugradnji plina. Je l se to dešava samo pri hladnom startu?
Comment
-
-
Originally posted by DekiIspravite me ako gresim, ali mislim da sa loveco pro sistemom palis na benzin i tek kad motor pocne da se zagreva i dostigne neku odredjenu temperaturu moze se preci na plin, a pre toga ne.
Dakle, savet bi bio prost: sacekaj da motor dostigne tu temperaturu i sve ce biti ok.istina je da pali na bezin ali cim dodas gas da predje u mom slucaju 2500 rpm prebacuje na gas sto znaci da motor nemora da bude zagrejan!!! A za to sto ti mislis ugradjuje se neki dodatni termostat neznam tacno kako se ove na isparivac da bi prebacivao tek kada se auto zagreje ali se to kod nas neradi !!!!Iskreno kreni od sebe cim upalis auto gledas da sto pre prebacis na gas je 35 dinara nije isto kao 80
a i dalje me zanima sta je doticni uradio sa svojim fordom jer koliko cujem (ako lazu mene i ja lazem vas) da znaju i emulatori da zezaju stvar jer isto tako za svaki auto ima odredjen emulator!!!!!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
A za to sto ti mislis ugradjuje se neki dodatni termostat neznam tacno kako se ove na isparivac da bi prebacivao tek kada se auto zagreje ali se to kod nas neradi !!!
Comment
-
-
Originally posted by IvanTA za to sto ti mislis ugradjuje se neki dodatni termostat neznam tacno kako se ove na isparivac da bi prebacivao tek kada se auto zagreje ali se to kod nas neradi !!!a koliko kosta da se dodatno ugradi????
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
jer koliko cujem (ako lazu mene i ja lazem vas) da znaju i emulatori da zezaju stvar jer isto tako za svaki auto ima odredjen emulator!!!!!
emulator nema nikakvu ulogu u radu motora bilo na benzin bilo na gas osim u jednom veoma kratkom vremenskom intervalu samo u toku prebacivanja goriva sa jednog na drugo.
namena mu je da umeksa prebacivanje na gas, radi komfora i posredno da za neke ECU omoguci virtuelno stanje elektricnog otpora brzigaljki tako da ECU i na gas misli da rade brzigaljke benzina iako su zapravo iskljucene.
emulator ne moze da zeza nesto narocito jer je toliko prost i u njemu nema sta da se pokvari osim da pregori usled jako visoke temperature (prakticno jedino ako je stalno pod kratkim spojem sto je debelo neregularno stanje) ...i ne postoji razliciti emulator za svaki auto posebno vec samo nekoliko vrsta uparenih prema sistemu ECU, i zavisno od broja cilindara razliciti broj izvoda za brizgaljke.
koliko ja znam, pogresno je izdvojiti emulator kao glavniji uzrocnik problema jer je sasvim sporedne funkcije a auto ce raditi sasvim korektno i bez njega.
u mom autu recimo uopste nema emulatora, ECU ne smeta a ionako fabricki postoji jedan extra relej u sistemu ubrizgavanja koji izigrava tu funkciju pa sam ga iskoristio za prebacivanje benzin-gas tako da izigrava neku vrstu emulatora.
ja bih ako postoji problem emulator otkacio i ako postoji problem dalje trazio uzrok.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment