Trenutno imam na autu venturi sistem Turski isparivac Hedef tako kupljen auto ostalo Lovato.U pitanju je Mitsubishi Lanser 91god. motor 1.5 12V 66kw multipoint potrosnja po gradu 10 l na otvorenom od 8 do 9 l zavisi od nacina voznje i tereta.Interesujeme da li bi dobio nesto manju potosnju i boljie performanse sa ugradnjom sekvent sistema Ac Stag-4,tomaseto isparivacem i ostalo sto ide uz to?
Prepravka sa venturi na sekvent
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Manja potrošnja je diskutabilna jer na venturiju zavrneš šraf i auto malo troši, sad što će da crkne nema veze, to će biti tamo onda nekad... Performanse ćeš dobiti sigurno jer ćeš u celom opsegu imati pravilnu smešu koju nećeš čačkatiDodatni plus je automatizacija svega pa i prebacivanja sa gasa na benzin ako recimo nestane gasa ili nešto crkne ili što bi rekli majstori, pokvari se. Nije nešto bitno ali kad obilaziš kamion a drugi ide u susret, nije zgoreg da se auto ne ugasi...
Stvar ekonomije, ako ćeš voziti još dve do tri godine taj auto, isplati se, kroz potrošnju će vratiti te pare.
-
-
Planiram sigurno da vozim bar dve godine auto a i primetio sam da mi auto pri visim obrtajim bolje ide na benzin ta se razlika najvise primeti u voznji na otvorenom od 80 km na sat pa na vise inace prepravka bi me kostala sve ukupno 250e.Hvala na odgovoru poz..
Comment
-
-
Da ne postavljam novu temu,imam isto pitanje prelaza sa LCS-a na sekvent plin.U pitanju je Alfa Romeo 155 1.8 TS 8ventila,93 kw,metalna usisna grana.Da li serviseri rade prepravku na sekvent ili ipak mora sekvent komplet.Lovato je plin.Razlog zbog kojeg bi presao na sekvent su detonacije,nisu ceste ali nerviraju i strah od veceg kvara.Potrosnjom sam zadovoljan i sad,od 8-13 lit plina.Hvala,moze odgovor i na pp.
Pozdrav DjoleNije covijek ono sto misli, vec ono sto cini
Comment
-
-
Prepravka ma sekvent znači sekvent komlet sem zadnjeg dela. Prednji deo se komlet menja, sve.
Comment
-
-
Očigledno ne razumeš prepravku i ugradnju sekventa. Svaki auto koji radi na gas ima neki uredjaj, marka tip nisu bitni. Uvek ima prednji i zadnji deo na autu.Prednji deo je tip uredjaja a zadnji deo je boca, punjnje i cev do napred. Sad je bitan tip. Prednji deo sekventa i venturija koji ti imaš se razlikuju 100% što znači da nema "samo prepraviti" jer nema šta da se prepravlja, sve se vadi i ugradjuje sekvent od početka. Dodatni bonus je "sve se vadi" što nema kad se prvi put ugradjuje.
Ako boca ima atest koji je važeći i neće isteći za par meseci onda se tu ništa ne radi sem ako insistiraš. Ušteda ti je za cenu zadnjeg dela koji se ne vadi, ne ugradjuje itd...
Comment
-
Comment