Peugeot 406 & Landi Renzo problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #16
    Oprostite ako sad teram mak na konac sa ovim dodatnim pitanjima, no volim da mi do kraja sve bude jasno (nije me sramota pitati).

    Vozio sam BMW 520 duze of tri godine na gas, i naravno da su se detonacije nekad desavale. No to nije ostavljalo posledice na motor (pri tome mislim i na kuciste filtera, creva, itd.) jer je dasa koji mi je to ugradio (danas vec davne) 2001 stavio neku zastitnu gumu koja je spadala sa plasticnog creva u slucaju pojave detonacije (pritisak ju je izbacivao). Motor se ugasi, ukoliko je detonacija bila manja, guma u obliku prstena se sama vrati na mesto, ukoliko ne-otvorim haubu i malo je rucno podesim da sedne ko guza na nosu. Palim auto i idem dalje. Nije mi se nista razletalo, pucalo, nema ostecenja na motoru. E sad, ako govorimo o ovom scenariju detoniranja - to mi zvuci razumno.

    Ukoliko dolazi do razletanja kutije filtera ili nekog creva u takvom scenariju - to bih vec zaobisao. Ako mi se to i dogodi, nisam siguran da bi mogao i na benzin da se dovezem do kuce... Ili gresim?

    Kapiram da se detonacije ne mogu apsolutno spreciti (niti da mi iko moze garantovati da se one nece desiti), no da li mi mozete reci kakvu ce posledicu one imati - tj. da li mi se moze garantovati da nece imati za posledicu ostecenja (a pogotovo neko koje bi me ostavilo na putu u nedodjiji)?

    BTW, sta znaci sto je Ivan napisao "Ti modeli Pezoa su bez MAFa i benzin, uvek postoji kao sigurna opcija. "? Sta je MAF?

    @Dora: dobro znam koliko je slatko voziti se na gas - i ta prica od 2 godine i isplativosti se apsolutno moze gledati sa te strane. Jedino sto me muci je promena automobila u narednom periodu (sve se nesto palim i meracim na takav korak) i isplativost ugradnje gasnog uredjaja od 1100+ EUR koji necu koristiti dovoljno dugo. To je faktor koji me ogranicava.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      BTW, sta znaci sto je Ivan napisao "Ti modeli Pezoa su bez MAFa i benzin, uvek postoji kao sigurna opcija. "? Sta je MAF?
      MAF - mass air flow, kod nas ga zovu protokomer, iako meri masu vazduha koja je u****na
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #18
        Dobro, a ostatak mog posta i ono sto sam pisao i pitao?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by CikaKure
          Dobro, a ostatak mog posta i ono sto sam pisao i pitao?
          Čika Kure, ti uporno želiš da čuješ nešto povoljno po tebe Zašto bi ti ja garantovao da nećeš ostati negde u nedodjiji, kako ja to mogu da izvedem? Pa nisam ja pravio auto a ni opremu za gas. Garancija s esastoji u tome da ćeš dobiti propisanu opremu, pravilno ugradjenu i da će ti se zameniti svaki deo koji u medjuvremenu garantnog roka gecrkne i to pod odredjenim uslovima.

          Ono što si opisao za tvoj BMW samo doprinosi opštem utisku da je to nešto olako.. Mene mrzi da slikam i postavljam ovde kutije filtera ili protokomere koji su se raspali, ne pukli nego raspali...

          Kako da ti neko garantuje da nećeš ostati u nedodjiji ako ideš 100 na sat, pukne kutija ili protokomer, uleti parče i napravi pičvajz....
          Kad stojadinu preskoči kaiš obično se pokrive par ventila, kad se pokrive svih 8 onda je to baš maler i veća brzina. Moj kolega je uspeo da protera pečurku sa jednog cilindra na drugi "a odma sam stao"... itd...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #20
            Polako - ne mogu da ocekujem da ces mi ti (ili ma ko drugi) garantovati da mi nece auto crci iz ovog ili onog razloga - (mozda je tvoj pogresan utisak) nisam zeleo da cujem nesto povoljno po mene, vec nesto sto ce mi nesumnjivo razresiti dilemu. Oprosti ako ti je zvucalo lose, ali sam hteo da rascistim do kraja da li ova prica oko uklanjanja rezonatora pije vodu ili ne.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Ma ja uvek polako Pa mislio sam da smo to apsolvirali... Ako ima rezonator ostaješ na putu sigurno ako pukne, ako nemaš (ukloni se) ostaje ti šanasa za ostanak na putu kao i mnogima drugima ako krene po zlu ono baš. Taj auto je onda sa starim sistemom jednako rizičan kao i svaki drugi koji se kotrlja ovim drumovima na gas.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              Working...
              X