Filter za vazduh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gaston
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2005
    • 324
    • N BG - Batajnica

    Filter za vazduh

    Zamenio sam filter za vazduh , nikakve prepravke samo umesto papirnog iz kataloga stavio KN iz njihovog kataloga ,istih dimenzija i oblika ali sa navodno boljim performansama , sta god znacilo firmiran je i original a bilo je vreme za zamenu.
    Po zameni se pojavio problem sa ler gasom , kad oduzmem gas ler padne na skoro ispod 600 obrtaja pa se onda regulator rve sa njim dok ga ne vrati na 900 , u pitanju je Alfa 2.0 TS ,rasprsivac izmedju filtera i protokomera , e sad da li bi mi trebalo ponovno podesavanje plina , jer se sa benz auto normalno ponasa , a i vise elektronike ucestvuje kada je benz u pitanju. ?
    27.5 god za djevrekom auta snova :
    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Evo kako ja to vidim - trebao bi da mu das jos malo plina jer je sada manji potpritisak izmedju motora i filtera.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      mixer funkconise na bazi podpritiska u usisnoj grani.

      ugradnjom neodgovarajuceg filtera (pogresan tip) poremecena je raspodela podpritiska koji je sada smanjen i time prestaje i****vanje adekvatne kolicine plina iz isparivaca koja je potrebna za pravilno sagorevanje. kako motor ne moze da radi pretezno samo na vazduh a bez goriva posledica je nedostatak energije i time pad obrtaja ispod minimuma, odnosno prestanak ispravnog rada motora.

      resenje nastalog problema je izbacivanje neodgovarajuceg tipa filtera i vracanje ispravnog, ili izmena gasnog sistema i prelazak sa vakuumskog (mixer) na sekvencijalni koji radi sa nadpritiskom odnosno ubrizgavanje.

      to sto je uradjeno je po posledicama na rad motora isto kao i da je izvadjen originalni filter, vec je bilo o tome reci da tako postavljen vakuum gasni sistem ne moze da ispravno i pouzdano radi po definiciji.

      btw, ugradnjom KN filtera koji je poremetio nuzan podpritisak, sagorevanje je nepravilno a time je opala i snaga motora.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • gaston
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2005
        • 324
        • N BG - Batajnica

        #4
        Na benzinu sada ide za nijansu bolje , danas sam probao , na plin ubrzava standardno s tim sto na oko 6000 rpm pocinje da naglo gubi snagu i cak trokira po malo , odmah sam presaltovao da ne eksperimentisem , posto na plin ne radi blokada znao je da uleti i na 7 K u momentu bez problema , inace kataloski brojevi se slazu filtera i auto date i alfa date , ocigledno nisu mislili na korisnike sa gasom , da li znaci i da mi je potrosnja smanjena , ako vuce manje gasa ili znaci da moram malo vise da stisnem papucicu gasa pa sam na istom ili gore ?
        27.5 god za djevrekom auta snova :
        Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


        NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          U sustini kada e auto konvertuje na autogas,najvece zezanje je oko podesavanja ler gasa,jer je osetljiviji na vazduh.
          primer: klasicni benzinci( karb.) kad radi na benzin i kad mu skines kuciste filtera ,isto radi kao i sa filterom.
          a gas je osetjliviji mnogo,kad skines kuciste nece da radi bez malo sauka.
          Ti si stavljanjem tog KN filtera na neki nacin "otvorio" kuciste filtera,kapiras?
          i sad auto prima previse vazduha u odnosu na gas.(osiromasio si smesu)
          mora da se presteluje malo,da se doda malo gasa,i da se umiri ler.

          sraf za protok gasa(onaj na debelom crevu koje sprovodi Gas do motora)
          odvrni za pola kruga,pa probaj dali je bolje.mozes da ga zabelezis gde je bio,da bi mogao da ga vratis na predhodno stanje ako nisi zadovoljan.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ocigledno nisu mislili na korisnike sa gasom
            pod pogresnim tipom filtera upravo sam na to mislio, za konkretnu primenu pogona na gas.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • gaston
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2005
              • 324
              • N BG - Batajnica

              #7
              Imam novo pitanje usao sam u podesavanje i sada je bolje ali ok vakum na rasprsivacu izmedju filtera i leptira ali zakacio sam vakuum metar na cevki ussisne grane , ima gde, i odatle ide na sve cilindre , kad otvaram sraf za smesu , plasticni sa Y racvom povecava se vakum u prostoru iza leptira gasa , e sad kod benzinca znam da veci vakum jednako manja potrosnja , koliko je merodavno i u opste ima veze sa LPG , ako se ponasa kao kod benz da sprovedem u kabinu i imam ekonomer , mehanicki naravno jer to je i kupljeno kao to , kad dodam gas vakum padne pa kad oduzmem ode u jos veci minus i sa stabilizacijom lera vrati se na pocetak zelenog , znaci ponasa se kao kod benz karburatorkog ali da li je i ostalo tako ?
              27.5 god za djevrekom auta snova :
              Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


              NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #8
                Gastone gde si kupio filter i koliko para.
                Koliko se sada vrti posle stelovanja, jel moze do 7k

                Comment

                • gaston
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2005
                  • 324
                  • N BG - Batajnica

                  #9
                  Doneo greskom neki momak sa 146 ticu kod nese u servis i ja ga dobio za 30 evrica , kosta tamo 55 , a na gas i sa starim ide u crveno dok na benz proradi blokada na diznama nesto oko 6500 , mada ovaj motor i nije za sviranje , model sa lancem sto i ima nekih prednosti , a boksere sam vrteo ladno preko 7 K , ovde u preticanju bas kad ne pratim obrtaljku desi se po nekad .
                  27.5 god za djevrekom auta snova :
                  Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                  NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                  Comment

                  • nikolapanic
                    CBC Senator XXL
                    • 16.10.2005
                    • 657
                    • Petrovac

                    #10
                    Da ne bih otvarao novu temu,interesuje me kada je u pitanju zamena filtera za gas,da li je potrebno da idem kod servisera koji radi samo sa tipskim uredjajima(uredjaj je Landirenzo) ili mogu filter gasa zameniti bilo gde?Na forumu sam video da su IvanT i Dora provereni i sigurni ali ne znam da li rade takve stvari.U slucaju da moram da idem kod Landirenzo servisera,moze li mi neko reci koji su provereno dobri?
                    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Nije problem u majstorima nego su filteri različiti. Uglavnom svako ima svoje na lageru.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Nikola Panic,
                        Najbolje ti je da kupis tri cetiri filtra da imas svoje (nisu skupi) i onda moze bilo ko da ti zameni ako ne smes sam.

                        Comment

                        • dovlax
                          CBC Član
                          • 27.09.2005
                          • 26
                          • New Now

                          #13
                          zašto ti je stavljen raspršivač izmedju filtera i protokomera

                          Comment

                          • nikolapanic
                            CBC Senator XXL
                            • 16.10.2005
                            • 657
                            • Petrovac

                            #14
                            Znaci ako kupim da imam rezervne u autu,nije dug posao da mi to zameni majstor koga odaberem?
                            Hvala
                            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Menja se lako a majstori uglavnom drze samo od "svojih" firmi pa da te ne odbiju. Ovako imas asa u rukavu Ja sam menjao sam vise puta. Nije problem ali je i zamena jevtina u SCG pa ne moras da se prljas.

                              Comment

                              Working...
                              X