naime vozim zastavu 101 skoro sam ugradio plin (lovato) ali mnogo slabo pali na plin!
moze neki savet ili neka pomoc?
pomerao sam pajenje i dalje je isto!
Daj malo više detalja.
Na plin obično pali bolje nego na benzin.
1) Paljenje podesi po propisu. I ne diraj! (osim po savetu izuzetnih znalaca i to vrlo malo).
2) Mora da radi na benzinu dobro i da pali.
3) Onda još lakše pali na plinu.
4) Ako je samo na ladno, onda imaš o paljenju na plin pri mrazu dosta na forumu. Zavisi kako ti je plin ugrađen. Možda moraš da spustiš sauh do kraja (ako je hladno) pa uz dva kratka (do sekunde) "spricanja" zaverglaš uz dodavanje gasa (mali gas i ne odmah sa gasom neko kad već počne da vergla).
5) Proveri kablove i svećice. Svećice mogu biti standardne (Bosna), ništa posebno (manje temp. i sl.). Vidi da se nisu istrošile. Na plinu oće i kraće da traju, kako već koje. Zazor ne bi trebao da bude veći od 1mm mada bi moralo da pali i sa više (čak i sa 1,5mm; posle 20k km sa Bosch Iridium nisam promenio Bosna na 10k već terao 13k pa da vidiš šta je zazor ali palio je kao mina, leto doduše).
Ako sve ovo nije dovoljno moraš kod majstora mada takvih ima ovde puno. Razvodna kapa, razvodnik paljenja isl. sve to može biti ali ako pali na benzin a ne na plin, onda NIJE do elektrike (u 90% slučajeva) već moraš da čuješ savet od forumaša koji više znaju o plinu od mene.
Ima ih zaista puno. Pogledaj postove pa probaj i pomoću PP.
Doru i Ragazzoni-a samo kao krajnju meru, ljudi razbijaju ali su veoma zauzeti.
Da nisi previše odšrafio plin? (Ono "do daske"). Ili da nisi previše prigušio "ler" zavrtanj kod plina?
Nisam posebno znalac oblasti no ista kola vozim i benzin ili plin ne primećujem razliku osim zimi. Lakše pali na plin ali nemirnije radi prvih minut-dva pa posle sledećih 10min. radi mnogo bolje a kada se zagreje motor (na 60 i više cel.) više ni OSL ne može da provali na čemu je.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
naime vozim zastavu 101 skoro sam ugradio plin (lovato) ali mnogo slabo pali na plin!
moze neki savet ili neka pomoc?
pomerao sam pajenje i dalje je isto!
Ovaj Expendable razbija
@Broj 123
Pročitaj ono gore "pravila foruma" daj malo više podataka kao što je već rečeno, ovde niko nije baba vanga ili vidovita Zorka da zna šta ti voziš. Mislim znam da voziš 101 ali ne znam da li ima 3 meseca, 3 godine ili je u staračkom domu... I neka slika motornog prostora ne bi bila na odmet.
nemoj trošiti naše vreme da bi se na kraju ispostavilo da ne radi na benzin ili isto tako teško pali na benzin....
Ko očekuje odgovor i pomoć mora malo i da se potrudi sa više od jedne rečenice vozim 101 i neće da pali...
Komsija sa Ladom imao problema godinama sa losim paljenjem na plin kada je hladan motor,
probao razne majstore, unisio vise akumulatora,
a onda resi da prebaci isparivac do samog karburatora,
da bi cev za plin bila sto kraca, (inace je isparivac bio na skroz suprotnoj strani)
Rezultat je neverovatan, pali bez greske, sada ga stalno vidim kako izutra prolazi i
zadovoljno se smeska.
pozdrav;dali je ta zastava 101 sa platinama ili elektronsko paljenje,kakav je motor,i obavezno ako je spori alnaser stavi Cajavec mora da pali ako sporo vergla nema paljenja jer motor mora da u****vanjem povuce plin
Bas zbog sporog verglanja i slabog vakuma potrebno je da zapremina cevi izmedju isparivaca i karburatora bude sto manja,
tako ce plin pre stici. Naravno razlika se oseca samo kada je motor hladan, odnosno kada najsporije vergla.
Probano i deluje!
Comment