Opel kadet sa motorom 1.8i, bosch jetronic sistem ubrizgavanja,isparivac landirenzo.Problem je sa lerom ,ne mogu nikako da ga ustelujem.Nastelujem ga nekako i provozam ili ga ugasim i posle upalim ler opet nizak,odvrnem ili zavrnem sraf za ler na isparivacu,ler se podigne ,isturiram ga ,ler opet mali i tako u krug.Menjao sam i membrane ali nista se nije poboljsalo.
Na slici dole iznad regulatora pritiska goriva je neki vakumski regulator ler gasa koji sam na kraju iskopcao jer nisam mogao da ga podesim .Kad se motor zagreje na radnu temp,ler je stabilniji.
MAjstori plinadzije,imate li neki savet za ovaj motor?
I,ujutro jako tesko pali na plin.Verglam 4-5 puta i to dosta dugo i onda sastavi.
Na benzin ne mogu da ga upalim jer posle ciscenja dizni(vozen nekih 2000 km samo na plin) nijedna ne otvara.Spojim ih direktno na aku i ne klikcu !Da li se to desava ako su zapekle ili bi i onda morala da se cuje kako cakce?
Na slici dole iznad regulatora pritiska goriva je neki vakumski regulator ler gasa koji sam na kraju iskopcao jer nisam mogao da ga podesim .Kad se motor zagreje na radnu temp,ler je stabilniji.
MAjstori plinadzije,imate li neki savet za ovaj motor?
I,ujutro jako tesko pali na plin.Verglam 4-5 puta i to dosta dugo i onda sastavi.
Na benzin ne mogu da ga upalim jer posle ciscenja dizni(vozen nekih 2000 km samo na plin) nijedna ne otvara.Spojim ih direktno na aku i ne klikcu !Da li se to desava ako su zapekle ili bi i onda morala da se cuje kako cakce?

Comment