Preporucili su mi ovaj sajt kao mesto gde se razmenjuju iskustva, dele saveti i daju misljenja za odredjene servise za ugradnju, opremu i tip opreme adekvatne za odredjeni auto.
naime, imam fiat tipo 66kw 1.6 dve bregaste 8v, neko cudno izdanje za svajcarsko trziste!? ugradio sam plin kod cuvenog prevaranta daltona ispod pancevackog mosta.
ugradjen je brc uredjaj koji je postavljen naopako tj paralelno tabli (verovatno me razumete, bar se nadam) torusna boca sa lovato ventilom bez plovka,(navodno zbog kapaciteta) bez mixera koji je kasnije napravljen u metalprodukt djordjevic radionici(mislim da je ok). poenta price je da auto trosi 15l plina po gradu a vozim ga od 1800-3500 rpm, benzina trozi oko 10l po gradu i ide ko mecava (do 150-dalje nece) a na plinu arlauce ali nece da ide(uzbrdo ko trotinet). Deo problema je izgleda kompjuter u kolima koji je od 1.4 a deo od rasprsivaca koji kako kazu ljudi ne sme nikako tako da stoji jer se auto gasi pri kocenju(sto mi se desava-ne gasi se bas ali padne na 300-400 rpm) Jedno vreme je pod istim uslovima auto trosio jako malo- u proseku 10l (100km otvoren put -100 grad) i otkad su mi prestelovali- haos. ispod 14 nece, dok na otvorenom plina trosi 10 a benzina 8.
znam da je tesko reci iz ovoga ali sta otprilike moze da bude problem.
kod koga da odem za dijagnostiku kompjutera i samog ubrizgavanja i da li njegova memorija moze da se menja ili se kompletan menja (komp)
molim vas pomagajte.
naime, imam fiat tipo 66kw 1.6 dve bregaste 8v, neko cudno izdanje za svajcarsko trziste!? ugradio sam plin kod cuvenog prevaranta daltona ispod pancevackog mosta.
ugradjen je brc uredjaj koji je postavljen naopako tj paralelno tabli (verovatno me razumete, bar se nadam) torusna boca sa lovato ventilom bez plovka,(navodno zbog kapaciteta) bez mixera koji je kasnije napravljen u metalprodukt djordjevic radionici(mislim da je ok). poenta price je da auto trosi 15l plina po gradu a vozim ga od 1800-3500 rpm, benzina trozi oko 10l po gradu i ide ko mecava (do 150-dalje nece) a na plinu arlauce ali nece da ide(uzbrdo ko trotinet). Deo problema je izgleda kompjuter u kolima koji je od 1.4 a deo od rasprsivaca koji kako kazu ljudi ne sme nikako tako da stoji jer se auto gasi pri kocenju(sto mi se desava-ne gasi se bas ali padne na 300-400 rpm) Jedno vreme je pod istim uslovima auto trosio jako malo- u proseku 10l (100km otvoren put -100 grad) i otkad su mi prestelovali- haos. ispod 14 nece, dok na otvorenom plina trosi 10 a benzina 8.
znam da je tesko reci iz ovoga ali sta otprilike moze da bude problem.
kod koga da odem za dijagnostiku kompjutera i samog ubrizgavanja i da li njegova memorija moze da se menja ili se kompletan menja (komp)
molim vas pomagajte.
Comment