Potrebna pomoc - auto se gasi kad nije opterecen SAAB 9000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danijel 9k
    Banovan
    • 03.06.2005
    • 132
    • N_44.84080 E_20.39600

    Potrebna pomoc - auto se gasi kad nije opterecen SAAB 9000

    Potreban mi je mala pomoc - u zadnjih mesec dana tri puta mi se dogodilo da se auto ugasi kad radi na manjem broju obrtaja - tj kad nije opterecen - jednom na nizbrdici i dva puta na auto putu (oko 80 kmh u 4 brzini). Bez detonacija samo spadne broj obrtaja i to je to. Nakon toga nemoguce je upaliti auto direktno na plin uz pomoc tastera za start na plin - kontrolna lampica signalizira da se uredjaj odmah prebacuje na benzin - tek posle 10ak minuta moguce je upaliti samo na benzin (za tih 10 minuta verglanjem se isprazni akumulator tako da je vrlo nezgodno). Gde traziti gresku - da li je do podesavanja plinskog uredjaja ili treba traziti gresku do podesavanja samog motora.
    Uredjaj je Kargas - do sada je dve godine radio ok
    Saab 9000i 130HP ne-turbo
    Hvala unapred na sugestijama i savetima
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Auto ti se gasi dok je u brzini i posle toga neko vreme nece da upali ni na benzin ni na plin.

    Greshku trazi u varnici. Prvo proveri da li imash varnicu na svecici.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Danijel 9k
      Banovan
      • 03.06.2005
      • 132
      • N_44.84080 E_20.39600

      #3
      Svecice su pre nedelju dana stavljene nove, kao i kablovi i filter vazduha.. I opet se dogodilo dva puta u 15 min. Ovog puta imao sam srecu da je ulica u kojoj se dogodilo (opet nizbrdica) bila mirna i bez saobracaja tako da sam mogao lepo da oslusnem sta se dogadja (za razliku kad se to dogodilo na auto putu. Prilikom ponovnog verglanja uredjaj uopste ne pali benzinsku pumpu (koja se cuje) - tj. verovatno elektronika ne dozvoljava iz nekog meni nepoznatog razloga paljenje. Pokusaji direktnog paljenja na plin su neuspesni - sistem se uvek prebacuje na benzin - (posmatram kontrone lampice i drzim pritisnut taster za direknto paljenje na plin).
      Uredjaj je Kargas a elektronika mislim da je Landi (provericu).

      Sta dovodi do toga da elektronika plina prekine dovod plina i da ne dozvoljava paljenje pumpe za benzin 3-5 minuta nakon gasenja.

      Jos jednom tehnicki podaci
      Kargas uredjaj - do sada dve godine radio savrseno
      Saab 2.0i ne-turbo 130 hp
      Elektronika plina mislim da je LANDI

      Pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Zajedničko za gas i benzin je prekidač, proveri njegovo napajanje ili probaj da ga zameniš za isti takav. Ne znam da li imaš rele za dizne ili emulator...
        U svakom slučaju kad je gas dobro montiran i ako bilo šta crkne mora da upali na benzin, ako je tako onda je greška do relea pumpe ako se ne čuje ili gubiš kontakt na kontakt bravi. U svakom slučaju teško za ovako popraviti...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Moze da se desi da su "majstori" za plin umesto brizgacha iskljucili benzinsku pumpu.

          Ako je stavljen takav rele, moze da bude da on pravi problem.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #6
            Ako mislimo na isto, probaj da zamenis senzor radilice. Imao sam slican kvar pre nekih mesec dana i isto sam prvo pomisli da je plin ali ispostavilo se da je senzor.
            Simptomi su sledeci: dok normalno vozis, samo spadne broj obrtaja na nulu, dok auto i dalje radi sve dok se ne zaustavis. U pocetku ce se samo gasiti i posle nekog vremena ces uspeti da upalis ali kasnije ce biti potrebno vece vreme do sledecg paljenja. Uzrok tome je kod mene, verovatno, bio los semering i tu mi je curelo ulje, pa pretpostavljam da je vrelo ulje sprzilo senzor koji izgleda stvarno kao sprzen.
            Inace polovan senzor ti kosta od 40-100 eura u zavisnosti od trzista, tj. ako ga vise ljudi ima cena je niza, uostalom kao i sve za SAAB.
            Nadam se da je neka manje ozbiljnija stvar, a moguce je da su kablovi koji idu na DI kasetu. Tako mi je bar Boost odgovarao kada sam imao slican problem.
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • Zmaj KV
              CBC Senator
              • 05.10.2005
              • 202
              • Kraljevo

