Dakle:
Citroen Ax 1.1 Karb. Lovato (majstor Dora) pređeno 50k i preko toga od ugradnje plinskog uređaja
. Znam da je zreo za remont, i to će doći na red, ali pre toga....
Danas primetim da kada upalim auto, jedva drži obrtaje na 600 iako je nedavno naštelovan na 1100 i brzo se ugasi (pričam kada je hladan, nisam ga nešto ni vozio duže danas)
Osluškujuči ugašen motor :-) čulo se šištanje u isparivaču koje nisam do sada imao prilike da čujem iz isparivača, koje se izgubi kada držim 7-8 sekundi pritisnuto ono dugme na elektroventilu isparivača.
Ima li veze sa padom broja obrtaja na leru i da li je normalno uopšte da se dešava ta pojava?
U vožnji se ponaša normalno.
Citroen Ax 1.1 Karb. Lovato (majstor Dora) pređeno 50k i preko toga od ugradnje plinskog uređaja
. Znam da je zreo za remont, i to će doći na red, ali pre toga....
Danas primetim da kada upalim auto, jedva drži obrtaje na 600 iako je nedavno naštelovan na 1100 i brzo se ugasi (pričam kada je hladan, nisam ga nešto ni vozio duže danas)
Osluškujuči ugašen motor :-) čulo se šištanje u isparivaču koje nisam do sada imao prilike da čujem iz isparivača, koje se izgubi kada držim 7-8 sekundi pritisnuto ono dugme na elektroventilu isparivača.
Ima li veze sa padom broja obrtaja na leru i da li je normalno uopšte da se dešava ta pojava?
U vožnji se ponaša normalno.
Comment