Oprostite ako sad teram mak na konac sa ovim dodatnim pitanjima, no volim da mi do kraja sve bude jasno (nije me sramota pitati).
Vozio sam BMW 520 duze of tri godine na gas, i naravno da su se detonacije nekad desavale. No to nije ostavljalo posledice na motor (pri tome mislim i na kuciste filtera, creva, itd.) jer je dasa koji mi je to ugradio (danas vec davne) 2001 stavio neku zastitnu gumu koja je spadala sa plasticnog creva u slucaju pojave detonacije (pritisak ju je izbacivao). Motor se ugasi, ukoliko je detonacija bila manja, guma u obliku prstena se sama vrati na mesto, ukoliko ne-otvorim haubu i malo je rucno podesim da sedne ko guza na nosu. Palim auto i idem dalje. Nije mi se nista razletalo, pucalo, nema ostecenja na motoru. E sad, ako govorimo o ovom scenariju detoniranja - to mi zvuci razumno.
Ukoliko dolazi do razletanja kutije filtera ili nekog creva u takvom scenariju - to bih vec zaobisao. Ako mi se to i dogodi, nisam siguran da bi mogao i na benzin da se dovezem do kuce... Ili gresim?
Kapiram da se detonacije ne mogu apsolutno spreciti (niti da mi iko moze garantovati da se one nece desiti), no da li mi mozete reci kakvu ce posledicu one imati - tj. da li mi se moze garantovati da nece imati za posledicu ostecenja (a pogotovo neko koje bi me ostavilo na putu u nedodjiji)?
BTW, sta znaci sto je Ivan napisao "Ti modeli Pezoa su bez MAFa i benzin, uvek postoji kao sigurna opcija. "? Sta je MAF?
@Dora: dobro znam koliko je slatko voziti se na gas
- i ta prica od 2 godine i isplativosti se apsolutno moze gledati sa te strane. Jedino sto me muci je promena automobila u narednom periodu (sve se nesto palim i meracim na takav korak) i isplativost ugradnje gasnog uredjaja od 1100+ EUR koji necu koristiti dovoljno dugo. To je faktor koji me ogranicava.

Vozio sam BMW 520 duze of tri godine na gas, i naravno da su se detonacije nekad desavale. No to nije ostavljalo posledice na motor (pri tome mislim i na kuciste filtera, creva, itd.) jer je dasa koji mi je to ugradio (danas vec davne) 2001 stavio neku zastitnu gumu koja je spadala sa plasticnog creva u slucaju pojave detonacije (pritisak ju je izbacivao). Motor se ugasi, ukoliko je detonacija bila manja, guma u obliku prstena se sama vrati na mesto, ukoliko ne-otvorim haubu i malo je rucno podesim da sedne ko guza na nosu. Palim auto i idem dalje. Nije mi se nista razletalo, pucalo, nema ostecenja na motoru. E sad, ako govorimo o ovom scenariju detoniranja - to mi zvuci razumno.
Ukoliko dolazi do razletanja kutije filtera ili nekog creva u takvom scenariju - to bih vec zaobisao. Ako mi se to i dogodi, nisam siguran da bi mogao i na benzin da se dovezem do kuce... Ili gresim?
Kapiram da se detonacije ne mogu apsolutno spreciti (niti da mi iko moze garantovati da se one nece desiti), no da li mi mozete reci kakvu ce posledicu one imati - tj. da li mi se moze garantovati da nece imati za posledicu ostecenja (a pogotovo neko koje bi me ostavilo na putu u nedodjiji)?
BTW, sta znaci sto je Ivan napisao "Ti modeli Pezoa su bez MAFa i benzin, uvek postoji kao sigurna opcija. "? Sta je MAF?
@Dora: dobro znam koliko je slatko voziti se na gas

Comment