Loveco-problemcic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Loveco-problemcic

    Daewoo-Lanos, 1,5, ubrizgavanje, ugradjen Lovato pre malo vise od godinu dana, vise puta sam se na sajtu vec zalio da ima malo vecu potrosnju, oko 30 posto u odnosu na benzin, letos cak i jace. Proslog utorka odem u u AC Rasic, da mi se malo nasteluje isparivac i sta vec treba, medjutim, sve se zavrsilo ugradnjom Loveco pro lambda kontrole ( 110 EUR za Loveco i 2000 din za ruke, odnosno 11400 din).

    Prva iskustva? Auto jako lepo ide, razlika u odnosu na benzin se uopste ne primecuje, dok je motor hladan cak bolje vuce nego na benzinu. Za potrosnju jos ne znam jer nisam dosipao ali cu javiti posle par potrosenih rezervoara.

    Dakle, jedini problem je kod prelaska na benzin. Kad ujutru ili kasnije kod druge, trece voznje u toku dana, upalim motor - normalno na benzinu, predjem nekoliko stotina metara i dam naglo jaci gas da predjem na gas (dakle postupam kao sa ranijom centralom koja je taj posao prebacivanja benzin na gas i obrnuto besprekorno odradjivala), motor se uvek ugasi. Onda ponovo upalim motor i uspem da prebacim jedino posle nekoliko uzastopnih pritiskanja pedale gasa, ne dozvoljavajuci da broj obraja spadne na minimum i nekako uspem da predjem na gas. Nekad mi se motor gasi i do tri puta, sto ipak mislim da ne bi trebalo. Inace, posle pocetnog prebacivanja na gas u voznji se motor vise ne gasi. Napominjem da nemam ugradjen temperaturni senzor.

    Pitanje za Ivana i eventualno Doru: U cemu je problem?

    Pozdrav svima,
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Dobro pitanje

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Centrala na LOVECO pro uredjaju ima za nijansu duze vreme na medju-stanju (trenutak od postizanja odgovarajuceg broja obrtaja do pushtanja + na el ventil).

      Prebacivanje sa LOVECO pro uredjajem uvek treba raditi u voznji, po mogutjstvu kochenjem motorom i problem ce biti reshen.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • APOGEE
        CBC Senator
        • 01.06.2005
        • 243
        • Beograd, Vracar

        #4
        Ok Ivane, kapiram, nisam znao da je tehnika prelaska na gas malo drukcija nego kod ranije centrale ( gde bi prelaz uvek radio na leru ili sa pritisnutim kvacilom uz naglo dodavanje i odpustanje gasa, odnosno u momentu kad je motor odvojen od tockova). Dakle, sa Lovecom-pro, u momentu prelaska sa benzina na gas, motor mora da bude spregnut sa tockovima tj. u brzini, kako bi se premostila malo veca vremenska razlika ukljucivanja a motor se nebi gasio.

        Hvala na odgovoru.
        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          Working...
          X