Audi b4 puno trosi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rih
    CBC Član
    • 05.11.2010
    • 12
    • Uzice

    Audi b4 puno trosi

    Pozdrav svima!
    Novi sam na forumu,ovo mi je prva tema koju postavljam,pa unapred oprostite na eventualnom neznanju.
    Problem je potrosnja plina na Audiju b4,1994.g ,74kw,1600cm,motor ADA.Auto je kod mene vec 5 god,kupljen u Italiji sa ugradjenim Landi Renco plinom,Lambda Control sistem.
    E,sad,auto radi savrseno,presao sam 65000,a ukupna kilometraza je 261000.Svo to vreme potrosnja plina je 10-11l na otvorenom,a u gradu,uh.... debelo preko 15.Potrosnja ne zavisi bitno od toga gde sipam(najcesce na OMV ili NIS),ali ispod 10l jednostavno ne moze!
    Pre 3god zamenjena je Lambda sonda,jer se potrosnja znatno povecala,i zamenom se opet vratila u normalno stanje.Osim sonde,NISTA nije menjano(filter ciscen 2-3 puta),auto jednostavno radi kao sat!
    Pitanja su:da li je ovo normalna potrosnja? (ne trazim da trosi ni 7 ni 8,ali ipak mislim da je 10-11malo vise)
    Da li ista cackati i rizikovati moguce rastelovanje? Jedan majstor mi je rekao da je potrebno zameniti membranu na isparivacu i da ce to smanjiti potrosnju,da li je to tačno? Doduse,rekao je "on ne sme preko 12 u gradu",sto po meni nije realno,pa malo sumnjam...nova membrana je oko 4000din,po njegovim recima..
    Unapred hvala!
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Audi b4 puno trosi

    Pozdrav i dobrodošao.
    Predložio bih ti merenje propuštanja cilindara ili merenje "kompresije",mada je prva metoda pouzdanija,kao polaznu tačku za rešavanje problema.
    Dalje bih predložio proveru ispravnosti i podešenosti sistema za paljenje smeše u cilindru,a tek zatim remont gasnog uređaja i ponovno podešavanje istog.
    Predpostavljam da je lambda sonda potpuno ispravna. Ako jeste,valjalo bi da znamo šta tačno "vidi"(napon u različitim režimima).

    Comment

    • Rih
      CBC Član
      • 05.11.2010
      • 12
      • Uzice

      #3
      Re: Audi b4 puno trosi

      Stratos,hvala na odgovoru!
      Cim dodje lepo vreme,idem na visecasovmo druženje sa majstorom,tada cu i videti sta lambda sonda "očitava"....
      Ako može neko da mi kaže da li bi se samo zamenom membrane potrošnja smanjila,tj da li ona,iako auto radi savršeno,može da bude razlog nešto veće potrošnje?

      Comment

      • wrc
        CBC Član
        • 26.02.2007
        • 20
        • Serbia

        #4
        Re: Audi b4 puno trosi

        Veliki pozdrav. Kako imam slican problem pomislih da je bolje da se nadovezem na ovu temu nego da otvaram drugu. Imam Audi B4, 1993god., 2000ccm, 85KW. Na njemu je ugradjen venturi gasni uredjaj sa isparivacem Lovato Major ( nekava uvecana verzija Lovatovog elektronca). Moj problem je u tome da auto u gradskoj voznji trosi 20l plina, a po nekad i vise,na otvorenom je ta potrosnja znatno niza, al kako mi 95% voznje otpada na gradsku voznju moj problem je veliki. Napomenuo bih da sam u servisu proverio uzubljenje motora, podesenost razvodnika i da je sve bilo Ok, zatim sam stavio NGK svecice, BERU razvodnu kapu, ruku i kablove, MANN filter vazduha, zamenio membrane i gumice na isparivacu, merio sastav izduvnih gasova CO=0.24%,merio kompresiju, kao sto vidite poslusao sam svaki savet majstora , potrosnja i dalje velika. Primetio sam takodje da kada tek naspem gas u bocu, auto mi slabije ubrzava i prilikom saltanja zadrzava gas negde na 2000rpm, kao i da se ler gas malo poveca, kako se boca postepeno prazni stanje se vraca u normalu. Negde sam procitao da se isparivac koji se nalazi na mom autu koristi za motore snage preko 100KW,pa me interesuje da li li bi to mozda mogao biti uzrok mog problema. Hvala.

        WRC

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Audi b4 puno trosi

          Dobro došao!
          Da ne pametujem sada kako tu treba sekvent...
          Potrebno je da izvršiš podešavanje gasnog uređaja u nekom od servisa koji se time bave,eventualno remontuješ isparivač i zameniš membrane.
          Mnogo bi ti pomoglo oko potrošnje kada bi imao ugrađen bar lambda kontrol sistem,koji možeš da nadogradiš na postojeći sistem.
          Naravno,u tom slučaju lambda sonda mora da bude ispravna da bi uređaj radio pravilno.

          Comment

          • wrc
            CBC Član
            • 26.02.2007
            • 20
            • Serbia

            #6
            Re: Audi b4 puno trosi

            Isparivac vec servisiran i podesen. Juce isao na dijagnostiku , majstor kaze sve OK. Zamolio sam ga da narocito obrati paznju da li lambda sonda radi kako treba, radi eventualne ugradnje Lamda kontrol sistema, kaze covek sonda ispravna. Majstor koji mi je radio dijagnostiku preporucio mi je da sipam neki Wynns aditiv u rezervoar i da neko vreme vozim na benzin,a da drugim aditivom istog proizvodjaca odradim ciscenje usisnog sistema za vazduh, kaze tako cu ukloniti eventualne naslage sa pecurki usisnih ventila i ocistiti komore za sagorevanje sto bi doprinelo povecanju snage i smanjenju potrosnje.Objasnio sam mu da nemam problem na benzin vec samo na plin - covek kaze probaj neces se pokajati. Proverio sam ta dva aditiva kostaju nepunih 2000 din, nije neka investicija, ima li neko iskustva sa ovim?

            WRC

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #7
              Re: Audi b4 puno trosi

              Ima pozitivnih iskustava tamo gde od motora nije ostala samo kocka koksa.
              Tamo gde je takav slučaj,korišćenjem tih sredstava za čišćenje ćeš otopiti sve i ostaće ti...razočarenje.
              Povedi računa o načinu korišćenja. Koristi prema uputstvu.

              Comment

              Working...
              X