              #7
              Originally posted by dechkotzar
              Ako mislimo na isto, probaj da zamenis senzor radilice.
              i ja bih to rekao da te "zeza". Senzor tu poneki put neće da radi odnosno da šalje signal ka ECU i sam tim nema varnice na svećicama. Drugar je imao isto takvo drkanje na Fiat Coupe-u i to je bilo u pitanju.[/b]
              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

              Comment

              • Zmaj KV
                CBC Senator
                • 05.10.2005
                • 202
                • Kraljevo

                #8


                Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da li je to Boschov senzor?

                  koja je tacno oznaka- broj rezervnog dela ?

                  mozda je isti kao kod Volvoa, u katalogu UNIXa su ga imali i cena je bila za novi oko 13, nesto eura. (kod Volvoa se nalazi na zvonu menjaca)

                  posto i Volvo i Saab su tokom jednog perioda koristili identican LH 2.2, 2,.4 i 2.4.2 Boschov sistem mozda su i senozri kombatibilni kao sto je vecina ostale elektronike. (AMM, brizgaljke, regler goriva, IAC motor su identicni tj Volvo =Saab).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • alex-kv
                    CBC Član
                    • 29.05.2005
                    • 33
                    • KV

                    #10
                    Probaj ovde http://www.facet.it/index.asp da nadjes senzor za sebe pa ga trazi po sifri da ne bude razlicita cena za isti senzor
                    imas na siteu i kros listu za svaki proizvod sa modelima za koje odgovara.
                    poz
                    www.fl-team.net/why/

                    "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Ukoliko je model sa EZK paljenjem ili sa DI paljenjem senzor se nalazi ISPOD remenice na radilici i nema veze sa Volvovim ili nekim drugim modelima,dakle custom je verzija samo za SAABa.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • GaD
                        CBC Član
                        • 15.08.2005
                        • 74
                        • Podgorica

                        #12
                        Evo da ne otvaram novu temu, da postavim pitanje odje jer izgleda imam slican problem.

                        Auto je Seat Toledo 1994 1.8.

                        Auto je radilo odlicno nekih 3000 km (od kada sam ga uzeo, od prvog dana sam ugradio plin). I prije nekih 15 dana kad sam krenuo auto izgubi obrtaje i ugasi se. Nije moglo da upali (vergla ali nece da upali), i ispostavi se bombina+komutator paljenja (dio je od Golf-a 3 dodju zajedno). Zamjenim (55 eura, neka Topran made in Germany, makar tako pise na kutiji )

                        Posle toga je odma upalio i radilo je ok, ali pocelo neko "prekidanje" u radu. Ugasi se (isto kao prvi put) ali odma se upali (trzaj samo), nisam obracao paznju ali posle 10 dana pocelo je cesce da se desava i duze da mi ide na leru. Danas mi se ugasio cak nisam mogao da upalim, ili upali na benz ali kao da radi na vodu trese(kao tenk). Pa oce pa nece... (na plin nece da upali). Secekao oca da dodje do mene, da probamo da vidimo baca li varnicu sa bombine, baca normalno. Da probamo da upali, upali normalno. Da naglasim da sam cekao oca nekih 15 minuta.


                        Sto se ovo desava? Moze li biti da je bombina neispavna i da ima neku gresku? Ili je do neceg drugog?



                        PozdraV!

                        Comment

                        • Danijel 9k
                          Banovan
                          • 03.06.2005
                          • 132
                          • N_44.84080 E_20.39600

                          #13
                          Za Seat proveri ovo:


                          Ali mislim da ne govorimo o istom - kada mi se ugasi motor emulator plina ne pokrece pumpu za benzim uopste 3-15 min. Zato sumnjam na emulator a ne na senzor.
                          Usput Boost je (kao i obicno) u pravu za moju verziju je custom verzija senzora samo za saab:


                          Ali nisam imao vremena za proveru...

                          Pozdrav

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Emulator ima funkciju da prekine rad dizni, nema nikakve veze sa pumpom za benzin. Ako sumnjaš na njega proveri da li ima puls na diznama, emulator jedino to može da zeza ali je to već na granici teorije jer je normalno stanje propuštanje pulseva. Pre može da se dogodi da propušta struju kad ne treba nego obrnuto.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Odgovara ti bilo koji senzor sa radilice na modelima do 1993 godine. Razlike u brojevima su samo razne duzine kabela na raznim motor modelima i autima.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X