Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vaskez
    CBC Član
    • 28.02.2010
    • 18
    • Beograd

    Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

    Otvaram novu temu jer mi sada auti radi sa karburatorom i to ODLICNO.
    Potrosnja je, cini mi se, manja nego sa k-glavom - oko 9l. U servisu su mi zamenili samo preklopnik (kako se vec zove, marke "Lovtec") u kabini, a majstor mi je rekao da vodim racuna da ga drzim u neutralnom polozaju kad mi je kljuc na kontaktu jer inace otice plin ako se ostavi selektovan. I da bih morao da zamenim isparivac ako ne zelim da brinem o tome.
    E, bas za to bi mi dobro dosla Dorina pomoc jer sam jako zaboravan i to mi se cesto desava
    Nesto mi se ne daju pare za nov isparivac kad sa ovim auto odlicno radi.
    Da li mogu nesto da prevezem ili dodam da bih to bezbolno resio?
    "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
    Douglas Adams
  • torlak
    CBC Veteran
    • 10.11.2007
    • 100
    • knjazevac

    #2
    Re: Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

    a mozda je mogo da stavi odgovarajuci prekidac...jeftinije dodje.

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #3
      Re: Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

      Treba da stavis prekidac koji ce iskljucivati gas posle nekog vremena tzv."vreme relej". Cena do 2k rsd i nema problema.
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • vaskez
        CBC Član
        • 28.02.2010
        • 18
        • Beograd

        #4
        Re: Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

        Prekidac jeste odgovarajuci za karburator, a ta opcija za relej do 2k mi ne zvuci bas najbolje jer za oko 6k mogu da uzmem isparivac koji je bas predvidjen za karburator i resim propisno problem.
        Da li moze ovako: da nadjem zicu za napajanje prekidaca za plin i vezem je na kontakt bravu, onda tek kad zaverglam da upali prekidac?
        "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
        Douglas Adams

        Comment

        • torlak
          CBC Veteran
          • 10.11.2007
          • 100
          • knjazevac

          #5
          Re: Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

          i kad prestanes sa verglanjem? mozda bi mogo sa zice za pumpu,mislim da bi na njoj trebalo da dobijes struju kad das kontakt i da se prekine napajanje,a kad krenes da verglas da ponovo dobije struju,ali... ja to ne bih radio svom automobilu. neko ce i pametniji savet da ti da,ali meni je ovo palo na pamet.

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Re: Ford Escort IV: zamenjena K-Glava karburatorom

            @vaskez>

            Varijanta 1: Možete da uzmete tiristor, anodu vežete na +15, katodu na gasni ventil(e) a gejt na automat anlasera. Tiristor košta 50-ak dinara...
            Vrlo jednostavna stvar, evo link:
            http://www.google.com/search?q=thyristo ... urceid=ie7

            Varijanta 2: Poslušati savet Plinadžije

            Pozdrav!
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • vaskez
              CBC Član
              • 28.02.2010
              • 18
              • Beograd

              #7
              Hvala puno na savetima i idejama za sada mi ovo od slavko_bgd zvuci najpristupacnije.
              "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be."
              Douglas Adams

              Comment

              Working...
              X